19 august VABA RADA saugal

#111
No paneme kah siis muljed

Taas Hendrik üllatas :D , alustuseks- kas ikka tasub igapäevaautot lõhkuda, aga kui hoo sisse sai, andis sabas sõita :P

Igal juhul väga raju sõidumees :shock:



Siis Luman muidugi- sõitsin miski ringi sul sabas- krt, õhu puudus tuli, selline kärsakas tuli masinasse, lihtsalt masekas viskas igas kurvis ratta kerima ja mina taga ahmisin siis seda rehvisuitsu :D. kiirendus muidugi võimas sel masekal.



Enda sõidu kohta- eino vägev, aga masinal pean ikka radika ära vahetama, temperatuur kogu aeg 110 ja kui juba paned miski 6 ringi järjest, hakkab 120 peale minema. Sõita sain aind nii, et keerasin toas temp HI peale ja puhuri MAX peale ja siis küpsesin ja higistasin, aga kes ütles, et sport peab kerge olema.

Rehvide kohta, oi kus tahab õppimist nende tänavalegaalsetega sõitmine. Kui peab, siis oled nagu rööbastel ja kui kaob, siis leidsin end TAAS murult :P, krt pole veel rajapäeva möödunud, kui poleks heina niitnud. Ja taas tagakurv. Lisaks ei saa tagakurvi kiirusele ja tehnikale üldse pihta, vaatan, et kiirus liiga suur ja pidurdan ikka veel natuke, aga tegelt ei peaks ja ongi kiirus juba liiga maas ja ei kasuta tervet rada ära. Peab veel harjutama.

Rehvid sigahea pidamisega muidu, aga peab tehnikat lihtsalt õppima.

Sain parimaks mõõdetud ajaks 1.09, lihtsalt kohati on veel julgust vaja ja muidugi tehnikat. Raja rentija selle kollase S3-ga arvas, et kiirem aeg mul oli 1.07, aga siis oli liiga palju masinaid rajal ja pole kindel, et see minu massin oli. Igal juhul olen rahul, sest kui vaadata alguse ringi aegu, kui sõitsin 5 ringi järjest, läks iga ring aina paremaks, st ka rehvid läksid aina soojemaks. Vägev, järgmine teisip olen kindlasti taas kohal.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

19 august VABA RADA saugal

#112
nii-nii, või sellised ajad :D



tahtsin vaadata korra, et mis eelmisel aastal paljukirutud ajavõtuga tulemused olid, aga tabel oli kadunud nagu oleks siga sabaga löönud. lõpliku tabeliga jäigi mingi jurr sisse, aga esialgne kunagi rippus. oskab ehk keegi viidata, millise nurga tagant seda tabelit otsida?

19 august VABA RADA saugal

#114
Inz.. ma olen korra 159-ga käinud, seda kah Tabasalus.



3x nüüdseks saugal käinud 147-ga.

Olgu veelkord ära mainitud, et pole kumbki neist niiväga minu oma midagi.

:lol:



kasparius

Ei julgeks teda niiväga rinkapilliks pidada kah... v.a see osa, et tegemist on Alfaga. :lol: :roll:

2l pidavat olema viskipudel ja kõik on ju täitsa stokk.



PS: Henrik on mu nimi :wink:
a.k.a Anthrax

19 august VABA RADA saugal

#115
bnd wrote:Siis Luman muidugi- sõitsin miski ringi sul sabas- krt, õhu puudus tuli, selline kärsakas tuli masinasse, lihtsalt masekas viskas igas kurvis ratta kerima ja mina taga ahmisin siis seda rehvisuitsu :D. kiirendus muidugi võimas sel masekal.


Selle ratta kerimise vastu tahaks järgmiseks hooajaks midagi ette võtta, need 4 aastat vanad nimetu firma rehvid ikka pole päris see, mis võiks olla, aga ma ei tea veel, mis sinna alla ostma peaks. Külg ees kurve läbida on küll väga lõbus, aga see pole vist kõige kiirem viis.

19 august VABA RADA saugal

#116
ma kl arvasin, et võõrmargi emotsioone siia ei kriba aga kui küsitakse



S6 4,2L

automaatkast (väga imeliku programmiga ja aeglase lülitusega), kurvi alguseks maha pidurdades ja pedaali põhja lüües hakkas vedama alles kurvi keskel või viimases kolmandikus... sinnamaani oli rehvi kiunumine ja ala ning ülejuhitavuse vaheldumine... paaril korral võttis veidi kõhedaks ka see vibamine, kuna tundus, et rada hakkab kitsaks jääma... korra sai loogast väljudes ikka kruusa ka rabatud raja kõrvalt.



kuiv mass 1,8 tonni (rajal täispaagi ja pagassiga + 2 paksu sees üle 2 tonni)

4 rehvi, millest pooled olid otsa saamas ja telgedel olid nad erinevad :(

sildades lõtkud (üldiselt kesises seisukorras masin)



pidurid olid miskite säästuklotsidega, kuna isegi 2 jalaga peal seistes oli aeglustus nagu liaz bussiga lumisel teel...



võõras auto, mingi tunnetus hakkas päikeseloojangu ajal tekkima... enne rada olin temaga laagrist alates maanteed nühkinud... 90-100 vahel enam-vähem... paar möödasõitu kiiremini (maanteel väga mugav auto...)



__



raja jaoks raske. kui vahetaks klotsid ära, tegeleks üldise tehniise upgradega, siis oleks lõbusam...



parim aeg hetkel 1:12 käsitsi kõrvalistmelt mõõdetuna. enamus aegasid olid 1:13



SIRGETEL KIIRE AUTO... oleks vaja pikkade sirgetega rada, siis oleks tema võimsusest ka kasu.



_



järgmiseks katseobjektiks proovin BMW 330i välja rääkida



:twisted:



__



PS! kõige paremaid trajektoore olen ma saanud stelle autoga pärnus... see ikka sõidab, nii et nutt tuleb peale...



PS2! vabandan tigase ees, et tal jalus tolknesin :wink: