Tere kõigile
Mis võiks olla 88a AR 75 õiglane ostuhind. Välimus on enam vähem nö 3+, sõidukorras, ilma ülevaatusetta, seisnud 2a
Alfa 75
#3terv,
Ma küll ei tea KORRAS 75 ausat hinda (juhindun siin nähtud müügikuulutustest), aga omast kogemusest sama kaua SEISNUD vana alfa (33) ostmisega soovitan: arvesta kohe ostuhinnale juurde:
a) Küünlad, küünlajuhtmed, jagaja kaas, ports vaakumvoolikuid
b) Piduriosad, aga üsna kindlasti suurem jagu piduritorusid, peasilinder
c) bensufilter, võimalik, et uus paak (võib olla rämedalt roostes), õli, õlifilter
d) mõned andurid pluss ports pistikute puhastamist või vahetamist, muud naljakad niiskusest tekkinud elektrisüsteemi anomaaliad
e) keretöödest ma ei räägigi parem, mul endal need seisavad
e) veel palju pisiasju, mida ma hetkel ei mäleta (äravajunud vedrud, läbi amordilaagrid jnejne)
Seda kõike arvestades ei peaks alghind küll üle 8-12K olema. Eks see sõltu ka, mis eesmärgiks seda autot osta ja kui palju on huvi sinna edaspidi investeerida.
Samas eksole: kui mul poleks alfat, siis ma ei suudaks auto juures senini muud teha, kui talve/suverehve vahetada...
Bottom line: ei ole hullemat surma autole, kui seismine. Ja see ei ole kaugeltki ainuüksi alfale omane, vaid KÕIGILE markidele. Ise vaatan maja eest tasapisi ühe oooooopeli suremisprotsessi siin....
Ma küll ei tea KORRAS 75 ausat hinda (juhindun siin nähtud müügikuulutustest), aga omast kogemusest sama kaua SEISNUD vana alfa (33) ostmisega soovitan: arvesta kohe ostuhinnale juurde:
a) Küünlad, küünlajuhtmed, jagaja kaas, ports vaakumvoolikuid
b) Piduriosad, aga üsna kindlasti suurem jagu piduritorusid, peasilinder
c) bensufilter, võimalik, et uus paak (võib olla rämedalt roostes), õli, õlifilter
d) mõned andurid pluss ports pistikute puhastamist või vahetamist, muud naljakad niiskusest tekkinud elektrisüsteemi anomaaliad
e) keretöödest ma ei räägigi parem, mul endal need seisavad
e) veel palju pisiasju, mida ma hetkel ei mäleta (äravajunud vedrud, läbi amordilaagrid jnejne)
Seda kõike arvestades ei peaks alghind küll üle 8-12K olema. Eks see sõltu ka, mis eesmärgiks seda autot osta ja kui palju on huvi sinna edaspidi investeerida.
Samas eksole: kui mul poleks alfat, siis ma ei suudaks auto juures senini muud teha, kui talve/suverehve vahetada...
Bottom line: ei ole hullemat surma autole, kui seismine. Ja see ei ole kaugeltki ainuüksi alfale omane, vaid KÕIGILE markidele. Ise vaatan maja eest tasapisi ühe oooooopeli suremisprotsessi siin....
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
Alfa 75
#7Tekkis sarnane küsimus.
AR75 89a, seisnud paar aastat, paberid saab teise omad, mootoriks 2.0ts.
Roostet ei paistnud eriti olevat, käima ei lähe - palju võiks sellise eest välja käia?
All veel 15" valuveljed ok rehvidega ja väidetavalt oli enne seismajäämist esisillale suurem remont tehtud
AR75 89a, seisnud paar aastat, paberid saab teise omad, mootoriks 2.0ts.
Roostet ei paistnud eriti olevat, käima ei lähe - palju võiks sellise eest välja käia?
All veel 15" valuveljed ok rehvidega ja väidetavalt oli enne seismajäämist esisillale suurem remont tehtud
Alfa 75
#10Trust kirjutas:Tekkis sarnane küsimus.
AR75 89a, seisnud paar aastat, paberid saab teise omad, mootoriks 2.0ts.
Roostet ei paistnud eriti olevat, käima ei lähe - palju võiks sellise eest välja käia?
All veel 15" valuveljed ok rehvidega ja väidetavalt oli enne seismajäämist esisillale suurem remont tehtud
mismoodi teise masina paberid