Nüüd siis on minek faktosse diagnostikasse. Täna omik otsustas auto 3 korda seisma jääda.
Keegi teab, palju see diagnostika maksma läheb ja kaua nad seal sellega tegelevad?
selespeed 156
#2TRK-s pidi apastraat olemas olema... saad ehk kiiremini
Fakto Selespiidi diagnostika kohta isiklik kogemus puudub... eelarvamus on... Auseri näitel
Fakto Selespiidi diagnostika kohta isiklik kogemus puudub... eelarvamus on... Auseri näitel

Tegelikult ma olen normaalne....
selespeed 156
#3jaano tartus peaks olema seleka jaoks piisavalt hea (kontakti leiad kleepsuna foorumist)
JÄNKUEMA näite varal
JÄNKUEMA näite varal

selespeed 156
#4Pöördu jah Jano poole, minu aitas hädast välja
Fakto Mustamäe diagnostika.. no midagi ta seal näitab.. aga kas nad ise ka sellest täpselt aru saavad, mida näitab, selles ma julgen kohati kahelda .. 
No Fakto diagnostika nägi viimati selline välja, et mul oli kastil mingi probleem, nagu sidur libiseks külmast peast... nad siis kalibreerisid seda, aga ühtegi veateadet diagnostika väidetavalt ei näidanud. Õli valati ka juurde ja kogu see nali läks maksma natuke üle 8 soti...
hmhm...


No Fakto diagnostika nägi viimati selline välja, et mul oli kastil mingi probleem, nagu sidur libiseks külmast peast... nad siis kalibreerisid seda, aga ühtegi veateadet diagnostika väidetavalt ei näidanud. Õli valati ka juurde ja kogu see nali läks maksma natuke üle 8 soti...

selespeed 156
#5No arvestades, et faktos on tund pea 600.- ja TRK-s 300 kopikatega ja seal pidavat ikka targem rahvas koos olema kui faktos siis mõtle ise...
Minul läks muidu TRK-s arvuti tahapanek + sahkermahker ja liiter mootoriõli mäletamistmööda kokku ikka alla 500.-
Minul läks muidu TRK-s arvuti tahapanek + sahkermahker ja liiter mootoriõli mäletamistmööda kokku ikka alla 500.-
Last edited by Sten on 27 Jan 2008, 04:02, edited 1 time in total.
selespeed 156
#6väike tähelepanek, ma elan haapsalus. sõita tartusse ja tagasi, aja+bensukulu...huhh
On see fakto tõesti nii jama siis?
On see fakto tõesti nii jama siis?
selespeed 156
#7smitser wrote:väike tähelepanek, ma elan haapsalus. sõita tartusse ja tagasi, aja+bensukulu...huhh
On see fakto tõesti nii jama siis?
wtf


If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
selespeed 156
#8no tee, mis teed, aga ära faktosse mine... usu, sa oled oma auto vigade ning nende avastamise osas targem, kui nemad
Korra olen seal käinud ja lihtsale küsimusele ka ei osatud adekvaatset vastust anda.

selespeed 156
#9vedruseib wrote:no tee, mis teed, aga ära faktosse mine... usu, sa oled oma auto vigade ning nende avastamise osas targem, kui nemadKorra olen seal käinud ja lihtsale küsimusele ka ei osatud adekvaatset vastust anda.
arvan, et vedruseibil on õigus

selespeed 156
#10aa.selge
sorry, sain aru, et Jano on tartus, kohe paigutasin TRK ka sinna:D
eks ma siis proovin saada aja TRKsse
sorry, sain aru, et Jano on tartus, kohe paigutasin TRK ka sinna:D
eks ma siis proovin saada aja TRKsse

selespeed 156
#11Ma lihtsalt olin sel hetkel sunnitud Faktosse minema, kuna siis TRKs diagnostika võimalus puudus. Aga nüüd olen ma ka juba tark ja enam faktosse ei roni... 

selespeed 156
#12...ma võin sulle ise Fakto Selespeedi diagnostika teha:
"vahetame 30k maksva hüdraulikaploki ära"
õnneks on siiski eelpoolnimetatud alternatiive Faktole...
"vahetame 30k maksva hüdraulikaploki ära"

õnneks on siiski eelpoolnimetatud alternatiive Faktole...
selespeed 156
#14kindlasti võib tamps kommenteerida täpsemalt aga:
minu mälus talle diagnoosisti ühes eelpoolmainitud asutuses hüdraulikabloki vahetus ja siis ta sõitis TARTUSSE Jano juurde ja vahetas vaid ühe solenoidi (vms sama suurusjärgu detaili) ja sõidab siiamaani (juba minu mälus mitmes aasta).
minu mälus talle diagnoosisti ühes eelpoolmainitud asutuses hüdraulikabloki vahetus ja siis ta sõitis TARTUSSE Jano juurde ja vahetas vaid ühe solenoidi (vms sama suurusjärgu detaili) ja sõidab siiamaani (juba minu mälus mitmes aasta).
selespeed 156
#15Kui nüüd kõik ära rääkida nagu oli, siis selle vea avastas mul veel Auser ja pakkus kohe jupi vahetust. Jano päästis mind 30000 laksust...
Ilmselt oli jah mingi solenoid või jubin.. mina neid nimesid täpselt ei tea 

