diagnostika 164-le

#18
nuuh- tegelikuklt kasutan sõna juhtmed kõige kohta, mis pooli ja küünla vahele jääb (ehk siis ka 24V puhul need torukesed...), kuna lihtsalt paremat väljendit nendele pole- mõte siis selles, et reeglina kipuvad üle peksma just juhtmete-torukeste küünlapoolsed otsad.



to fotek



tean, et on lamBda, kuid kuna eesti keele grammatikareeglid sellist tähekooslust ei toeta ning niikuinii on arusaadav, mida mõeldakse, siis eelistan mugandatud varianti :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

diagnostika 164-le

#19
nu katsetasin nati ja ühendasin tagant ära õhukulumõõtja.ja auto jäi käima.kui tagasi panin ,suri jälle välja kui ,mootor soojemaks läks.järeldan et viga siis õhukulu mõõtjas.ON JÄRELDUS ÕIGE? kui ja, siis äki keegi teab kustkohast uut saaks ja palju see maksab? ve äkki duce on nõus kokku saama ja nati autosi võrdlema..ja korra ka õhukulu mõõtjat laenama...saaks teada kas ikka viga selles... ja kui alfa33 õhulugeja taha ühendasin..käis ka... :lol: et...siis viga ehk ikkagi selles...

diagnostika 164-le

#22
hädasti oleks abi tarvis...

et kui lõuna eestisse satud siis anna teada....et võin mingi summa sulle bensu eest välja käia.... et see nädalavahetus nt ei satu siia kanti...? muide see liikuv pic on nii armas..lausa pisar tuleb silmanurka... :twisted:

diagnostika 164-le

#23
kahjuks see nädalavahetus olen kinni aitan maal käigukasti alla panna aga sellest nädalavahetusest järgmisel on tulek esialgu plaanis sa võid ju oma kontakt andmed mulle saata et siis saaks läebipõike sinu poole teha





muide volksumeeste rahustamiseks on mul samamoodi pilt olemas :twisted:

diagnostika 164-le

#25
AFM tüüpi õhukulumõõtjad on kõigil autodel suht kuulikindlad.



muuseas- võid ju AFM-i ise ära mõõta... tulemuse järgi on selge, kas AFM on p..s või on siiski probleem mujal (ja ei pea kaua ootama kah :wink: )



kui oma meiliaadressi edastad, siis võin põhimõttelise skeemi saata...



EDIT: ts@pidur panin faili profiilis antud meilile tulema loodetavasti aitab :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

diagnostika 164-le

#26
tänud sulle ts! asi siis nii et tööle hakkas iseenesest :evil: aga mootoris lõgin... et ehk oleks deuciga võimalik kohtuda...-see nädalavahetus? ehk leiaks ka ts aega? :roll: sulle veel ka kyssa-et kas tuhikäigul peab seguklap veidi avatud olema? nissanil nt 0,9mm kuis 164 :?: 8)

diagnostika 164-le

#27
:? seguklapp??? et see liblikas siis või ?



iseenesest ei pea olema avatud (kuna tühikäigul käib kogu õhk läbi solenoidi), samas jälle, kui ta oma natu-natu avatud asendis siiski suudab TPS-i lülitada tühikäigule, siis pole probleemi (ehk siis kui siibrit veidike avada peaks käima klõps ja ka samasugune, kui sulgeda... mikrolüliti ikkagi)



muuseas- 164 külmailma ("sub-zero") pakett (esimesel kahel põlvkonnal vähemalt) ei käi kah läbi TB vaid voolikuga ümber tühikäigumootori (osad autotootjad kasutavad veidike avatud siibri varianti).



iseenesest kui see vahe on sul seal mm jagu, siis pole probleemi, kui seda aga rohkem on, siis tasuks võibolla siiski siiber kinni reguleerida. kui aga TPS ei klõpsu, siis on reguleerimine hädavajalik (kuna ta lihtsalt ei suuda aru saada, et tühikäigule vaja minna)
Tegelikult ma olen normaalne....

diagnostika 164-le

#28
kui sa mõtled seda nädalavahetust ehk 18 reede siis ma asun just see päev valga poole teele sa võiks mulle oma mob nr anda et saaks sinuga kuidagi yhendust võtta hüppaks sealt kandist heameelega läbi :wink:
cron