Miks sa võtad sõites käigu välja?
Mäest alla sõites vaba käiguga ei saa kütusesäästu.
gaasipedaal ja kütusekulu
#2bnd wrote:Miks sa võtad sõites käigu välja?
Mäest alla sõites vaba käiguga ei saa kütusesäästu.
bnd,mul on jälle teised andmed,et kütusesäästu tuleb päris palju,ning loogiliselt võttes,seetõttu et sa gaasipedaali ei talla,ning bensu ka nii ohtralt peale ei tilgu,kui käik sees mäest alla sõites.


If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
gaasipedaal ja kütusekulu
#3sa pigem ikka eksid sest mäest alla käik see auto kütet ei tohiks võtta
gaasipedaal ja kütusekulu
#4Elagu OT!
Käiguga pidurdamine, mäest alla sõit käik sees, ilma pedaali puutumata- ei lase pritsung mitte tilkagi kütust peale, mootor käib inertsist, st auto veeremine veab mootorit kaasa, kui aga sõidad vaba käiguga, siis annab tühikäigumootor jne piisava koguse kütust, et auto käiks.
Uuematel on see hästi näha- nii kui võtad jala pedaalilt, näitab hetke kütusekulu kohe 0,0l/100km, aga võttes käik välja ja lasta masinal käia tühikäigul, näitab u 2-3l/100km. Seega käik sees on ökom. PUNKT
Käiguga pidurdamine, mäest alla sõit käik sees, ilma pedaali puutumata- ei lase pritsung mitte tilkagi kütust peale, mootor käib inertsist, st auto veeremine veab mootorit kaasa, kui aga sõidad vaba käiguga, siis annab tühikäigumootor jne piisava koguse kütust, et auto käiks.
Uuematel on see hästi näha- nii kui võtad jala pedaalilt, näitab hetke kütusekulu kohe 0,0l/100km, aga võttes käik välja ja lasta masinal käia tühikäigul, näitab u 2-3l/100km. Seega käik sees on ökom. PUNKT

See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

gaasipedaal ja kütusekulu
#5Alfa Romeo 33 wrote:bnd,mul on jälle teised andmed,et kütusesäästu tuleb päris palju,ning loogiliselt võttes,seetõttu et sa gaasipedaali ei talla,ning bensu ka nii ohtralt peale ei tilgu,kui käik sees mäest alla sõites.bnd wrote:Miks sa võtad sõites käigu välja?
Mäest alla sõites vaba käiguga ei saa kütusesäästu.Või ma eksin?
Huvitav, et kuidas sa automehaaniku paberid said kui sa sihukest asja ei tea

155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT
gaasipedaal ja kütusekulu
#6veiks wrote:Huvitav, et kuidas sa automehaaniku paberid said kui sa sihukest asja ei teaAlfa Romeo 33 wrote:bnd,mul on jälle teised andmed,et kütusesäästu tuleb päris palju,ning loogiliselt võttes,seetõttu et sa gaasipedaali ei talla,ning bensu ka nii ohtralt peale ei tilgu,kui käik sees mäest alla sõites.bnd wrote:Miks sa võtad sõites käigu välja?
Mäest alla sõites vaba käiguga ei saa kütusesäästu.Või ma eksin?
Kisub teema risustamiseks ja OT-ks ära


If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
gaasipedaal ja kütusekulu
#7kinnitan bnd sõnu
käik sees jalg gaasilt maas on kulu 0,0 (pihustid suletud ja mootorit veetakse kaasa auto poolt.
käik väljas on kütusekulu 3 liitri kanti sajale (pihustid avatud ja niipalju kui mootori tühikäigul elushoidmiseks vaja sealt ka kütust pihutatakse)
__
kes tahab säästa pidurdagu käiguga rohkem... ka linnas ja maanteel
kuskil teemas ütles INZ kuldsed sõnad - iga pidurdus maksab!
käik sees jalg gaasilt maas on kulu 0,0 (pihustid suletud ja mootorit veetakse kaasa auto poolt.
käik väljas on kütusekulu 3 liitri kanti sajale (pihustid avatud ja niipalju kui mootori tühikäigul elushoidmiseks vaja sealt ka kütust pihutatakse)
__
kes tahab säästa pidurdagu käiguga rohkem... ka linnas ja maanteel
kuskil teemas ütles INZ kuldsed sõnad - iga pidurdus maksab!
gaasipedaal ja kütusekulu
#8hujoobin wrote:sa pigem ikka eksid sest mäest alla käik see auto kütet ei tohiks võtta
meile räägiti ka sama juttu autokoolis....
gaasipedaal ja kütusekulu
#10neid on igapäevaliikluses nii vähe, et see teema ei vääri küünlaid...
_
teoreetiliselt võtab ta käiguga pidurdades rohkem kuna see pilu mis tühikäigu jaoks vaja on ikka lahti ja hõrendus veab järelikult ka bensiiniaure kaasa...
_
aga rääkigu targemad... selles osas olen ma 100% teoreetik.
_
teoreetiliselt võtab ta käiguga pidurdades rohkem kuna see pilu mis tühikäigu jaoks vaja on ikka lahti ja hõrendus veab järelikult ka bensiiniaure kaasa...
_
aga rääkigu targemad... selles osas olen ma 100% teoreetik.
gaasipedaal ja kütusekulu
#11meile räägiti jah et karburaatoriga mootoriga see äri ei toida.....
ja midagi seletadi vanadest diislitest ka...
ökosõidus rääkiti veel et mida vähem pidureid kasutad seda rohkem kütust kokku hoiad
ja midagi seletadi vanadest diislitest ka...
ökosõidus rääkiti veel et mida vähem pidureid kasutad seda rohkem kütust kokku hoiad

