Tervitus, tutti alfisti!
Pöördun teie auväärse asjaarmastajate klubi poole esimest korda, ja nimelt on probleem järgmine. Rooli keerates, õieti kuskil kolmveerandi peale ükskõik kumbale poole, hakkab miski undama. Ometi on punast vedelikku reservuaaris nõuetekohaselt. Pikemaajalisel töötmisel alustab rool undamist ka keskasendis, hetkeks kaob sumin ainult rooli õige pisut keerates. Mure tekkis eile, just 34000km täitumisel.
Ahjaa, selline kysimus veel siis ka: kas antud mootori korral peavadki järsul gaasi mahavõtul jääma pöörded nii umbes pooleks sekundiks peale?
Võib-olla tobe lootus, et ei peaks jääma, kuid kysin siiski.
OK, tänan kõiki muret jagamast.
2.0 Twin Spark 16V roolivõimendi undab
#2Tervitus
Esiteks: me ei ole asjaarmastajad, me armastame (suuremas osas loodetavasti) elavaid olendeid ikka rohkem, kui asju

aga nüüd on esialgsed viisakused vahetatud ning asja juurde:
1. rihm on tõenäoliselt natuke liiga vähe pingul või õli on vana (pigem vaataks rihma poole-> tekitab vigina ja rool muutub raskemaks)
2. Jah-> peab olema natuke aega kõrgemal-> asi siis selles, et 156 gaasiklapp ei ole mitte trossi otsas vaid istub reostaadi juhitava mootori otsas
Kui Sul on see mootor siiski trossi otsas (145/6 või 155, siis ei ole pool sekundit küll normaane, kuid mõne hetke on tühikäik kõrgemal küll... pool sekundit äkki ongi? juhul, kui gaas lasta maha kas külma mootori või rohkem, kui 2500 pöörde pealt-> esimesel juhul proovib ecu kohanduda töötingimustega, teisel juhul muudetakse vahepeal nuka profiili )
EDIT: kõrgem tähendab seda, et ei vaju kohe nulli
mitte, et peale gaasipedaali vabastamist ning käigu väljavõtmist samale kohale jäävad
Edit2: kõigile teistelegi
palun manige edaspidi ka mis auto see on, mille kohta küsimus käib (mõistatused on küll toredad, kuid...)

Esiteks: me ei ole asjaarmastajad, me armastame (suuremas osas loodetavasti) elavaid olendeid ikka rohkem, kui asju


aga nüüd on esialgsed viisakused vahetatud ning asja juurde:
1. rihm on tõenäoliselt natuke liiga vähe pingul või õli on vana (pigem vaataks rihma poole-> tekitab vigina ja rool muutub raskemaks)
2. Jah-> peab olema natuke aega kõrgemal-> asi siis selles, et 156 gaasiklapp ei ole mitte trossi otsas vaid istub reostaadi juhitava mootori otsas

EDIT: kõrgem tähendab seda, et ei vaju kohe nulli

Edit2: kõigile teistelegi

Tegelikult ma olen normaalne....
2.0 Twin Spark 16V roolivõimendi undab
#3Ahjaa, ma unustasin mainida, et auto on GTV (kuigi kuskil pealkirjas vist justkui tõin selle ära)!
Ja siis see ka veel, et sõna "asjaarmastamine" tähendab tegelikkuses armastust Alfa Romeode vastu. Alfa Romeo kahtlemata on hingega, asjaarmastuse tähe all pidasin ma silmas seda igapäevast "foorumitegemist" siin. See on fantastiline...
Siis veel selline kysimus, et kas rihma pingutust on võimalik ka ise teostada, või äkki nõuab see suuremat jagu tööd?
Vastus teisele probleemile: mu GTV gaasil ei ole midagi viga! Lihtsalt väikene ehmatus, on vist arusaadav igale algajale Alfa-inimesele.
Aga igaljuhul suured tänud!
Ja siis see ka veel, et sõna "asjaarmastamine" tähendab tegelikkuses armastust Alfa Romeode vastu. Alfa Romeo kahtlemata on hingega, asjaarmastuse tähe all pidasin ma silmas seda igapäevast "foorumitegemist" siin. See on fantastiline...
Siis veel selline kysimus, et kas rihma pingutust on võimalik ka ise teostada, või äkki nõuab see suuremat jagu tööd?
Vastus teisele probleemile: mu GTV gaasil ei ole midagi viga! Lihtsalt väikene ehmatus, on vist arusaadav igale algajale Alfa-inimesele.
Aga igaljuhul suured tänud!