Alfa 147, 2.0 ei lähe käima

#16
Oleks võinud öelda, oleks palju muret vähem olnud. :)

Tegelikult mõtlesin ka ise selle peale pikalt, aga autole ei pääsenud ligi kuidagi ja ta seisis nagu kallaku peal, nii et ei saanud lükata ka.

Aga miks ma ei uskunud, oligi see, et näitas selespeedi viga ja kartsin kõige hullemat. Kapriisne auto on, aga teadsin seda juba ette. Õlivahetus tehti ka õnneks ära, mida oli juba ammu vaja teha ja ma ei tea, mis tehti, aga käigukast töötab nüüd ka korralikult. St. et kolmas käik ka eksisteerib nüüd.



Nüüd olen tagasi oma arvamuse juures, et ülikõva auto on. :D

Alfa 147, 2.0 ei lähe käima

#17
tore, et nii läks 8)



olen avastanud seose liigse küttekulu ja sureva aku vahel

ehk siis see puudutab eelkõige neid juhte kes sõidavad

lühemaid vahemaid ja suviti läheb auto ka kehvakese akuga käima

suurema küttekulu aga arvame tekitatud olevat ummikutest ja

linnaliiklusest. suviti tapab aga kuumus akut eriti hästi, vaja ju jahutada

salongi tümakat lasta ja nii ta akule otsa teebki.

automaatika üritab iga hinna eest akut laadida, koormates liigselt

mootorit ja suurendades kütusekulu. autos olevad tarbijad tegelevad

isanda soovide rahuldamisega aku tervise arvelt.

seega 2 kordne dünamo

kulutame liigselt kütust ja laseme aku loojakarja 8)

Alfa 147, 2.0 ei lähe käima

#18
Suht tore jah.

Ma kuulun ka sinna kategooriasse, kes teeb aint lühikesi linnasõite, aga samas muusikat kuulan vaikselt või vahest üldse mitte, et seda ei saa jahutada ja isegi kliima enamus ajast ei tööta.

Ma arvan, et see aku suremise põhjus võib peituda selles, et enne auto ostu oli ta minu arvates seisnud vist üle poole aasta seal. Ja keegi polnud seda eriti käima ka pannud.

Uus aku tuleb ikkagi osta. See veel puudu on, et mingi aeg kusagilt õhtul tagasi tulles avastan, et aku koolnud ja käima ei lähe.



@ts: plaanis ongi kohe-kohe 100kkm hooldus ära teha, aga ootan niikaua, kuni keegi vana auto ära ostab. :? Aga ma ei tea, kaua sellega võib aega lihtsalt minna.



Sten.

Alfa 147, 2.0 ei lähe käima

#21
Pardakompuuter mõõdab seda. Tulede kangi otsas (võis olla ka aknapesu kang) peaks olema nupuke, millele vajutades saad liikuda läbi pardakompuutri pakutavate loendurite. Nullida saab hoides all seda sama nuppu mõni sekund. Roolist vasakul asuvad veel mõned menüü nupud, kustkaudu saad aktiveerida ka "trip b" rezhiimi, mida saab eraldi nullida ning võimaldab mõõtmisi kindlal distantsil. :wink:



Lisaks on tore funktsioon: kui sitt suusailm peaks kütma auto soojaks, saab puldist uksi avades avada ka aknad, kui hoida veidi kauem seda nuppu all. (159-l lisaks avamisele ka sulgeb aknaid)



Kui hoida all armatuurivalgustuse - nuppu siis läheb valgustus öö-sõidu reshiimile, ehk jääb põlema vaid spidomeetri osa, ning häirib veidi vähem.

(pärast seda hakkab ilgelt silmadele käima sinine täistulede lambike).



Sellised toredad asjaolud, mida tihtipeale ei panda tähele. 8)
a.k.a Anthrax