Alfa Romeo 166 1999a keremeister müüdud, lukku

#1
Juhus mängis siis mulle kätte Alfa 166-ne.Sõbrad siunavad ja hurjutavad suurte remondikuludega, kuid ise olen positiivselt meelestatud.
Julgust lisas veel Autolehes olnud artikkel 166-st, kus mainiti, et tegemist kõige vastupidavama Alfaga ja saksa TÜV veaprotsent pea sama Audi A6-ega.
Eelnevalt olen sõitnud Audide, VW, BMW-dega,kuid Alfa disain ja interjöör on silmale ikka teisest liigast.Plussiks veel suhteline haruldus-massid sõidavad ju BMW, VW või Audiga.
Auto on 2,0 114kw mootoriga, manuaal,el istmed,el aknad, el peeglid,kliimaseade jne. Puuduseks ehk cd mängija puudumine, kuid ilmselt lahendan selle mp-3 mängija ja fm seadmega.
Tööd temaga alguses ikka on. Vahetamist vajavad hammasrihm,õlid, mingi kolks esisillas vajab samuti kohest sekkumist.
Kuna kerel on vasakul küljel terve rida parklamõlke, stangel mõrad ja terve auto pisut matiks läinud, siis ilmselt võtan ette täisvärvimise.
Kindlasti oskavad siinsed inimesed öelda millistele sõlmedele peaks veel tähelepanu pöörama...infot palun siis teemasse.
Paar pilti kah...need müügikuulutusest.
Pilt

Pilt
Pilt

Pilt
Pilt
Viimati muutis keremeister, 29 Juun 2009, 09:11, muudetud 5 korda kokku.

Alfa Romeo 166 1999a keremeister müüdud, lukku

#3
O, meid, 2-liitriseid on nüüd Tartus kaks tükki :) Varem küll ei ole kohtanud, kõik mis nägin, olid 3-sed. CD boxi puuduseks võib lisada ka taga kõlarite puudumine, ise kül avastasin mingi aja pärast, kui uudishimust võtsin taga klaasi riiulilt kõlarikated maha- ja seal tühjus :( Kunagi võiks kokku saada....

Alfa Romeo 166 1999a keremeister müüdud, lukku

#4
Väga positiivne, et Tartusse neid 166-si juba juurde tuleb. Varsti saab siin kandis kah juba väiksemat sorti kogunemisis korraldama hakata 8) Igatahes muretuid kilomeetreid. :wink:



Ja loogish ootaks rohkem pilte nii seest kui väljast :twisted:

Alfa Romeo 166 1999a keremeister müüdud, lukku

#5
eile läks suuremaks remondiks...vahetusse järgmised asjad:

hammasrihm,rullikud, veepump,esimesed rattalaagrid, esimesed piduriklotsid,alumised õõtsad,šarniirid, õli,filtrid,mootori tasakaalustusrihm(see oli juba pudiks muutunud), esimesed rehvid...



Pilt


Pilt
Pilt








Kõik kokku ca 15000.-

Kõik asjad vajasid vahetamist ja olid möödapääsmatud...

Kui nüüd veel Alfa remondikohtadest rääkida, siis mina viisin ta AS Sadloy

töökotta...kiitust neile...asjalik suhtumine, kiire töö, kõik vajalikud varuosad sebisid nad ühe päevaga...

Alfa Romeo 166 1999a keremeister müüdud, lukku

#7
arturASE kirjutas:Ole nii hea ja pane siis mingid andmed kah selle AS Sadloy kohta, on hea teistelgi Lõuna-Eesti alfa omanikel seal ehk midagi lasta korda teha :wink:

Ja kas tõesti said kõik A osad ja töö sellise hinnaga :D

M.


As Sadloy

Tartu Ravila 51

www.sadloy.ee

Mina sain veits alet ka, kuid töötund seal vist 400.-



Kõik osad ei ole A-osad...ma ei näe selles erilist vahet eriti AR-i puhul...rihm on rihm-vahet pole, tootmistehnoloogia ja materjalid on samad...sama kehtib pukside jms kohta.

Pealegi tehased ostavad samuti ju kõok need asjad siise allhankijatelt, mitte ei tooda ise...

Alfa Romeo 166 1999a keremeister müüdud, lukku

#8
A-osa, B-osa, C-osa... no ei ole seal vahet..:)



Saabifoorumis kirjutas antud jutu Madis Troost (Troost Auto omanik ja kunn), kes leidis selle omakorda mingi oma partneri lehel. Kahjuks ta ei märkinud, milliselt, muidu viitaks ehk originaalile..:)



B VARUOSADEST LAPSEKEELES



A – varuosad B- hinnaga.

Mis see tähendab?



Vastavalt Euroopa Komisjoni Grupierandi Reeglile (BER (EC) No. 1400/2002), millel on kogu Euroopa Liidus seaduse jõud, käib varuosade ametlik klassifitseerimine järgmiselt:



1. Originaalvaruosad:

1.1.OE – original equipment (autode koostamisel kasutatavad osad):

1.1.1.autotootja enda poolt valmistatud komponendid ja varuosad (~ 20 % autost);

1.1.2.iseseivate tootjate poolt allhankena valmistatud komponendid ja varuosad, mida turustatakse autotootja kaubamärgi all ja autotootja müügivõrgu kaudu;

1.1.3. iseseisva allhankija poolt oma kaubamärgi all turustatavad varuosad.

1.2.Muud originaalvaruosad – tehniliselt identsed, aga valmistatud muude tootjate poolt.



