156 mootori remont

#1
Mure siis järgmine, et ees ootab variaatori vahetus + õlirõngad, sest gaasi põhja andes auto taga on sinine pilveke :cry: Õli kaob ka meeletult.



On kellegil kokkupuuteid sellise tööga? on soovitusi?

Seoses sellega, et töö ise ei peaks nii väga keeruline olema, siis otsustasime 6000.- eeki säästa ( töö raha Pilotist ), ja ise meisterdada.



Kas oskab keegi mingisugust soovitust anda mis või kuidas oleks kõige parem töö teostada, ja mis tihendid või osad peaksid mul käe all olema?



Tänud ette.

156 mootori remont

#2
:roll:



oled kindel, et õlirõngad, mitte klapisääre tihendid?



muuseas-> siinsamas üleval on DIY nurgakeses variaatori vahetusest juttu.



rõngaste vahetusel tasuks juba kõik rõngad ära vahetada ning arvestada ka sellega, et juhul, kui silinder juba "ellipsis" juhtub olema (kulunud rõngad aegajalt lihvivad niimoodi), siis ei pruugi sellest kasu olla...



Soovitus-> tõsta kindlasti mootor vahetuseks maha ja proovi ka kõik ülejäänu ära defekteerida (kuna mootori juba maas on, siis on mõtekas kohe vahetada kõik, mis vahetamist vajab)
Tegelikult ma olen normaalne....

156 mootori remont

#3
Panin segast, muidugi klapisääretihendid.



Öeldi mulle nii: Kui kompressioon on korras siis järelikult õlirõngad ( vahetusse lähevad ikka kõik 16tk.) Saan kompressiooni mõõta varsti, siis on

teada.

Mis tihendid vahetust vajavad?

Sisselaskekollektori, väljalaskekollektori tihend, , plokikaane tihend, klapikambrikaane tihend. Kas midagi tuleks veel sebida?



P.S Kui hakkame nukkvõllid maha võtma, siis paneme märgid paika ka.

Kas me suudame ilusti panna neid sama asendisse tagasi ka?



Kuidas teada saaks et õlirõngad on läbi?