Probleem 164ja kliimaga.

#1
Auto ise aastast 91 ehk siis vanat tüüpi kliimaplokiga. Probleem siis ise selline, et üks päev ei suvatsenud kliima enam jahedat õhku puhuda. Konditsioneer on tühi (seda ta oli juba enne, sest radiks katki), kuid se pole tõenäoliselt oluline. Fakt on se, et enne sai vähemalt välisõhu temperatuuriga "jahedat" aga nüüd tuleb ainult tulikuuma.

Üks asi mida koos selle jama tekkega veel märgata oli on se, et kindalaeka juurest hakkas "plõksuvat heli tulema ja kui kindalaegas lahti teha, siis vaskakule üles äärde jääb väike luugikene mille taga peitub üks pistik. Juhtme väljatõmbamisel se "plõks" kaob.

Võibolla on kellegil aimu kust viga otsida :roll: , kuid se on kindel, et kliimplokk ise on terve (sai kindlalt töötavat proovitud)

Probleem 164ja kliimaga.

#2
:roll:



see on tingitud sellest, et kuuma külma klapi stepper on hambad maha jooksnud :roll:



tegemist ei ole just eriti toreda ja lõbusa veaga-> stepper ise nimelt asub armatuuri tagaservas.



kiireim hädalahendus oleks klapi käsitsiliigutamine (selleks tuleb võtta klapi taga olev traat klapi küljest lahti ning klapp ise soovitavasse positsiooni keerata)



stepperi vahetuseks tuleb armatuur maha keerata (see ei ole üldse lahe töö) ning hammakad üle vaadata/vajadusel vahetada. TRK-s on minuteada seda tööd tehtud ning sealtkaudu peaks ka hammaka saama (kuigi võibolla on lihtsalt ajam viltu ning selle saab tagasi seadistada)



Võibolla on olemas ka mingi viis kuidas seda vahetada ilma armatuuri eemaldamata, kuid... kindlasti ei ole see mugav (kindlasti tuleb kogu armatuur lahti kakkuda ning see pisike pilu, mis sealt avaneb ei ole teps mitte normaalne toimetamiseks)
Tegelikult ma olen normaalne....

Probleem 164ja kliimaga.

#5
hmm kui õieti mäletan siis et armatuuri kätte saada, peab esiklaasi ää võtma :lol: hea õnne korral on ehk võimalik ka miski spets kruvikaga need akna servas olevad kruvid lahti saada, kuid raske uskuda... :roll:

üks selline mitte asjakohane küsimus sulle, et kuis see calibra 4*4 vastu peab?-veosüsteem ja selle toimimine...

Probleem 164ja kliimaga.

#9
Alati jääb veel see võimalus leppida olukorraga ehk siis 2x aastas käsitsi sättida: kevadel - külmale, sügisel - soojale. Võrreldav vanas talumajas akende teipimisega. Me oleme seda omal Alfal ühel aastal teinud, misjärel viga paranes mingil põhjusel. Taas üks tüüpiline alfaviga mis paraneb mõnel juhul isejänesest.



J

Probleem 164ja kliimaga.

#10
Tänud vastajatele kiire ja asjaliku info eest. Kui opeli kokku saab eks siis hakkab alfat lammutama :? .


üks selline mitte asjakohane küsimus sulle, et kuis see calibra 4*4 vastu peab?-veosüsteem ja selle toimimine...


Veosüsteem on sinnamaani hea, kui tulevad mängu tõstetud boost ja ca 300hp :D . Peale seda kui sai sportsidur paigaldatud (4 laba, keraamiline) sai vahekastist mõne päevaga lahti :( . Hetkel käsil mootoriremont + suurem turbo + progreaju + moditud sisse- ja väljalase ja kui selle kompoti kokku saab siis vist tuleb hakata esiveoga leppima :cry:


Nii, kuna kahte postitust järjest ei saa teha siis muudan seda.
Võibolla on olemas ka mingi viis kuidas seda vahetada ilma armatuuri eemaldamata, kuid... kindlasti ei ole see mugav (kindlasti tuleb kogu armatuur lahti kakkuda ning see pisike pilu, mis sealt avaneb ei ole teps mitte normaalne toimetamiseks)


On küll võimalik :P . Paras jamamine oli, aga asi toimib ja moororit ei pidanud ka maha võtma :shock: .