OT mootori kap remondi kohta

#3
üsna mõistlik on enne vahetada kui hilja on 8) mul endal on õnnestunud näha 600 000 sõitnud isendit mis ei ole suuremat remonti selle kilometraasi käigus näind... kuid on old ka masin mille saaled 260 000 pealt juba vahetamise järgi karjusid...-eks asi jääb sinna sissesõidu ja korralise hoolduse kanti... ja koonerdamine ja alfa ei sobi ka kokku... see paistis suht ok masin olevat... 8)

OT mootori kap remondi kohta

#4
Ma saan väga hästi aru "ennetavast remondist", aga see ei ole hooldus enam, ikka tõsine remont.
VML wrote:üsna mõistlik on enne vahetada kui hilja on 8) mul endal on õnnestunud näha 600 000 sõitnud isendit mis ei ole suuremat remonti selle kilometraasi käigus näind... kuid on old ka masin mille saaled 260 000 pealt juba vahetamise järgi karjusid...-eks asi jääb sinna sissesõidu ja korralise hoolduse kanti... ja koonerdamine ja alfa ei sobi ka kokku... see paistis suht ok masin olevat... 8)
Eesti Saabiklubi ja foorum

OT mootori kap remondi kohta

#10
Chaze wrote:Ma ei saa aru, mis vahet sellel on kuidas inimene end väljendas!? Põhiline on see, et need mootorijupid said ju vahetatud ja mis põhjustel seda tehti ei ole üldsegi oluline!


Otsevastupidi :roll:

lambist ei vahetata mitte ühtegi asja... minu huvi tekkis lihtsalt sellest, et tean Nordi ehitust ja vastupidavust.... (~600k kap. remondini võibolla ka kauem)



kui hooldusajalooga ja 230k sõitnud Nordile on tehtud kap remont, siis on kasutusel vale väljend (nagu hetkel) või on mootor ära küpstetud :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

OT mootori kap remondi kohta

#12
ar2r/33 wrote:ts, sa oled paratamatu lobiseja siin foorumis :evil:
See 164 on üks parim mida näinud olen, auto kus kõik on top, mitte mingi kuradi ämber nagu enamasti kombeks!
:roll: mida ma kirjutasin?
ts wrote:kui hooldusajalooga ja 230k sõitnud Nordile on tehtud kap remont, siis on kasutusel vale väljend (nagu hetkel)
Mis puutub väitesse:
mis põhjustel seda tehti ei ole üldsegi oluline!


siis jah... otseloomulikult on kolmanik inimesi sellised, kes hommikul ärkavad, ringutavad ja mõtlevad: "Oh täna on ilus ilm... ja raha on nii palju... läheks teeks mootorile kap remondi ära! :) Pole seda ju nii ammu teinud 8) "



Lambist vahetatakse kõlareid, tulepirne, velgi, rehve, äärmisel juhul andureid aga mitte kunagi ei tehta ilma põhjuseta kapremonti



See kui tihendite vahetusel rem mõõdus saaled mootorisse koha leiavad on ikka natuke teine teema või mis?



Ja teadmiseks kõigile-> Nord'i kap remont tähendab kogu komplekti vahetust-> kolvid, hülsid, kepsud, saaled, tihendid, ketid jne jne jne ehk siis kõik peale mootoriploki (muuseas olen näinud müügis ka 2,0TS164, mille müügiargument oli: Rihmad vahetatud!)
Tegelikult ma olen normaalne....

OT mootori kap remondi kohta

#13
Ma tahan öelda et võid ennast väga targaks peeta jne, aga see 164 on üks väga hästi säilinud eksemplaar, olen kindel et siin foorumis leidub äkki 2-3 maksimum selliseid, ülejäänud on invaliidid võrreldes sellega. Ma ei reklaami kedagi ja midagi, aga sinu kuradi suhtumisest alati lobiseda kui endal garaazis kaks poolsõitvat ämbrit laiali on juba kõrini.
cron