täiendaks natuke- lihtsaim, kiireim ja odavaim viis alfa 156 V6 turbo ehitamiseks on leida kas 164 või 166 turbo ja sellelt mootor ümber lapata ning soovitava tulemini näppida (iseenesest kannatab see ilma "suurema" ümbereituseta ~260bhp).
ei tasu unustada, et seesinane 2,5 ei ole mitte lihtsate killast olev mootor (ikkagi dohohh

), seega võib lõpptulemina juhtuda, et 50k + seadistus (nii aastajagu ehk

), mille tulemiks siis poolveider turbomootor (kuna turbiinivalik saab üks huvitavate killast ettevõtmine olema

- üks või kaks turbiini -> gaase on ühe jaoks nagu paljuvõitu, kahele vähevõitu, suur või väike, kompressor+ turbiin kombo jne jne)
samuti ei ole arvatavasti kellegi teadmist selle kohta, kuidas 24V iseenesest turbiiniga hakkama saab (jahutus, õlitus, overlap, turbiini rakendumisel tekkiva lisajõu mõju rihmale/selle hammakatele jne).
lisaalternatiiviks muidugi puurimine (saab palju kergemalt ja lihtsamalt vajaliku jõu juurde) või siis suisa üleminek 3,0 plokile-> niikuinii ei saa sa kasutada originaalkolbe, kui midagi asjalikku sealt kätte tahad saada.
igal juhul vajab ümberehitust ka suurem osa jõuülekandest...
ja lõpptulemina esita endale lihtne küsimus-> mida kuradit teed sa 170+ kW ESIVEOLISE ning RASKE ESIOSAGA autoga???
ja sõbralik soovitus-> osta pigem omale midagi, mis on juba tehasest piisava võimsuse või siis selle varuga välja veerenud (või vähemalt omab selle võimsuse jaoks õige otsa vedu)
Tegelikult ma olen normaalne....