häda abs-iga

#1
mõni aeg tagasi hakkas abs-i tuli põlema. mõtlesin, et pole hullu kedagi, et mõni pistik kalab kusagil. täna oli mul siis lõpuks aega see asi ette võtta, aga paremaks ei saanud suurt midagi.



lühidalt. mõõtsin kõik andurid üle, neil takistus normis. mõõtsin pumba juures kõik rattaandurite ahelad üle, need (nüüd) ka normis. pumba kaitse on terve, kaitsme peale vool tuleb ja jõuab sealt pumbani ka. ainult, et siit sai minu mõistus otsa ja tuli põleb ikka rõõmsalt edasi :evil:



saan ma koduste vahenditega veel midagi üritada? 156-l veakoode pirni ja kahe juhtmejupiga napilt ei loe ju (või loeb?). või on praegu kõik ainult selle taga kinni, et pean lihtsalt laskma abs-i resettida?



tänud ette :!:

häda abs-iga

#4
Minu teada see juhe jah selle ideega seal, et teatud kulumisastme juures siis tekib või katkeb selle juhtme taga ahel mille tulemusena peaks armatuuris tuli põlema minema, andes märku kulunud klotsidest. Seega ei tohiks segada ABS-i tööd.



Aga edu ja kui saad probleemile lahenduse, siis kajasta ka siin :), mul endal kah 164 ABS streigib.

häda abs-iga

#5
et tekkinud karmavõla intressid tasutud saaksid...



asi siis selline, et ABS hakkas paar-kolm nädalat tagasi ise toimima. ilmselt oli kogu jurr mõnes kinni jäänud ABS-i klapis, sest asi lahenes peale täpselt parajat löökauku mööda kohalikke kruusateid kodu poole funnides :roll:. järgmisel päeval viskas veel küll korraks armatuuris tule põlema, aga peale mootori seisma jätmist ja uuesti käivitamist on kõik toiminud nii nagu peab.



> sülitab kolm korda üle õla. nii igaks juhuks...

häda abs-iga

#6
tegelikult on ABS-iga sama jama nagu ka käsipiduriga-> kui seda ei kasuta, siis kipub see mämmerdama



ABS tule põlemisest näiteks saab lahti peale ohtrat pidurdamist :mrgreen:



samamoodi on soovitatav aegajalt kasutada ka käsipidurit ja "torud puhtaks köhatada" (ning ka võtmega uksi avada-sulgeda)



Liikuvosade juures on ju teadatuntud fakt, et :arrow: mis liigub see kulub :roll: ja mis ei liigu ... jääb kinni :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

häda abs-iga

#9
ah - ega minu jutul ei olegi mõtet...

niisama suusoojaks targutatud...



aga pane mõni töökorras auto aastaks, pooleteistkümneks õue seisma ja siis mine teda elustama :D



_



piduritele tegelikult meeldib kui neile vahel 2 jalaga peale hypatakse ja sunnitakse ekstreempidurdusi tegema... ummikus sussutatud autol pipuvad tagapidurid kinni jääma - kuni selleni, et kettad roostetavad suisa...



-

ma olen skeptik ja tegelikult neid iseparanemisi ei usu

:?

häda abs-iga

#11
E.T. wrote:ma olen skeptik ja tegelikult neid iseparanemisi ei usu :?


sama siin, aga hetkel pole mõtet ka töötavat masinat töötamas segada :P. kui tekib järgmine kord, lasen ka targematel meestel asja lähemalt uurida, seekord nii kaugele veel ei jõudnud.

häda abs-iga

#12
Mul 166-ga ka ABS ei tööta - läksin TRK-sse koode lugema - saadi kätte veateade "kontroller vigane". Huvitav mille põhjal kontroller ise arvab, et t a vigane on? Anomaaliaid oli seal veel, seisva auto rattad näitasid aeglast pöörlemist näiteks (mingi asi "kostab" sisse?)....



Samas ma ei usu hästi, et kontroller katki on. Huvitav mis tingimuste puhul ta sellise vea väljastab? Püüan alustuseks pistikud lahti võtta ja puhastada. On veel mingeid ideid äkki kaasomanikel?

häda abs-iga

#14
cyber'i pakkumine annaks ka konkreetsed vead-> andur vigane (või anduri signaal vigane)



aga vigane kontrollplokk annab enda viga küll :roll: ehk siis kontrollitakse kuhu ja mis infot on saadetud ja kui kohale/tagasijõudnud info on vale, siis lüüakse automaatselt CU viga koodidesse



Kui sul seisval autol näitab pisikest liikumist siis on 99% tõenäosusega viga massis-> ehk siis kuskilt jookseb napilt napilt midagi valesti (kas siis plokki või andurite ühendustesse)

samuti võib olla mõni takisti/diood läbi ning suunab signaali valepidi või siis võib olla ka mõni rada oksüdeerunud/lahti



1% tõenäosusega on kiip väsinud ja vajab väikest värskendust (endalgi ju pika töötamise tulemusena hakkavad mõtted mujale kiskuma jne :wink:)



EDIT: sissekostmine on tegelikult samamoodi seotud massiga-> mõõda üle, et see korras oleks (tegelikult ei ole just palju asju, mis sinna jõuda võivad 8) )
Tegelikult ma olen normaalne....