166 jäi hommikul koduhoovi

#1
Automaadil on see turvafeatuur, et pargi pealt saab käigukangi vabastada vaid samal ajal pidurit vajutades (teeb samal ajal "klõps") - no täna temakene seda ei tee ja nupp alla ei lähe ja autot P pealt ära ei saa, nuta või naera. Hommikul ei ole teadagi aega ka otsida ja diagnoosida, kus see elekter jälle valesti on läinud. Huvitav kas tal mingit remondiasendit ei ole, a-la akutühi-pukseerimise funktsioon, et saaks P pealt ära, hetkel auto no üldse ei liigu ju. Ilmselt peab õhtul hakkama kaevama, mingi releelaadne asi on seal käiguvaheti all tõenäoliselt, on see siis katki või ei saa pinget peale... oh, jah, Alfa rõõmud :)

166 jäi hommikul koduhoovi

#2
:roll:



kui ma nüüd väga ei eksi, siis ei ole seal rohkem mingit muret, kui pidurilüliti :roll: ehk siis kui pidurituled põlevad, siis saab ka kangi liigutada



automaadil peaks olema pidurilülitil kaks kontakti-> esimene siis tulede jaoks ja teine P jaoks (kuigi-> põhimõttelsielt võib olla seal ka teine lüliti)



Avariireziim peaks kõigil olemas olema (ehk siis ilma süüteta lülitamine)...



Eeldatavasti küll juba proovisid seda (asja mõte on selles, et P pealt peab olema võimalik lülitada ka juhul, kui akut peal ei ole)?
Tegelikult ma olen normaalne....

166 jäi hommikul koduhoovi

#3
ts wrote:Avariireziim peaks kõigil olemas olema (ehk siis ilma süüteta lülitamine)...
Eeldatavasti küll juba proovisid seda (asja mõte on selles, et P pealt peab olema võimalik lülitada ka juhul, kui akut peal ei ole)?


Pilotist öeldi, et tellige palun puksiir ja toge auto kohale :P

Ma ei suutnud seda avariimeetodit kuidagi tuvastada, itaaliakeelne juusermanual ka kadunud, pidurituled kusjuures töötavad.



Üks fakto kutt arvas, et seal on 2 kontuuriga piduripedaalilüliti, katsun seda alustuseks. Täpselt ei saa aru ka kuidas seal 166 kangi ümbruses polsterdus lahti tuleb muidu oleks sealt seest saanud selle va turva käsitsi maha ilmselt.

166 jäi hommikul koduhoovi

#5
OK lõunavaheajaga sain auto liikuma AGA. Aru ma ikka ei saa.



Võtsin pidurilüliti lahti, seal 2 pari kontakte NO ja NC. Testriga mõõtes oli lüliti justkui imelik, võtsin igak sjuhuks lahti. Seest kõik korras.



Proovisin ilma lülitita, käigud liiguvad. Panin töötava mootoriga lüliti külge, ikka käigud liiguvad. Keerasin süüte välja, ei liigu. Ehk siis kui süüdet sisse lülitades see piduripedaali lüliti küljes on siis kangi P pealt ära ei saa. Hetkel lahendasin asja nii, et võtsin ühe juhtme lahti - pidurituli jäi tööle ja kangi saab liigutada ilma pidurita. Aga põhjus jääb arusaamatuks. Lüliti ise on korras.

166 jäi hommikul koduhoovi

#6
:roll:



tõenäoliselt on seal elektrooniline blokeering-> ehk siis süüde sees ning kontakti PUUDUMINE annab lukustussignaali nupu mehhanismile (kirjelduse järgi pakuks sedapidi)



seega ilma süüteta saab lülitada, kuid süüde sees on koss... (tagurpidine loogika)



seega kui lüliti ise terve on, siis on tegu ikkagi releetemaatika valdkonda kuuluv vist (ehk siis kontaktid, juhtmed jms).
Tegelikult ma olen normaalne....