ts wrote:155 (suverehvidega)-> 8-8,5 [talverehvidel 8,5-9]-> tehas lubab keskmist 9
WHAO! alla 9 ???? ma ei saanud kunagi rohkem kui 350-360 km paagitäiega ...
hr proffessor on seal midagi tuuninud...
ts wrote:155 (suverehvidega)-> 8-8,5 [talverehvidel 8,5-9]-> tehas lubab keskmist 9
K.Kotkas wrote: hr proffessor on seal midagi tuuninud...
 
  tundub, et makimehed/signamehed/keegi hiljem veel? olid hoogtöö käigus sikutamisega liiale läinud
 tundub, et makimehed/signamehed/keegi hiljem veel? olid hoogtöö käigus sikutamisega liiale läinud 
   
   
  
ts wrote:Kas just tuuninud aga... kui kapoti all ringi uitasin ja igasugu "eluterveid remondivõtteid" signa ja kaabelduse juures parandada püüdsin, siis leidsin natuke midagiK.Kotkas wrote: hr proffessor on seal midagi tuuninud...
Nimelt oli temp andur vahelduva eduga massis-> aegajalt koos spido ja õlikella saatjagatundub, et makimehed/signamehed/keegi hiljem veel? olid hoogtöö käigus sikutamisega liiale läinud
P.S. tegelikult on siiski jätkuvalt võimalik saada vaid 300km paagitäiega läbituks


K.Kotkas wrote:hakkab looma nüüd juba ?
 
  :
  :
 Mõistlikul töömahul (2l) on momendi saamine ikka keeruline, olemas mõned spetsiifilised mootorid a la V6 TB - 265@2500, samas klassikaline lancia 4-katlane turbokas - 285@5000. Pakun et kiiptuunitud 159 2.4jtd korraliku juhiga võib rajal vabalt igale vanemale 3l alfale püksid maha lasta.
 Mõistlikul töömahul (2l) on momendi saamine ikka keeruline, olemas mõned spetsiifilised mootorid a la V6 TB - 265@2500, samas klassikaline lancia 4-katlane turbokas - 285@5000. Pakun et kiiptuunitud 159 2.4jtd korraliku juhiga võib rajal vabalt igale vanemale 3l alfale püksid maha lasta.

 
 
E.T. wrote:kas selle panniga sai nagu bentsukaga sõita või ?
http://www.pilotmotors.auto24.ee/detail ... ab339209l6
 
  