156 2,5l saaga

#48
:lol: :lol: :lol:



nii et kui autol kütus otsa lõpeb ja auserisse lähed siis võib vähemalt mootori kapremondiga arvestada :lol: :lol:



lase igaks juhuks kuskil asjalikus kohas veekord ülipõhjalikult üle vaadata ( ei suuda nagu mitte uskuda, et väntvõll lihtsalt võtab kätte ja läheb pooleks...)
Tegelikult ma olen normaalne....

156 2,5l saaga

#49
ja üldse-> ILMA mootorit lahtivõtmata ei saa niikuinii keegi targemaks (kolvid, klapid, vänt jne peaks ikka näha olema enne kui öelda mis on millega koos ja mis on puru :wink: )
Tegelikult ma olen normaalne....

156 2,5l saaga

#50
bnd wrote:saaga jätkub...

Mootori esimese poole märgid, kus rihm peal jookseb- on kõik paigas, aga kui vaadata käimari poolt siis pole seal näha mingeid märke, st vänt pooleks.




Pole kunagi näinud, et väntvõll murdub niimoodi pooleks, nagu oleks katki lõigatud.... :) S.t. esiosa pöörleb, aga tagaosa seisab paigal....

Ma olen täitsa veendunud, et sellise diagnoosi esitaja (mingi järjekordne dzonnsmith; "mustus" klapi vahel jne..) eksib.

Ja juba hakkab tasapisi tekkima huvi, et mis, krt, toimub...et keegi ei suuda üht pisikest mootorit defekteerida...

Kus see auto seisab?

156 2,5l saaga

#51
kas keegi seda mootorit ikka lahti on võtnud ?

ja kui siis kes seda lahti võtis ega mitte auser ?

kui seda tegi auser siis soovi seda pooleks vänta ise näha seda peaks saama ju vaadata kui alt pähja alt ära võtab



alfa 156 mootoritel ei tohiks olla mingeid märkegi (pead ei anna mäletan nii) vaid nukad pannakse paika vastavate "tõkistega" mis muide auseris ei pruugi enam õiged olla (2,5 jutt)



kui ma viimati sinna lähedale sattusin siis tunkedes liikusid sela mingi pubekad ringi ning tööjõuga pikemalt probleeme juba seal

156 2,5l saaga

#52
Tegelt nüüd lugu selline, et lasin masina ära viia Kalvo juurde (inimene, keda soovitati). Tänase seisuga on tellitud uus mootor ja esmasp saab siis uue moto peale ja siis lasen vana mootori laiali võtta, et siis vaadata, mis reaalselt katki oli.



3 eri versiooni on pakutud: kes siis õige pakkus?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#56
Ühesõnaga: masin totaalses uuenduskuuris. Võeti vana moto maha ja seal polnud küll ühtki elavat asja küljes: ühesõnaga ka agregaadid olid juba kutud.



Esmap õhtuks aga peaks asi nüüd uuesti koos olema- siis kohe kere tegemisse- värvi kahjustused ja natu välimuse järele aitamist jne.



Ei jõua ära oodata, et saaks pulti taas :)



Tleb välja, et eelmine omanik polnud ka õli vahetanud- seegi oli tema jaoks liialt kallis :shock:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#58
nu mul sarnane mure nissan terranoga -omanik käis korralisel hooldusel-kui see lõppes eip old sinna õli peale valatud...vahetamisest rääkimatta ja sama oli ka tosooliga... mootorist oli aind yks käkk järgi... :evil:

156 2,5l saaga

#59
Masin töötab, aga ikkagi on vaja õhukulu lugejat- kelle on? Kiirelt vaja!!!

"Uus" mootor muidu läks poolest pöördest kohe tööle, aga soojana hakkas plötutama ja ku lugejalt juhe tagant- siis käis ok! aga jõudu vähe.

Uue eest küsiti miski 5000 EEK :evil:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#60
Nii- nüüd taas puldis- st masin liigub. :D



Aga väike jama- üks vendikas ei tööta ja kui kliima sisse lülitada tänaste ilmadega, tükib temperatuur liialt kõrgeks st 100 C minema, kui teine ka töötas siis oli temp alati 90.



Kui otse toide peale panna, siis hakkab tööle aga ise teist järgi ei võta- kas tõesti on neil vendikatel eraldi andurid? Mis juhtub, kui siis esmaabi korras panna toide ühelt vendikalt teisele- st kui üks läheb tööle , siis ka kohe teine? Kõrvetab kaitsmed, relee jms läbi?



Pärnu kõik teenindused väldivad alfat, nadi ka Tallinna tagasi sõita selle pärast.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)