gaasipedaal ja kütusekulu
#12Karpad (k.a. algeline monopritse) ja vanad diislid võivad seeläbi hoopis kannatada (kui toitesüsteemis midagi natuke pahasti on-> nimelt hakkab "uputama")
Hargpritsega sõidukitel on otstarbekas seda alati kasutada-> esiteks hoiad kokku kütet, teiseks säästad pidureid ja kolmandaks-> 70% juhtudel ei ole vaja tegelikult kiirust nulli pidurdada (seega saad ilma esimese kahe käiguta edasi liigelda)
tööpõhimõttest kah-> kui ECU tuvastab, et gaasisiiber on kinni kuid pöörded on üle tühikäigu piiri, siis katkestatakse kas pihustite poolne toide (vanematel autodel, kus pihustid lajatavad sünkroonis) või siis pumba toide (juhul kui kasutatakse pihustite täiselektroonilist juhtimist-> näiteks AR 16V r4 mootorid)
Hargpritsega sõidukitel on otstarbekas seda alati kasutada-> esiteks hoiad kokku kütet, teiseks säästad pidureid ja kolmandaks-> 70% juhtudel ei ole vaja tegelikult kiirust nulli pidurdada (seega saad ilma esimese kahe käiguta edasi liigelda)
tööpõhimõttest kah-> kui ECU tuvastab, et gaasisiiber on kinni kuid pöörded on üle tühikäigu piiri, siis katkestatakse kas pihustite poolne toide (vanematel autodel, kus pihustid lajatavad sünkroonis) või siis pumba toide (juhul kui kasutatakse pihustite täiselektroonilist juhtimist-> näiteks AR 16V r4 mootorid)
Tegelikult ma olen normaalne....
gaasipedaal ja kütusekulu
#13Alfa Romeo 33 wrote: Kisub teema risustamiseks ja OT-ks ära,aga pean seda ütlema,kui mõtled seda mis kirjutasin Piloti teemasse,siis ma ei mõelnud sellega ennast,üks sõber oli huvitatud sellest tööst,kellel need automehaaniku paberid juba olemas on!
sry sel juhul

@ts....et kas sinna alla kuulub ka 164?
sellisel juhul sain ma teada miks auto jõnksutab kui pedaal vabastada....
pumbale sai ju otse toide veetud

155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT
gaasipedaal ja kütusekulu
#14teema nüüd siin
JAH 164 kuulub samuti nende hulka (suurem osa hargpritsega sõidukeid kuulub)
Super juhib pumpa (kuulda on kohe) originaal vist samamoodi (pagan ei mäleta enam)-> igatahes võib puterdamine sellest küll olla
JAH 164 kuulub samuti nende hulka (suurem osa hargpritsega sõidukeid kuulub)
Super juhib pumpa (kuulda on kohe) originaal vist samamoodi (pagan ei mäleta enam)-> igatahes võib puterdamine sellest küll olla
Tegelikult ma olen normaalne....
gaasipedaal ja kütusekulu
#15Seda pidasingi silmas, et kas 164-l lülitab pumba välja või viskab pihustid tagant ära 
muidugi ta otseselt ei puterda, sihuke löögi moodi rohkem.
ehk siis peab uuesti seda ussipundart harutama

muidugi ta otseselt ei puterda, sihuke löögi moodi rohkem.
ehk siis peab uuesti seda ussipundart harutama

155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT