Maserati 222 SR, 1994, Luman

#122
Nii...



Väike apdeit. Põhilisest elektrimurest, ehk armatuuri valgustuse puudumisest sain võitu, aga üks asi veel häirib.

Nimelt, raadioga on selline probleem, et kui pistik ära ühendada, siis jookseb kuskilt umbes 6-8 V kesta, ning raadio pilti ette enne ei võta, kui antenni juhe ühendatud ei ole. Mulle endale on tunne jäänud, et kuskil raadios on massi juhe pooleks ja raadio saab massi läbi antenni juhtme. Mõõtsin ka takistusi entenni ekraani ja korpuse vahel, see oli 23 oomi aga massi väljundjuhtme otsa ja raadio korpuse vahel näitsa katkestust, mida seal minu arusaama järgi olla ei tohiks. Või ma eksin?

Mingi aeg laisn seda makki Kenwoodi remontijatel ka vaadata, aga nemad ütlesid, et raadio töötab ja nemad probleemi ei näe. Siis ma neile muidugi veel seda teooriat rääkida ei osanud.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#123
:roll:



kui korpusse jookseb pinge peale, siis tähendab see ainult seda, et kas sissetulev mass ei olegi mass (vaid on kuskil mingitpidi seotud pingega)



8V piir tuleb kas juhul, kui kuskil on mass väga vigane või siis juhul, kui makis on sees miski väiksemat sorti jama (taob pinge läbi maki tagasi)



tasuks vaadata, et makile peale tuleks ikkagi mass (kenwoodil peaks see seestpoolt otse korpusse minema)-> juhul, kui tuleb midagi muud, siis otsi üles, kuskohast see "muu" pärit on



Antenniga maandamine ei ole kõige parem idee, kuna see võib mingil hetkel Su püssi maha põletada (99% isesüttimisjuhtudest on tingitud uitavast massist...) :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#125
aga kontrolli, et maki korpus oleks seotud vaid pistiku massiosaga



ehk siis üks ots korpuse külge ja teine makipistikut torkima



Kui makk on lahti ühendatud siis tohib tester IMHO vaid ühes kohas puudet näidata (pagan ei mäleta enam... aga... pistik peaks olema pidev 12; süüte 12; mass; areal; AuX?, ülejäänud tühi?)
Tegelikult ma olen normaalne....

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#126
Nii...

Otsustasin täna maki lahti kakkuda ja vaadata, mis ma sealt seest leian. Ning avastasin, et üks rada on plaadil läbi põlenud. Parandasin selle ära ja nagu imeväel hakkas raadio peale seda normaalselt tööle. Nii et need mehed, kes ennast Kenwoodi ametlikeks remontijateks nimetavad, võivad endale tule otsa panna selle jutu peale, et raadio on korras :evil: .



Nüüd on igal juhul vahepael tekkinud elektriprobleemid lahendatud jälle ja kui ilm vihmane ei ole, siis teisipäeval olen saugal rajal.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#130
Nii...

Kui juba kunagi selline teema sai tehtud, siis tuleks seda vist ka aktiivsena hoida.

Mingi hetk, vist kunagi novembri alguses, sai auto garaaži kolitud talveks ning nüüd lõpuks leidsin aega, et temaga natukene ka tegeleda.
Esialgne plaan oli, et talve jooksul oleks vaja ära vahetada siduri survelaager, seoses sellega ka ehk mingi vähekene kangem sidurikomplekt tuleviku tarbeks vahele visata.
Kuna garaaž koos kanaliga oli käepärast võtta ja tegemist on ikkagi nii nimetatud "projektikaga" siis sai otsustatud, et ei hakka elukutselisi remondimehi tülitama ja vahetab ise selle siduri ära.
Nüüdseks on kolm õhtupoolikut auto all veedetud ja käigukast on peaaegu alt, ainult üks kinni roostetanud mutter takistab veel alt tulekut, aga see probleem peaks homme lahenduse leidma.
Kui kast alt ja sidur käes, siis saab hakata vaatama kust saaks uue komplekti. Samuti vajavad vahetust rooliotsad ja väljalaske kolle tihendid, vähemalt ühelt poolt, ning väikseid asju mida teha on veel ja veel.
Praegu olen eesmärgiks igal juhul pannud, et kevadeks võiks auto jälle nii koos olla ja loodetavasti paremas konditsioonis, kui enne remondi algust.

Lähipäevil viskan ehk mõne illustreeriva pildi ka ülesse.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#132
inz164 wrote:Tere Luman

Kuuldavasti ehitab 1 kodanik veel Tallinas midagi sarnast
ega juhuslikult ei tea infi oma konkurendi või siis
kuidas öelda kaaskannataja kohta midagi. Endal selline inf, et ta
pidavat jändama armatuuri nahatamisega :icon_hi:
No neid natukene vanemaid biturbosid siin mõned vist ringi liigub jah, aga otseselt kedagi nende omanikest ei tea küll.
Ja kui nüüd võtta nii, et tegu on projektikaga, siis remontimine ei peaks kannatus olemas, sest projektikas peabki enamus ajas laiali olema :P
cron