Plokikaante sobivus

#1
Kas keegi oskab öelda kas alfa 164 2,0 v6 turbole sobib 3,0 plokikaan???

enda omal jooksid klapid kokku ja nende leidmine on paras peavalu

:? isegi pilot motorsist öeldi et kontrollige vini et sellist autot pole olemas :D

kõik abi ootatud

Plokikaante sobivus

#2
Teadmata midagi antud isenditest julgen väita, et ei. 2 ja 3 liitrisel on ilmselt silindrimõõt üsna teine ja pead omavahel ei klapi. Ei tahaks uskuda, et liitrine vahe on saavutet kolvikäigu pikkuse arvelt... (saabi 2.0 ja 2.3 mootoritel aga just sealt see vahe tuleb, pikem käik ja teine vänt)
Eesti Saabiklubi ja foorum

Plokikaante sobivus

#3
jep-põhi on mootoril sama... aga pealmine osa ja sisemus on eri mõõtmetega... seega 3,0 klappid ei sobi... ja no terve polokkikaane sobivus ka küsitav... :roll: -sealt tuleb ilmselt plokkikaane kuju vahe-põlemiskambri mõõtmete kohalt... :roll: et :evil:

Plokikaante sobivus

#5
laurigt wrote:Kas keegi oskab öelda kas alfa 164 2,0 v6 turbole sobib 3,0 plokikaan???
enda omal jooksid klapid kokku ja nende leidmine on paras peavalu
:? isegi pilot motorsist öeldi et kontrollige vini et sellist autot pole olemas :D
kõik abi ootatud
Ega neid jah 164 pole lihtne varuosi otsida, kui lihtsalt panna Vin koodi Eper-i sisse ei naitagi auto olemasolu. seal peab seda VIN-i teistmoodi sisestama. Kas lõpuks pilot sai hakkama probleemiga?

Plokikaante sobivus

#6
VIN koodiga on selline värk, et ZAR 164........... , selle 164 asemele tuleb Superil toksida 168........... , võimalik, et mõned variandid on veel. Samas küsiks et 164-l parema esitule kohalt relee puudu.Kas peab Itaalia Auto poole pöörduma, või on veel mõni variant. See relee vist tuledega, alarmiga seotud -/ koplamsproeiers/ aga kindel pole.

Plokikaante sobivus

#7
see sama jama ongiselle 2,0

pilot motors andis mulle vastuse ka ja need hinnad ei olnud ültse meelt mööda 6 klappi maksavad 7600 eeku :cry: :cry: :cry:

julm lihtsalt

aga ei tea kas mingid muud klappid ei sobi.....
Last edited by laurigt on 06 Jun 2008, 19:20, edited 1 time in total.

Plokikaante sobivus

#8
2.8 wrote:VIN koodiga on selline värk, et ZAR 164........... , selle 164 asemele tuleb Superil toksida 168........... , võimalik, et mõned variandid on veel. Samas küsiks et 164-l parema esitule kohalt relee puudu.


Super on jah poolametlikult 168 :mrgreen:



aga see relee mis seal on kõikse tavalisem relee... ja üldjoontes kõigil sõidukitel sama



esmalt aga ütle kas Sul seda kindlasti vaja läheb :wink: ( tulepesurite relee peaks seal käima :roll: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Plokikaante sobivus

#11
:roll:



klapid...



TERE MINA OLEN VALVE, tore Teiega kohtuda :lol:
Image


"klapil" on neli mõõtu-> saba pikkus, "taldriku" läbimõõt, "taldriku" kõrgus ning "taldriku" tõusunurk.



kombineerides need numbrid asjaoluga, et Sul on turbomootoriga sõiduk ning seetõttu plastiliin sinna ei sobi :roll:

Kuna niikuinii on soovitatav klapipesad ära sooveldada, siis tasub võtta šnitti klappidelt mida leiad :wink: (pesa suurendada on mitte just eriti keeruline-> tulemuseks on ka parem jõudlus... klapp on ju ainus segu liikumist piirav element...)



raudselt leiad miskit (või siis lased teha...)



:wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Plokikaante sobivus

#13
:roll:



see pisividin, mis klappi liigutab on antud kontekstis irrelevantne :D



nimelt kui klapp on suurem, liigutatakse sealt ju rohkem läbi... kui klapp on nagu nõel, siis võid nukka, aju ja turbiini tuunida niipalju kui tahad aga läbi ei mahu ikka suurt miskit (kuni saavutad selle rõhupiiri, kus klapp ise pole enam üldse oluline :lol: garaaziz saavutatuna sellel piiril enam ei olegi... erilist liikumist alles)
Tegelikult ma olen normaalne....