ilmselt on see häda rohkem püstolites kui autodes...
4 ja 6 seeria oudidele ei lähe ka mitte valutult alati see kütusetankimine...
Nipet näpet sportwagoni juures
#17E.T. wrote:ilmselt on see häda rohkem püstolites kui autodes...
4 ja 6 seeria oudidele ei lähe ka mitte valutult alati see kütusetankimine...
arvan, et sul on õigus
unox tanklatega on ok
kõikjal saab morssi rüübata
küll aga statoilid ja sibulaõlid
sinna takka ka mõned vedelike tanklad
Nipet näpet sportwagoni juures
#18Minu auto puhul tanklakett ei loe. Igal pool on probleem olnud. Aga 120 või 135 kraadi nurk töötas.
Tulede jama oligi numbrituledes-mõlemad pirnid olid kui toonklaasiga.
Tagumise kojamehe võtsin ka ilusti lahti. Mootor töötas kui otse ühendasin.
Seega peaks olema läbi relee või miskit jama juhtmetes.
Kus kohas see relee asuda võiks ning kust seda osta saaks ja mis moodi kontrollida kõigepealt et kas töötab?
Tulede jama oligi numbrituledes-mõlemad pirnid olid kui toonklaasiga.
Tagumise kojamehe võtsin ka ilusti lahti. Mootor töötas kui otse ühendasin.
Seega peaks olema läbi relee või miskit jama juhtmetes.
Kus kohas see relee asuda võiks ning kust seda osta saaks ja mis moodi kontrollida kõigepealt et kas töötab?
Nipet näpet sportwagoni juures
#19tankimine sõltub suuresti püstolist millega tangid. Mul küll täiesti nii, et mõnes tanklas ei ole praktiliselt üldse võimalik tankida... vihaga mitu korda tankimise pooleli jätnud.... 10L sisse plõksutanud...
Osa releesid on aku kõrval, aga seal sellised suuremad ja tähtsamad mootoriga seotud releed. Pakun, et juhi vasaku põlve juurest sahtel maha ja seal all koos kaitsmepundardega?
Osa releesid on aku kõrval, aga seal sellised suuremad ja tähtsamad mootoriga seotud releed. Pakun, et juhi vasaku põlve juurest sahtel maha ja seal all koos kaitsmepundardega?