2.0 16V twin spark plokikaane pingutus

#3
Selline küsimus ka veel, et kui plokikaane vahetuseks läheb, tuleb hammasrihm ja rullikud lõdvaks lasta ja nukkvõllid fikseerida, muud moodi nagu plokikaant kätte ei saagi, et tihendit pääseks vahetama :shock:

seega oma kodus garaasis vist pole mõtet seda asja ette võtta :roll:

2.0 16V twin spark plokikaane pingutus

#4
deuce wrote:Selline küsimus ka veel, et kui plokikaane vahetuseks läheb, tuleb hammasrihm ja rullikud lõdvaks lasta ja nukkvõllid fikseerida, muud moodi nagu plokikaant kätte ei saagi, et tihendit pääseks vahetama :shock:
seega oma kodus garaasis vist pole mõtet seda asja ette võtta :roll:


No kui endal korralike vahendeid pole ja teha ka ei oska,siis ei soovitaks ise tegema hakata,kuna võid mootori pe¤se keerata ja see on hullem variant :roll:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

2.0 16V twin spark plokikaane pingutus

#6
Ma veel piloti peale nii palju ei panustaks. Eelmine nädal kui käisin aega kinni panemas, siis küsiti mis mootor ja auto on, et teab, mis vahendeid selleks ajaks muretseda. 8)

Ametlikult pidi 20. avatama. Siis peaks kõik 99%valmis olema.

Muidugi küsija suupihta ei lööda.
a.k.a Anthrax

2.0 16V twin spark plokikaane pingutus

#9
jep ise neile hinnapakkumist ei saa teha jah :lol:

seega saatsin neile päringu eile ära ,aga mida pole on vastus minu küsimusele pilot motorsist.

Ei tea kas hetkel seal nii suur sebimine et ei jõuta kohe vastata, sest plokikaane tihendite kohta sain ka vastuse mitu tundi hiljem :roll:

kuigi lubasid kohe tagasi helistada.

2.0 16V twin spark plokikaane pingutus

#13
E.T. wrote:kas trk pakkumise ja trk arve vahele saab võrdusmärgi tõmmata?


Sõltub vist sellest mida teha lased. Tavaliselt olen ainult jupi hinda küsinud, mitte tööde tervet maksumust, sest ega siiani mingit konkureerivat kohta ka võtta polnud, eks paistab milliseks see pilot lõpuks kujuneb, lähiajal lähen viskan pilgu peale neile igal juhul.



Trk-s olen lasknud ka kaks suuremat projekti teha, esimene neist oli siis käigukasti vahetus 156-el, aga seal poleksgi saanud mingit hinnapakkumist teha, sest enne kui auto laiali oli, ei olnud isegi teada, milles täpselt viga on ja käigukasti ajasin uue niikuinii ise välja. Ning lisaks sellele sai selle käigus veel mitmeid töid tehtud mida enne ette ei näinud.



Teiene projekt oli vaz21063 mootori kaprem. Selle kohta sai enne teostust küsitud ka, et mis see orienteeruv summa on millega ära tehakse, mingi suht umbes number sai paika pandud ja sinna kanti see ka täpselt tuli, aga töödid tehti ja juppe vahetati küll kõvasti rohkem kui alguses oodata oleks julgenud.



Aga seda vist võib öelda küll, et päris sendi pealt trk-s hinda enne töö tegemist vist tõesti kokku leppida ei saa. Iseasi, kas see muidugi alati nii vajalik ongi....