M: LUKKU

#8
:roll:

no offence aga....





tegemist on sisuliselt, tehniliselt :!: ja vormilt siiski ´87 aasta autoga





Soovitus-> kui auto on korras, siis hoia seda sellisena veel umbes 5 aastat :wink:



umbes selle aja peale on praht põhja vajunud ning tõenäoliselt leiad ka kellegi, kes seda autot piisavalt hindab



Egas Lancia ole bemm...
Tegelikult ma olen normaalne....

M: LUKKU

#9
jah... bemm oli ju auto mis su siis tööle ja koju aitas kui alfad laipadea maja taga oma tundi ootasid



:lol:



bemm oli ju auto mis sõitis oma 2,8 liitrise mootoriga päeva aja 156 gta jms maasikate vastu raadil eelmise aasta sügisel



bemm oma 1,8 liitrise mootorikese ja täiesti läbi olevate amordikatega võttis 2008 sprindis taas vaevaks näidata end heast küljest....





__



bemm bem bemm - kasva sureks / kiru ntx sangjongi vms autot (kui just kirumata hakkama ei saa) mis ei ole tehniline täius ega sõidunauding...

M: LUKKU

#11
veiks wrote:sügav ohe...


ja jah...





EI KOMMENTAARI...









































































































































Normaalsed inimesed maksavad auto hinda, mitte [sinivalge tähekese]OR[nööril stringide]OR[nelja rõnga]OR[lugematu teiste] sära :mrgreen:











mitte, et mul bemmi vastu miskit oleks aga... no pergel siukse raha eest siukest asja osta (@e36)





P.S. sry@OT-> Auto kasulik tööiga on "väidetavalt 13,5 aastat"... kaks korda samapalju on juba klassikavääriline :wink: (IMHO... ongi nii... 8) Kui suudad autot 27 aastat ülal hoida on tegu väärt sõiduki ja väärt peremehega :wink: )
Tegelikult ma olen normaalne....

M: LUKKU

#12
__





väärt klassika välimääraja saab hästi paika selle järgi mis auto postreid võib leida poiste magamistubadest ;)











:lol:





___







ja kuidas saab mõni auto maksta vähem v rohkem kui ta maksab?

vist peaks nii olema, et turul kujuneb igale tootele hind millega teda ostetakse...





__





iga toode on mingile kasutajagrupile ehitatud... ja selles grupis on teatud ootused ja tavad asjade hinna jms osas...



alfat ostab reeglina teistsugune grupp inimesi kui ntx keskmist saksa autot...



(kuigi alfa tegi 159 puhul turundustrikke, mida võiks nimetada uue turuosa vallutamiskatseks :) ) tulemusi aga annab oodata selles turuosas aastakümneid... pmst peaks sama piraaditegevust edasi harrastama järjekindlalt ja veelgi agressiivsemalt.. siis peaks ka TS kunagi saam rahuliku südamega surra, et alfad maksavad õiglast hinda ;)
Last edited by E.T. on 28 Jul 2008, 13:40, edited 1 time in total.

M: LUKKU

#13
Ma vist olen mingi ebaharilik isend, kuna alfa-lancia on minu jaoks samal määral "normaalne" auto nagu kõik teised "rahvaautod" :roll: Sõidan nendega aastaringselt, mingit suuremat hooldust nad ei näe, pea mul ei valuta, raha püüan raisata nedne peale minimaalselt, sõidan suht keskmist vahemaad aasta jooksul. Kust see müüt siis tuleb ei saa ma aru, et alfat tuleb iga 100km pärast boksi lükata ja paar päeva tema all veeta? :) Äki asi siis ikka selles, et meie kodumaised alfistid armastavad neid veel ka nende odava hinna eest (mõned :) ), ehk siis lihtsalt öeldes ei ole pappi bemmi jaoks ostame alfat! 8) Aga saladus peitub hoopis selles, et tuleks korra proovida käia välja alfa eest korralik summa (noh nagu bemari eest eksole :)), äkki siis näeb alfa seni avastamatu külgi, et ikka auto ja annab muretu sõita ja nautida ka?

M: LUKKU

#15
Nooh.. Lancia pole BMW, võib võtta ka sedasi.. Klassikaks muutumine on miskiltmaalt seotud ka autode arvuga.. Kui võtta võrdluseks 5 bõmm (88-95 kere kahjuks öelda ei oska) vs Lancia Thema. 5 aasta pärast on neist kadunud u 50%. auto24.ee järgi on selle aja 5 seeriat müügis 189, Themat 2 . St, et 5 aasta pärast on saadaval 94,5 BMW-d mida on selgelt palju, et hind hakkaks tõusma. Kui on ainult 1 eksemplar, siis saab juba hinda määrata. Vist. :roll: