Tahaks jagada oma mõtteid, mida tuleb teha enne Alfa Romeo ostu. Selleks, et vältida kulukaid remonte ja olla rahus ise endaga, omades Alfat.
Enne Alfa Romeo ostu tuleks ilmtingimata teha auto ülevaatust, soovitaks ikkagi seda teha pädevas kohas (Alfa esindus või muu tegelev Alfa remondiga töökoda). Isegi kui auto asub Pärnus on mõttet maksta omanikule besnu raha välja, et teha ülevaatust Tallinnas. Juhul kui auto on kehvas seisukorras, kaotate 1000 EEK aga sässtate kindlasti rohkem! Peamise hea remondi reegel on DIAGNOSTIKA! Ostu eelse ülevaatusega on samad lood, mida põhjalikum ja pädevam on diagnostika, seda lihtsam on määrata auto tegeliku seisukorrda ja eelarvet auto parandamiseks. Paljud inimesed hoivad raha kokku jättes välja ülevaatuse ja lootes ehk veab. Kuid paraku veab mitte kõigile.
Valides endale Alfat, tuleb otsida variante, mis on algusest peale Eestis ostetud, nendel autodel saab kontroliida ajalugu(hooldus, avariid), samas tähendab seda, et auto ei ole varastatud. Korrektselt hooldatud auto eluiga, on kindlasti pikkem võrreldes teiste autodega.
Samuti ei ole mõtekas osta auto viimase raha peale, kuna tegu ei ole uue autoga siis võib eeldada, et tuleb ikkagi teha investeering autosse. Miinimum summa, mis peaks jääma varuks on 10 000.-. Mina soovitaks teha suure hoolduse ära: vahetada kõik vedelikud, rihmad, küünlaid, filtreid. Investeerides täna, hoiate homme raha kokku kuluka remodi pealt.
Peale ostu, juhul kui ei ole kindla info (arve või tsekk) rihma vahetuse kohta (tuleb vahetada iga 60 000 km tagant või 3 aasta pärast). Tuleks Hammasrihm ära vahetada, kuna remont on 2,5 korda kallim (TS, JTS puhul) ja 6-7 korda kallim (V6 puhul), kui rihma vahetus. Mis tähedab, et remont võib maksta 1/3 auto turu väärtuses ja ulatuda kuni auto turu väärtuseni või isegi rohkem.
Hooldada tuleks esinduses või kohas kus on juba olnud kokku puude Alfaga, ning inimesed on teadlikud Alfast ja olemas Alfa eri tööriistad. Päris tihti tuleb meil teha parandamist peale mitte pädeva töökoja või lukksepa sekkumisi. Väga tihti pannakse hammasrihm valesti peale, parimal juhul lõppeb see rihma õigesse asendisse panemisega, halvemal plokikaane remondiga. Lõpuks tuleb väaljamaksta klientidele topelt, kuna alguses oli tehtud valesti ja meie pidime tegema sama tööd ümber.
Tooks siis mõned reegleid välja, jälgides neid säästate oma pere eelarvet ja närve:
1. Ostu eelne diagnostika, pädevas kohas.
2. Ostu hinnast jääb miinimum 10 000 EEK alles auto remontimiseks/hoolduseks.
3. Kui ei ole kindlat infot, vahetada hammasrihm viivitamatult ära.
4. Teha korraline hooldus pädevas kohas, iga 10 000Km õli vahetus, iga 20 000km hooldus. (või iga aasta, mis varem kätte jõuab).
Soovitan kõikidele Alfa Romeo omanikele muretuid kilomeetreid ja rohkem häid elamusi!
P.S Ülemine jutt kirjeldab 147/156/166 mudeleid (Eestis on neid kõige rohkem), kuid kehtib ka teiste mudelite suhtes.
Kasutatud Alfa Romeo ost ja hooldus.
#2
Kasutatud Alfa Romeo ost ja hooldus.
#3Ise isiklikult arvan, et Esindus on viimane asi kuhu pöörduda, parem oleks kui endal või tuttaval on tutvusi kus saaks järjekorrata diagnosti saada. Ja ku ise auto kalla paras juhe pole, siis saad väga palju asju näha.
Ega Alfa mootor kullast küll tehtud pole, kus pead ainult Juuveliiri juurde pöörduda.
Remondi suhtes ka natuke: Näiteks eile 23.30 lõpetasime sõbraga klapisääretihendite vahetust, klappide puhastust ja variaatori vahetust.
Esindus räägib et paras pikk protsess ja vaevalt ühe päevaga hakkama saab
Miks ei saa???? Küsin mina...... Vastatakse et jube palju lammutamist jne..
Saab küll, peab saama! loogiliselt mõtlen mina.... Ja sai tehtud.
Eile kell 10.00 alustasime ja kell 23.30 Panime jube auto käima
P.S Meie pole lukseppad. lihtsalt noh
me pole juhtmed
Ei tasu kogu aeg esindust külastada.
Ega Alfa mootor kullast küll tehtud pole, kus pead ainult Juuveliiri juurde pöörduda.
Remondi suhtes ka natuke: Näiteks eile 23.30 lõpetasime sõbraga klapisääretihendite vahetust, klappide puhastust ja variaatori vahetust.
Esindus räägib et paras pikk protsess ja vaevalt ühe päevaga hakkama saab

Saab küll, peab saama! loogiliselt mõtlen mina.... Ja sai tehtud.
Eile kell 10.00 alustasime ja kell 23.30 Panime jube auto käima

P.S Meie pole lukseppad. lihtsalt noh


Ei tasu kogu aeg esindust külastada.
Kasutatud Alfa Romeo ost ja hooldus.
#4Üldiselt kesmisel inimesel ei ole piisavalt teadmisi, oskusi ega tööriistu, et hakata ise auto mootrit remontima. Kui see kõik olemas, siis ei ole muidugi mõtet seda lasta kellelgi teisel teha, kui endal viitsimist jännata on.
See järjekorras passimise jutt on muidugi puhas jama üldiselt. Pilotis saad üldiselt väga kiiresti jutule kui vaja on. Alles reede õhtul, veel napilt enne tööpäeva lõppu sain diagnostikasse veerand tunnise ette hoiatamise peale. Samuti saab ka TRK-st üldiselt häda korral suhteliselt kiiresti abi.
Muidu Alfaman'i jutuga igati nõus.
See järjekorras passimise jutt on muidugi puhas jama üldiselt. Pilotis saad üldiselt väga kiiresti jutule kui vaja on. Alles reede õhtul, veel napilt enne tööpäeva lõppu sain diagnostikasse veerand tunnise ette hoiatamise peale. Samuti saab ka TRK-st üldiselt häda korral suhteliselt kiiresti abi.
Muidu Alfaman'i jutuga igati nõus.
Kasutatud Alfa Romeo ost ja hooldus.
#5Äi saa mitte vaiki olla
10:00 - 23:30 on kolmteist ja pool tundi ja te tegite seda kahekesi. See teeb siis kakskümmend seitse inimtöötundi (vabariigis kehtivate töö ja puhkeaja normatiivaktide järgi vist 8 tundi on 'tööaeg' päevas, seega 3,375 tööpäeva kulus sellele
).
Suvalises 'esinduses' on ilmselt suht samasugused inimesed nagu teie sõbraga. Go figure it out.

10:00 - 23:30 on kolmteist ja pool tundi ja te tegite seda kahekesi. See teeb siis kakskümmend seitse inimtöötundi (vabariigis kehtivate töö ja puhkeaja normatiivaktide järgi vist 8 tundi on 'tööaeg' päevas, seega 3,375 tööpäeva kulus sellele

Suvalises 'esinduses' on ilmselt suht samasugused inimesed nagu teie sõbraga. Go figure it out.
Kasutatud Alfa Romeo ost ja hooldus.
#6Kellaaja poolest mõtlesin seda, et kui tava inimene saab 13,5 tunniga hakkama, miks siis Esinduse professionaalid peavad 2 päeva autot kinni hoidma 

Kasutatud Alfa Romeo ost ja hooldus.
#7Janes selle seletas just lahti ju. Teil kuslus selleks 27 inimtöötundi, esinduses üldiselt tegeleb ühe autoga üks inimene, nagu mina aru olen saanud (targemad parandage mind, kui ma eksin). Samuti ei kesta esinduse tööpäev kella 23.30-ni, üldiselt kestab see 8 tundi. Nii et kui nad seda isegi kaks tervet päeva teevad, siis teeb se ikka kõigest 16 töötundi. Ega nemad on ka kõigest inimesednikolai wrote:Kellaaja poolest mõtlesin seda, et kui tava inimene saab 13,5 tunniga hakkama, miks siis Esinduse professionaalid peavad 2 päeva autot kinni hoidma

Kasutatud Alfa Romeo ost ja hooldus.
#8Üldiselt teevad esindused head tööd
väikeste autode kohapealt on parim kogemus
Veho Laagris asuva servisega, kus 3 tunniga
vahetati esisillas rattalaagrid, pidurikettad, klotsid,
amordikad, mõned puksid.
Ise jõudsin sama ajaga sõita vaid teise linna otsa
einestada ja lolli juttu ajada ja siis autole järele minna.
Alfaman teab mida räägib
väikeste autode kohapealt on parim kogemus
Veho Laagris asuva servisega, kus 3 tunniga
vahetati esisillas rattalaagrid, pidurikettad, klotsid,
amordikad, mõned puksid.
Ise jõudsin sama ajaga sõita vaid teise linna otsa
einestada ja lolli juttu ajada ja siis autole järele minna.
Alfaman teab mida räägib

Kasutatud Alfa Romeo ost ja hooldus.
#9Ärge palun valesti aru saage! miks ma hakkasin seda juttu ajama et võib ise teha jne...
lihtsalt : 1. Olen Pärnust ja autot pealinna kuidagi ei viitsinud viia.
2. Liiga kallis töö.
3. Suur huvi ise oma mootorit lammutada ja kõike oma silmadega näha, mis, kus, kuidas.
4.Avastatud uus saladus ( nukkade ja süüde paika panek ilma konduktoreid
effekt sama 100% täpne )
5. Oleme endaga rahul ja masin toimib ilusti ja paremini!
P.S Ise olen väga õnnelik et meil on Pilot Motors olemas! Olen kaks korda kokkupuutunud ja ühtegi halba sõna ei oska öelda.
Alfamani sõnad 100% õiged!
Pidin lasta autot targematel ülevaadata aga ei teinud seda, nüüd siis pidin lammutama
lihtsalt : 1. Olen Pärnust ja autot pealinna kuidagi ei viitsinud viia.
2. Liiga kallis töö.
3. Suur huvi ise oma mootorit lammutada ja kõike oma silmadega näha, mis, kus, kuidas.
4.Avastatud uus saladus ( nukkade ja süüde paika panek ilma konduktoreid

5. Oleme endaga rahul ja masin toimib ilusti ja paremini!
P.S Ise olen väga õnnelik et meil on Pilot Motors olemas! Olen kaks korda kokkupuutunud ja ühtegi halba sõna ei oska öelda.
Alfamani sõnad 100% õiged!
Pidin lasta autot targematel ülevaadata aga ei teinud seda, nüüd siis pidin lammutama

Kasutatud Alfa Romeo ost ja hooldus.
#10On Alfa kohta selliseid juhtumeid ajaloos registreeritud ka?alfaman wrote:auto ei ole varastatud

Kasutatud Alfa Romeo ost ja hooldus.
#11Mind kah huvitaks...ar2r/33 wrote:On Alfa kohta selliseid juhtumeid ajaloos registreeritud ka?alfaman wrote:auto ei ole varastatud

...ei ole just minev kaup, minu loogika järgi (,kuid eriline!)

Kasutatud Alfa Romeo ost ja hooldus.
#12varastatakse
isegi eestis
kunagi aastaid tagasi läks 1 jalutama.
isegi eestis
kunagi aastaid tagasi läks 1 jalutama.
Kasutatud Alfa Romeo ost ja hooldus.
#13

Kasutatud Alfa Romeo ost ja hooldus.
#15E.T. wrote:ja sinna ta ka jääb
Ei ei- te saate asjast valesti aru.
Mamingis varasemas teemas ka kirjutasin, et IF kindlustuse väitel varastatakse Alfasid palju, nendega tehakse meeletutes kogustes avariisid ja nende jupid on ÜLEmõistuse kallid. Seepärast ka kõige kallimad koefitsendid.
Meil on väärinfo

PS, elagu OT taas
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 
