IDEE: Äkki viitsib mõni teadia-mees sellel teemal põhjalikuma ülevaate anda (lisaks minu küsimustele), kuna tundub, et sellist teemat siin foorumis pole veel. (kui on siis väga vabandan reostamise eest)
Endal on 164 3.0 24v mootoriga ja plaanin osta doonorautot 3.0 12 klapilise mootoriga.
Loogiline, et keredetailid ühtivad. Aga endal jääb kogemustest väheks, et teada muid erinevusi. Võimsuste vahe pole just Meeletu, ehk pole siis ka jupid väga erinevad tehtud?. Huvitab mind veermiku osa, mootri osa, ning käigu- ja siduri osa, ehk siis suht kõik.
Mõned konkreetsemad küsimused mis meelde tulid:
-Kas pihustid on erinevad?
-Kas väljalaske kollektorid on erinevad?
-Sidurimäng - kas erineb?
-Kõiksugu hoovad ja puksid veermikus - kui suurel määral erinevad?
-Rihmasüsteem? (huvaitab just lamellrihma ring, endal juba vigin sees)
-Pidurisüsteem? (ABS tuli põleb, äkki saab doonorilt andurid kui vaja peaks minema)
-Lamdad ja muud andurid?
AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?
#2väljalaskekollektor ja pihustid vist on tõenäoliselt samad (ei viitsi otsima hakata praegu)
sidur on teine (pedaalitagune on sama kõik ülejäänud erineb)
veermik on sama (kui 12V on toodetud peale 91 aasta lõppu)
rihmasüsteem
erineb
pidurisüsteem on sama
üldjoontes on kattuvaid osi veel väga palju, kuid siiski mitte kõik...
sidur on teine (pedaalitagune on sama kõik ülejäänud erineb)
veermik on sama (kui 12V on toodetud peale 91 aasta lõppu)
rihmasüsteem

pidurisüsteem on sama

üldjoontes on kattuvaid osi veel väga palju, kuid siiski mitte kõik...
Tegelikult ma olen normaalne....
AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?
#3Mul on mingisugune tigin mootoris. VML -i käest ostsin auto, tema ütles, et väljalaske kollektoril mõra ja sealt praessib gaase välja ja see ongi põhjuseks. Mõra on näha kah kuhu on pooleldi õnnestunult mingit halli möga peale tõmmatud.
-Kuna ise asja läbi ei hammusta, siis küsiks pullipärast üle, kas see on loogiline variant? Minuteada tekitavad tavaliselt sellist heli tõukurid või nookurid. Kas need on kah erinevad kummagil mootoril?
Keegi Kunagi Vist - mainis, et pihustid võivad kah tiginat tekitada. Vasab see tõele?
Kui rihmasüsteem erinev on, kas vähemalt lamellrihma rullikud võivad 1:1 klappida?
-Kuna ise asja läbi ei hammusta, siis küsiks pullipärast üle, kas see on loogiline variant? Minuteada tekitavad tavaliselt sellist heli tõukurid või nookurid. Kas need on kah erinevad kummagil mootoril?
Keegi Kunagi Vist - mainis, et pihustid võivad kah tiginat tekitada. Vasab see tõele?
Kui rihmasüsteem erinev on, kas vähemalt lamellrihma rullikud võivad 1:1 klappida?
AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?
#4no-see pole just pihusti ega tõukuri tigin...-vaid klollektori keevitusliite vahelt tulev sutsumine... -tõukur tigiseb-see aga sutsub... ja no-ei olegi kursis, kollektor on vanemal 12 klappi isendil malmist kolakas-sobib vist ehk ka sinna...
tõukurid ja nukkvõlli ajam totaalne erinevus-sealt pole sul miskit võtta...rihmade paigutus ja ka tüüp on erinev-olenevalt vist kül ka aastast... 


AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?
#5Pontensiaalse doonori väljalaskeaastaks on ´93.
Loodan, et sellel samasugune (ja terve) kollektor. Saaks jälle ühest ebameeldivast helist lahti
Loodan, et sellel samasugune (ja terve) kollektor. Saaks jälle ühest ebameeldivast helist lahti

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?
#6kui kollele uued tihendid olemas, siis saab lasta lihtsalt selle plekki mis sinna katte kinnituseks pandud on ää lõigata ja selle ava kinni keevitada... 

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?
#7Ah mis ma tast lapin kui doonorilt korralik jupp võtta on
Veel mõned vidinad mis meelde tulevad:
-Genekas?
-Starter?
-Jagaja?
-Veepump?
-Roolivõimupump?
-Roolilatt?
-Poolteljed?
-Käigukast?
-Sillaosa?
-Vedrud, amordid?
-Auguvahe?
-Radikad?
-Kaitsmepllokid, Releed, Ajud?
Ette tänades!

Veel mõned vidinad mis meelde tulevad:
-Genekas?
-Starter?
-Jagaja?
-Veepump?
-Roolivõimupump?
-Roolilatt?
-Poolteljed?
-Käigukast?
-Sillaosa?
-Vedrud, amordid?
-Auguvahe?
-Radikad?
-Kaitsmepllokid, Releed, Ajud?
Ette tänades!