2. Originaaliga võrdse kvaliteediga varuosad – ei ole identsed, kuid originaaliga võrreldes sama või kõrgema kvaliteediga. (Odavamate autode puhul kasutatakse ka originaalis suhteliselt odavaid komponente, näit. rehvide, signalisatsioonide, konksude, audioseadmete jne. puhul, soovi korral võib poest osta paremaid!)



Kõik eelpoolloetletud varuosade kategooriad on juriidiliselt võrdse staatusega!



3. Originaalist erinevad varuosad – originaalist madalama kvaliteediga või eriotstarbelised (n. tuuning, sport) varuosad või originaalis puuduvad tarvikud ja lisaseadmed.



Kategooriaid 1.1.1. ja 1.1.2. kannavad autotootja kaubamärki ning neid müüakse praktiliselt ainult firmaesindustes - neid võib nimetada margivaruosadeks.



Valdav osa Eesti vabal varuosaturul müüdavatest osadest on selle klassifikatsiooni järgi originaalvaruosad ja originaaliga võrdse kvaliteediga varuosad. Neid võib ja tulebki nimetada A-varuosadeks, kuna tehniliselt on nad margivaruosadega vähemalt samaväärsed. B-varuosaks võib nimetada ainult 3. kategooria varuosi. Selles kategoorias on Eestis põhiliselt igasugused tarvikud ja lisaseadmed.
Eesti Saabiklubi ja foorum

Alfa Romeo 166 1999a keremeister müüdud, lukku

#9
keremeister kirjutas:Kõik osad ei ole A-osad...ma ei näe selles erilist vahet eriti AR-i puhul...rihm on rihm-vahet pole, tootmistehnoloogia ja materjalid on samad...sama kehtib pukside jms kohta.
Pealegi tehased ostavad samuti ju kõok need asjad siise allhankijatelt, mitte ei tooda ise...


Täitsa usun sind, lihtsalt küsisin.

Aga lugesin, et plaanid ka auto värvimist. Tead sa öelda või teavad teised klubilsed, kust alfal seda värvikoodi leida võiks, mitte ei leia:?

Ja kas keremeister teeb värvitöid alfistidele ka soodsamalt???

Ära pahanda, et su teemat siin risustan, rohkem ei tee :wink:



M.

Alfa Romeo 166 1999a keremeister müüdud, lukku

#11
arturASE kirjutas:
keremeister kirjutas:Kõik osad ei ole A-osad...ma ei näe selles erilist vahet eriti AR-i puhul...rihm on rihm-vahet pole, tootmistehnoloogia ja materjalid on samad...sama kehtib pukside jms kohta.
Pealegi tehased ostavad samuti ju kõok need asjad siise allhankijatelt, mitte ei tooda ise...
Täitsa usun sind, lihtsalt küsisin.
Aga lugesin, et plaanid ka auto värvimist. Tead sa öelda või teavad teised klubilsed, kust alfal seda värvikoodi leida võiks, mitte ei leia:?
Ja kas keremeister teeb värvitöid alfistidele ka soodsamalt???
Ära pahanda, et su teemat siin risustan, rohkem ei tee :wink:

M.
värvikoodid on Alfadel hõbedasel kleepsul, mis asub, kas kapoti küljes,pagsniku luugil või mootoriruumis lanzeronide läheduses...

Ja Alfadele pakun soodustust -20% Tartu töökojas.

Alfa Romeo 166 1999a keremeister müüdud, lukku

#12
:roll: aga mis tuleb keskeltläbi nt 166 ülevärvimise hinnaks (stanged ja küljespoilad sinna hulka) koos sellise mõõduka ettevalmistus tööga...? pahtel, krunt ja muud sellised kulud sinna hulka, aga ilma põhi värvita!(kuna selle hind varieeruv vastavalt kliendi soovidele) no hind koos selle 20% soodustusega... või on personaalne pakkumine igal korral nõutav... et olen siin eri foorumites ringi kolanud ja hinna juttud on old 8000-50 000 kr...



Keegi modedest võiks selle eraldi teemaks liigutada!

Alfa Romeo 166 1999a keremeister müüdud, lukku

#13
VML kirjutas::roll: aga mis tuleb keskeltläbi nt 166 ülevärvimise hinnaks (stanged ja küljespoilad sinna hulka) koos sellise mõõduka ettevalmistus tööga...? pahtel, krunt ja muud sellised kulud sinna hulka, aga ilma põhi värvita!(kuna selle hind varieeruv vastavalt kliendi soovidele) no hind koos selle 20% soodustusega... või on personaalne pakkumine igal korral nõutav... et olen siin eri foorumites ringi kolanud ja hinna juttud on old 8000-50 000 kr...

Keegi modedest võiks selle eraldi teemaks liigutada!
Ei saa aru sellest põhivärvi jutust???

Värvitoon küll ei mõjuta hinda.

Alfa 166 suuruse auto värvimine meil ca 25000.- kõik kokku...-20%

lõpphind siis ca 20000.- Alfa Romeol.

Garantii 1a.

Kuigi tegelikult saab täpse hinna siiski autot näitama tulles...

Alfa Romeo 166 1999a keremeister müüdud, lukku

#15
furby kirjutas:Tagaakna kõlarite kohta ütleks nii,et 166-l täidavad nad subwoferi rolli.
Nad on seal tagurpidi (tagumik :lol: püsti) ja töötavad siis kui DSP on sisselülitatud.


Selle ma vaatan, et peksab kui segane 8)

Igatgahes 10+ on helikvaliteet alfas :P

Aga nagu ma aru olen ka saanud siis ikka päris kõikidel 166-tel ei ole sellist luksust, või ma eksin?!
cron