O: AR 156 1,9 TD kütusepihustid

#3
hujoobin wrote:eestis on nende diisel alfadega jamasti, ei tohiks olla neid üheski romulas, aga leedu romulates neid ikka leidub


:mrgreen:



kui ei ole üheski romulas, siis on ju hästi nendega :roll:



sry 4OT



Natuke teemasse kah-> olen 100% kindel, et AR ei kasuta spetsiaalselt ühele mootorile konstrueeritud pihusteid :wink:



seega kood maha märkida ja otsima (väidaks, et sinna sobivaid pihusteid leiab ka laiatarbemarkide pealt) :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

O: AR 156 1,9 TD kütusepihustid

#5
ts wrote:olen 100% kindel, et AR ei kasuta spetsiaalselt ühele mootorile konstrueeritud pihusteid :wink:

seega kood maha märkida ja otsima (väidaks, et sinna sobivaid pihusteid leiab ka laiatarbemarkide pealt) :wink:




-



spontaanne küsimus:

kui alfa koostatakse laiatarbe kaupadest, siis mis teeb temast erilise auto?



_

vastus:

marketing!



-

O: AR 156 1,9 TD kütusepihustid

#6
dondimon wrote:Selline mure: AR 156 1,9 td kütusepihustid on omadega läbi. Kas keegi oskab aidata? Esinduses küsitakse nende eest jubedat hinda. Teab keegi mõnda lammutust kus diisel alfasid on? Või on kellegil müüa?


kas pakud ise, et on läbi või siis mõni diselist pani diagnoosi

tean, et kasutatud pihustitega on vaja motoristil

mingit hulka kasutatuid pihusteid, et teha mingi valik

ja saastast paremik välja selekteerida

Laagris on üks vana meister kes sitast saia teeb

väga kapriisne vennike aga oma tööd tunneb hästi

kui talle väga pinda käia siis lajatab lõpuks hirmsa tööarvega

nimi on Kuido Kuul vist netist peaksid ta lihtsalt leidma

siit www.diislikeskus.ee/

varem kui sai vanu ronte dislasid peetud siis tuli ikka tema

poole pöörduda ega siin meie kandis kedagi soodsamat ei leia 8)

O: AR 156 1,9 TD kütusepihustid

#7
E.T. wrote:spontaanne küsimus:
kui alfa koostatakse laiatarbe kaupadest, siis mis teeb temast erilise auto?

_
vastus:
marketing!

-


:roll:



kõik autod pannakse kokku laiatarbekaupadest (autoelektroonika tootjaid on käputäis ja tegelikult sarnanevad kõik autod omavahel vähemalt 50% ulatuses :wink:



küsimus on lihtsalt selles, kuidas neid sobitatakse 8)



Lollus oleks hakata ise välja töötama asju, mis on juba olemas (näiteks aastal 1982 loodi Alfetta tarbeks täiselektrooniline pritse, mis seoti samasse moodulisse süütega)

Kuna aga Boschil oli Motronic paari aasta pärast olemas, siis otsustati edaspidi hinna ja kulude kontrolli pärast (ja ka remondioskuste tõttu) siiski end CEM nurka visata ja Boschi süsteemile üle minna.



Tegelikult on ideeline loogika kõigil tööstusaladel sama (mida unifitseeritumad tükid, seda lihtsam on neid hooldad ja odavam toota) :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

O: AR 156 1,9 TD kütusepihustid

#8
:D



vabandan offtopi kütmise pärast



aga miks ei saa ntx FIAT ennast müüa sama hinnaga nagu ta müüb Ferrari-t?



isegi kui liini lõpus pandaks ferru märgi asemel FIAT embleem ja auto oleks 100% sama, oleks raske seda osta...



kaspole?



_



miks luuakse vahel fiati poolt mõni edevam auto... miks 8C tehti vaid limiteeritud kogus jne...



kuidas müüdi maha aasta jagu toodangut, enne kui esimene auto salongi jõudis? (bmw x6) jne



puhas trikitamine ostja ajudega...

usk

legend

usaldus



_



unifitseerimine on jah 1 suuremaid kokkuhoiu võimalusi... jääb vahele arendustöö eest makstav raha!



-



kui daewoo brandida chevroletiks on ju kohe usutavam... ehk mõni enam ei mäletagi seda ja sõidab uhkust tundes chevyga



mis käkk see subaruks branditi? see pisike jun, millel kapotil isegi veel eelmise brandi jaoks kolmnurkne süvend, mida peita pole püütudki...



kuidas vana opel sai uueks daewooks...



:D



milliseid imesid toodetakse hiinas vanade audi 200 pressidega...



UH



_



vana a4 quattro tagumised sisemised veovõlli otsad katuvad fordiga... audi karbis maksad sama detaili eest üle 2x rohkem...



seega, kui vähegi viitsid otsida leiad kindlasti pihustid koodi alusel ja on lootust, et neid alfa märgiga brändimata saab tõele lähedasema hinnaga.