Alfa 145 1.8ts 5. käik

#6
:roll:



undamine on tõenäoliselt tingitud sellest, et viimane käik on "üle võimendatud"-> ehk siis jõuülekanne viimasel käigul on alla 1.0 (tulemuseks siis see, et kast ja mootor käivad erinevatel kiirustel)



See päädib aga kerge resonantsiga (kui gaas maha lasta, siis veab ju auto läbi käiguhammakate mootorit kaasa) ülejäänud käigud on ülekandega rohkem kui üks, seega on mootor "tööreziimis"



pagana keeruline seletus nii lihtsale asjale (kahjuks ei viitsi joonistada :oops: )



P.S. ei pretendeeri absoluutsele tõele (tegemist puhtalt kogemusega-> mul on kõik autod kõrgeimal käigul gaas maas kergelt unnanud :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 145 1.8ts 5. käik

#9
alfistiman wrote:kas sa mõtled et miks ta ragiseb kui sisse lülitada?
EI :lol:

Tagumine käik undab päris kõvasti tagurdades. Kui hoo pealt välja lükata siis jääb undamine vait. Undab ka koos siduriga. See pole mitte niiväga undamine vaid tagumise käigu spetsiifiline hääl.

PS. see on kõikidel autodes, millega ma sõitnud olen.

Automaadi kohta ei mäleta.
a.k.a Anthrax

Alfa 145 1.8ts 5. käik

#10
:roll:



ikka kasti ülekanne :wink:



tagumisel käigul on see reeglina veidi liiga kõrge (numbreid käepärast pole, kuid see võis ehk suisa üle 4 olla :wink: -> esimene käik on tavaliselt suts üle 3, teine 2,xx, kolmas siis olenevalt kastist kuskil kahe ringi, neljas 1,x ja viies alla 1)



mida madalam ülekandearv, seda kiiremini saab jõu ratastele rakendada (alla 1,0 tähendab see aga seda, et jõud jääb suuresti "üle"-> tekib nn. kiirkäik, millega kiirendamine on maanteekiirusel suht mõtetu)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 145 1.8ts 5. käik

#12
Soovitaks käigukasti õli tasapinda kontrollida. Ilmselt on seal juba ammu tilk vajaka jäänud ning uus õli sai viimati sisse tehases...


ts wrote: ikka kasti ülekanne

tagumisel käigul on see reeglina veidi liiga kõrge (numbreid käepärast pole, kuid see võis ehk suisa üle 4 olla -> esimene käik on tavaliselt suts üle 3, teine 2,xx, kolmas siis olenevalt kastist kuskil kahe ringi, neljas 1,x ja viies alla 1)
... pluss veel see, et tagumise käigu hammasrattad on sirgete hammastega. Edaspidi käikudel on hambad kalde all, et just müra vähendada.
Alfaholic since 1997