Suvaline PLÄMA vol 2008

#991
Loopima ei hakka, külla aga teevad mõne suguelundi su auto kapotile vms. Kogemus selles vallas olemas, kui ei saadud mingil põhjusel kunagi ühe meie pere auto ust avatud.

Ja 159 kojamehed pandi ka meil pihta.
a.k.a Anthrax

Suvaline PLÄMA vol 2008

#992
see kojameeste teema on mingi uus populaarne müügiartikkel? Njah... eks kurjemad ilmad alles ees.

Sõbraga just arutasime, et mingi vend tahab omale uusi kojamehi, siis läheb valib ühe masina, mis kogu aeg ühes kohas seisab... viskab sealt eest kojamehed põõsasse ja ootab, millal omanik uued ette paneb, et siis need oma masinale ära vinnata sealt. :P Plaan iseenesest geniaalne... ma siin mõtsin, et vargaid toitma ei hakka... igaks juhuks võtsin kojamehed tuppa kaasa. Uude kohta kolin, siis seal kinnine hoov ja loodetavasti probleemi pole enam. Seni aga tuleb kaasa võtta :( Põhimõtte pärast juba...

Ja suguelundeid ei taha kapotile...



Kojameestest veel. Olen täheldanud, et laiatarbe kaubanduskettidest saab kojamehi väga odavalt soetada... ca 50-150 eeku tk... sõltuvalt tootjast. Osa kuluvad tõesti kiirelt läbi ja tuleb kaks korda aastas vahetada... samas Championi luuad on seniste kogemuste põhjal väga hästi pidanud. Rohkem kui kord aastas pole küll vaja vahetada. Öelge, miks peaksin minema esindusest kümme korda kallimalt originaale soetama??? olen kuulnud, et näiteks bemmil pidavat originaalid ca 600 või isegi rohkem krabisevat maksma. On nad siis tõesti nii palju kvaliteetsemad ja paremad, et tasub investeerida või on järjekordne nimesildi müük? Praegu ostsin Rimist igatahes mingi 50-60eeku tk need uued painduvad ribad... pühkisid küll eeskujulikult klaasi puhtaks, kui vett peale pritsisin ja kusjuures väga vaikselt... ei klobisenud ega miskit.





Lisaks üks kindlasti paljude jaoks tuttav meelelahutuslik videolõik:

http://www.youtube.com/watch?v=ikKaC1D5vec

Vot selline immo kuluks ära... ehk kaitseks ka kojameeste vms detailide kadumise vastu.
Last edited by vedruseib on 21 Oct 2008, 03:19, edited 1 time in total.

Suvaline PLÄMA vol 2008

#995
Minu 156-l on tehasekojamehed peal st ca 4 aastat kestnud , ja ei kurda küll et halvasti pühiksid, ühe korra olen küll asfaldi tükkidest puhastanud, siiamaani toimivad hästi :wink:

Suvaline PLÄMA vol 2008

#996
kojameestekogemus->



oool raiiid-> kaks kuud corollal; natuke alla kuu 164-l

raamita ool raid -> poolteist kuud



šampinjonid-> pool aastat kuni aasta (oleneb millal paigaldada)



Valeo silencio-> pool aastat; teine pool aastat pühib aga kiuksub häirivalt (NoSilencio-> vahetatud sai 155-l ja 164-lk samaaegselt)



Maxima'st ostetud Alvaromeo 164-le (muidu poleks ostnudki aga tahtsin teada kas mul ikka on alva :lol: ja kuna neil hinda põhimõttelsielt polnud) mõeldud kojamehed-> ei pühkinud isegi paigaldusel mitte :lol:



hella-> hää... aga mitte nii hää, kui selle raha eest võiks oodata (aastake ja koss)
Tegelikult ma olen normaalne....

Suvaline PLÄMA vol 2008

#997
sama lugu boschi kohta

2 kuud ja tekkisid esimesed triibud, pool aastat ja küpsed.

_



ja neid 4 aastat pühkinud orginaalharju tahan ma oma silmaga näha mis väidetavalt eeskujulikud senimaani on :)



_





ise kasutan šampjoone 100+ eeku tk ja täiesti muretult vahetan neid siis kui enam ei pühi. 6k kuni aasta on pädev vahemik ka minu kogemusena.



-



ilma raamita kojamees reeglina ei suuda kundepoolset alumist nurka puhtaks saada kuna klaasi kumerus on suurem kui selle painutatud plastmalga oma ja viinale serv jääb õhus abitult vibrama.

Suvaline PLÄMA vol 2008

#999
millest tekivad triibud pühkimisel? reeglina ikka asfaldi nö piiskadest mis kojamehe kummiriba külge kleepuvad.Tavaliselt saab need maha pesta ja pühib edasi ilma triipudeta. Sitast materjalist kummiriba korjab pigi lihtsalt rohkem ja triipe esineb tihemini :P - ma ei räägi praegu kojamehe lagunemisest nt kummiriba tuleb raami küljest lahti jne, see on tavaliselt tingitud sellest et kinnijäätunud kojameestega on üritatud pühkida.

vot see minu teooria, aga ET tule astu läbi, ja vaatame mu kojamehi :D äkki mul on lihtsalt hea silmanägemine :wink:

Suvaline PLÄMA vol 2008

#1000
:roll:



triibud tekivad mustusest-> pühkimisvõimekuse kadu kummi "väsimisest"



isiklikult olen tähendanud, et talvel väsivad kojamehed oluliselt kiiremini (isegi lahti ei tule vaid lihtsalt... vajuvad servad lössi ja hakkavad laigud järgi jääma)-> pakuks põhjuseks jääkirmet klaasil ning seda suurepärast asja, mille kõikehävitavat mõju kogu Eestis teedel pidevalt demonstreeritakse



muuseas-> mina ei vaheta mitte kojamehi sellepärast, et need enam ei pühi vaid sellepärast, et nad ei pühi enam hästi (mis seal salata-> ma sõidan kah pea pool aastat osalises pimeduses :lol: )



lõplikku väsimist ei ole täheldanud ühelgi tuuleklaasipühkaril peale ool-raidi (no see lihtsalt oli täielik... ei kommentaari)



P.S. originaalkojamehed peavad paremini vastu, kui massikaubad-> põhjuseks siis asjaolu, et kojameeste hoovastik, klaasikumerus ja surumisjõud on erinevatel autodel erinevad. Originaal on aga selle jaoks "sobitatud" :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Suvaline PLÄMA vol 2008

#1001
ts wrote: lõplikku väsimist ei ole täheldanud ühelgi tuuleklaasipühkaril peale ool-raidi (no see lihtsalt oli täielik... ei kommentaari)


Mis selle ool-raidi õige kirjapilt on, et teaks vältida. All Right? All Ride? Whole Ride? :) ?

Suvaline PLÄMA vol 2008

#1003
hea pühkimine lõpeb esimesest triibust, mida harja kummiosa pesu jms abil pole võimalik parendada



halb algab mitmest triibust, mida ei õnnestu kõrvaldada klaasipuhasti harja hooldusega



väga halb algab õhukesest veekile tekkest klaasile