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?
#8-Genekas-> tõenäoliselt sama (genekat oli 12V kaks versiooni, kuid mõlemad peaksid sobima)
-Starter-> Sama
-Jagaja-> 24V ei ole jagajat
12V on (seega ei sobi)
-Veepump-> ei sobi
-Roolivõimupump-> sama (või vähemalt sobiv)
-Roolilatt-> sama
-Poolteljed-> sama
-Käigukast-> sama
-Sillaosa-> sama
-Vedrud, amordid-> tagumised vedrud erinevad mingitel versioonidel (nivooamortidel vist küll vaid?)
-Auguvahe-> sama
-Radikad-> sama
-Kaitsmepllokid, Releed, Ajud-> plokk sama, releed samad, ECU on võibolla erinev (12V kasutas vist MY92 veel M4.1-te 24V M1.7 vastu-> antud sõiduki osas kindel aga ei ole... puudub ühene teadmine sellest, kas FL 12V jätkas 4.1-ga või tuli see alles koos Superiga) panustaks siiski sellele, et on sama ("doonori" mootoriruumi visuaalsel vaatlusel)
P.S. kui Sul "doonori" rool üle jääb, siis anna teada
-Starter-> Sama
-Jagaja-> 24V ei ole jagajat

-Veepump-> ei sobi
-Roolivõimupump-> sama (või vähemalt sobiv)
-Roolilatt-> sama
-Poolteljed-> sama
-Käigukast-> sama
-Sillaosa-> sama
-Vedrud, amordid-> tagumised vedrud erinevad mingitel versioonidel (nivooamortidel vist küll vaid?)
-Auguvahe-> sama
-Radikad-> sama
-Kaitsmepllokid, Releed, Ajud-> plokk sama, releed samad, ECU on võibolla erinev (12V kasutas vist MY92 veel M4.1-te 24V M1.7 vastu-> antud sõiduki osas kindel aga ei ole... puudub ühene teadmine sellest, kas FL 12V jätkas 4.1-ga või tuli see alles koos Superiga) panustaks siiski sellele, et on sama ("doonori" mootoriruumi visuaalsel vaatlusel)
P.S. kui Sul "doonori" rool üle jääb, siis anna teada

Tegelikult ma olen normaalne....
AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?
#9

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?
#10kui 24v on plekkkollektor, siis kindlasti ei sobi. ega muidu ka ei usu. been there, done that.
AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?
#11Auto nähtud ja omanikuga räägitud ning homme on plaanis järele minna.
Kliimapolki display tundus küll 100% toimivat. Ennem seda kui dooniri soetamise mõte tekkis olin täiesti loobunud ideest töötavad displayd oma autos näha. Loodan, et tal siis viimased päevad ei tiksu
. Kolle on tal jah tõesti teistsugune, seega ilmselt siis malmist - seega tuleb olemasolevat keevitada.
OT küsimused: kuidas kolle maha käib? Kas radikad jäävad segama või mitte? Kas ilma kolleta käima võib pannamootorit, kasvõi veidikeseks
või saab radikas kuuma siis liialt (paneks pleki ette radikale
)?
Millega kliimaplokki diplayd ja nuppe puhastada, sest paras saastakiht on seistes peale kogunenud?

Kliimapolki display tundus küll 100% toimivat. Ennem seda kui dooniri soetamise mõte tekkis olin täiesti loobunud ideest töötavad displayd oma autos näha. Loodan, et tal siis viimased päevad ei tiksu

OT küsimused: kuidas kolle maha käib? Kas radikad jäävad segama või mitte? Kas ilma kolleta käima võib pannamootorit, kasvõi veidikeseks


Millega kliimaplokki diplayd ja nuppe puhastada, sest paras saastakiht on seistes peale kogunenud?
Jätsin meeldeTS:
P.S. kui Sul "doonori" rool üle jääb, siis anna teada

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?
#12

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?
#13Ma neid leeke näha tahangi ja häält kuuldaVML wrote:radikas ei tohiks jalgu jääda... aga ilma kolleta on oht et pistad miskit põlema, kuna leek käib sealt välja üsna edukalt


Ei tea kuidas kojamehed istuvad.. endaomade hoovad käivad vastu kapotiserva ja kojamees ise ei pühi Täpselt sealt kust mina peaks välja vaatama umbes jalgpalli suurust ala.

AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?
#14Fl-i kojameestest ei mäleta midagi öelda-> vanal tüübil istusid nad siiski vaid ühe varda otsas... Superil juhipoolne kahe otsas
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ja vastu kapotiserva käisid mõlemal
Muuseas-> see kui keskelt ei pühi viitab sellele, et kojamees ise on väsinud (poest saab abi selle vastu), kui katkendlikult pühib siis on tavaliselt vedru väsinud
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ja vastu kapotiserva käisid mõlemal

Muuseas-> see kui keskelt ei pühi viitab sellele, et kojamees ise on väsinud (poest saab abi selle vastu), kui katkendlikult pühib siis on tavaliselt vedru väsinud
Tegelikult ma olen normaalne....
AR164 3.0 V6 12v ja 24v erinevused?
#15
