diagnostika 164-le

#31
ise hakkan reedel kell 2 sõitma eks siis vaata muide kuis sul laupäevane päev sobib kui ei sobi siis saab reedel ka asi aetud ma lihtsalt mõtlesin et laupäeval lihtsalt saab põhjalikumalt teema üle suhelda :wink:

aga eks paista kui kohale joudma hakkan

diagnostika 164-le

#34
Hi VML!

Kuidas asi lahenes?

Küsin kuna enda 156-ga sarnane anomaalia. Foori taga hakkab mootor surema. Pöörded kukuvad ära ja siis jälle ülesse ning nii mitu korda järjest. Korra surigi teine ummikus päris välja. Ei mingit stabiilset tööd seistes.

Enda mõistus kahtlustas kohe, et õhu kättesaamisega mingi jama või siis õhukulumõõtjat jukerdab või äkki teine sootuks surnud.

Käigukastiks mul selespeed, kuid see ei tohiks antud juhul asjasse puutuda.

diagnostika 164-le

#35
butterfly valve on ka üks geniaalne võimalus...

see on ka vahel tark ära puhastada kuna just sinna ette suubub karterituulutus ja õli jms jääke ladestub butterfly servale

mis edasi saab?

rokane klapp ei sulgu enam korralikult ja gaasi asend ei vasta õhu kulule, mille peale auto enam ei tea mida uskuda, kas õhukulumõõtjat v gaasi asendit ja nii need pöörded kõiguvadki seal üles alla :)



puhastada saab ka ise kui käsi ei karda määrida... inglisekeelne pikem jutt koos illustratsioonidega www.alfa156.net

sealt saad ka tippe kuidas pärast süüde sisse, süüde välja meetodil väike restart teha ajudele...

diagnostika 164-le

#36
Lahendus on leitud ja suurem vihagi hakkab vaikselt mööda minema.



Kahe nädala pikkune pööretejama on minevik. Mootor on stabiilsus ise. Töötab seistes alla 1000 pöörde ja foori taga on tahhomeeter nagu naelutatud madalatele pööretele. Ei ühtegi jõnksu.



Võtsin nädalavahetusel õhupuhastaja ära, vaatasin kogu torustiku läbi, uurisin ja puhastasin mõõdikut. Lõpuks võtsin õhukulumõõtja juhtme tagant ära ja esialgu tundusgi, et seistes on mootor tiba stabiilsem. Sõites tekkis aga jama hoopis käiguvahetusega mis läks kuidagi eriti kandiliseks ja äkiliseks. Lõpp oli see, et keset Mustamäge auto seisis ja enam käiku sisse panna ei lubanud. Suri lihtsalt välja. Ohutuled peale, kapott ülesse ja andurile juhe uuesti külge. Ootasin törtsu ning sain masina jälle kuidagi liikuma. Foori taga tuuritas mis kole ja üritas endiselt välja surra. Mõtetega olin remondikojas ning rahakott juba värises taskus.



Kuna bensunäidiku tuli oli varsti süttimas, siis hüppasin veel enne kojujõudmist bensukast läbi, et tiba mõtteid koguda ja rahuneda. Panin Dio-st ca.35 liitrit sisse, puhastasin klaasid, võtsin ennast kokku ning üritasin kodupoole liikuma hakata. Ja oh imet, fooritaga seistes... ei ühtki hüpet ega tuuridega möllamist - mootor täiesti stabiilne. Sai veel õhtul ning tänagi proovitud, et kas see mitte juhus polnud. Mootorid ju tavaliselt ise korda ei saa. Aga mis ma oskan kosta, mootor endiselt 5+. Täitsa uskumatu! Loodan, et võin selle saaga nüüd lõppenuks lugeda.



Tahaks siinkohal aga ära mainida, et eelmine paagitäis sai võetud Tallinnast Mustakivi tee NESTE-st 9.novembril.

Alati on olemas variant, et keegi mulle miskit paaki on vahepeal puistanud, kuid siinkohal võib iga lugeja ise teha omad järeldused.

diagnostika 164-le

#38
nu...minul lahenes ka suht sarnaselt... selles suhtes et sai 6hukulu m66tja maha v6etud/mul on sellel juba itaalias kaan pealt lahti kakkutud, sai seest 2ra puhastatud....ja nu t66le hakkas.... suht ise enesest...ja k2ib siiani... :roll: elektroonika on juba kord selline...keeruline :lol:

diagnostika 164-le

#39
AFM tüüpi õhukulu mõõtja-> maailma lihtsaim ja konkreetseim asi :roll:



ts@omab hetkel ühte sinise, ühte halli pääl ning kahte kapis :lol:



niikaua, kuni film kestab (s.t. see pruun takistustiriba loenduri all) kestab kogu agregaat 8)



siinkohal tervitused kõigile, kel on tester ning MAF tüüpi lugeja, ning kahe asja koosmõjul midagi asjalikku saada üritavad :mrgreen:

kaks asja mille kokkuviimiseks ei piisa ka kaunitarist ja geeniusest :lol:



muuseas- kui AFM-i kaane tagasi panid ega siis ei unustanud silikooni :roll: muidu tuleb niiskus vahele ja film on varsti läinud...
Tegelikult ma olen normaalne....