164 2,0 v6 turbo -sobivus

#5
:roll:



VML :shock: Mis küsimus :shock: :lol:



3,0 ja 2,0TB on seesama mootor. Välismõõdud, kinnitused jne jne jne on täpselt samad. Ajaloolisest taustast-> alguses oli 2,5V6 (the mother of all), siis deriveeriti see 90 ja Sei peal 2,0 töömahuni (luksusautomaks Itaalias oli alates 2,0 töömahust) ning 164 tulekuga unustati mootor riiulile, kuna lihtsam oli võtta 2,0 turbo Lancia riiulist. Aastal 1991 aga võeti seesama 2,0V6 riiulist maha nig turbineeriti ära...



Ainult, et silindrid on 2,0 juures väiksemad, põlemiskamber on seeläbi väiksem jne... Seega 1:1-le 3,0 tükke sinna pista ei ole võimalik



mootori aga pistad 1:1-le kapoti alla küll (kui leiad vanakooli 3,0 12V). Uuemal 12V-l ning 24V-l on juhtplokk teine (M1,7), seega on seal ka tarbetuid lisaavasid/andureid. TBV6 kasutas kuni GTV-ni veel vana hääd M4.1 pritset



P.S. mis tehniline jama sellega siis on?
Tegelikult ma olen normaalne....

164 2,0 v6 turbo -sobivus

#6
sõber suutis ää küpsetada selle turboka mille talle müüsime...-vist andis mingi lõdvik kuskilt järgi... ise enesest seda ma tean jah et nad väljast samad on... siiski-need paganama itaalased ei tee kunagi päris samu asju seega eks seal sobitamist saa näha... aga mõtlesin just kolvide poolt, et kuis see asi turboga vastu peab... :roll: rõhk küll madal, kuid siiski...

meenub nähtus 24v mootorilt kus ainus vahe automaat kastiga ja manuaal kastiga isendil oli hooratta kinnitus poltide keermes... :lol:

164 2,0 v6 turbo -sobivus

#7
:roll:

unifitseerimine on asja nimi :wink:



kolvigrupp loomulikult ei sobi-> mõõdud on ju loogiliselt juba erinevad

2,0 80 x 66.20 mm

3,0 93 x 72.60 mm (mõlemad-> nii 12V kui 24V)



kahjuks ei oska kolvigruppi hetkel kuskilt otsida (kuigi kuskilt on mälu järgi meelde jäänud, et see just kõige võimatum ülesanne ei ole)
Tegelikult ma olen normaalne....

164 2,0 v6 turbo -sobivus

#8
:roll: NII ASI NÜÜD VEIDI ARENENUD... on olemas 3,0 mootor 93 aasta isendilt, ja turbo mootor on maha võetud... esialgu jääb silma süütesüsteemi erinevus ja ka siduri erinevus... :roll: turbo kohta avastasin et see on suht P**** seega tuleb tavaline 3,0 sellest nüüd... eks lappan kokku ja kl ta vist käima hakkab...kus ta pääseb... :roll:

164 2,0 v6 turbo -sobivus

#9
VML wrote::roll: NII ASI NÜÜD VEIDI ARENENUD... on olemas 3,0 mootor 93 aasta isendilt, ja turbo mootor on maha võetud... esialgu jääb silma süütesüsteemi erinevus ja ka siduri erinevus... :roll: turbo kohta avastasin et see on suht P**** seega tuleb tavaline 3,0 sellest nüüd... eks lappan kokku ja kl ta vist käima hakkab...kus ta pääseb... :roll:




vot see oleks tore!!

164 2,0 v6 turbo -sobivus

#10
VML wrote::roll: NII ASI NÜÜD VEIDI ARENENUD... on olemas 3,0 mootor 93 aasta isendilt, ja turbo mootor on maha võetud... esialgu jääb silma süütesüsteemi erinevus ja ka siduri erinevus... :roll: turbo kohta avastasin et see on suht P**** seega tuleb tavaline 3,0 sellest nüüd... eks lappan kokku ja kl ta vist käima hakkab...kus ta pääseb... :roll:


Küpsetaks muidu veel ka 3l ära või? :lol:

164 2,0 v6 turbo -sobivus

#12
VML wrote::lol: no...eip saa täppis pondile pihta... :roll: aga muidu plaanis on üks oma 2-st 75-st ää turbineerida... seega turbo läeb ehk remonti...kui kannatab remontida... ja no seda 3,0-i pole naq plaanis kokku lasta...


enam nii ei tee :(