GTV (916) esiklaasi soojendus

#1
Tere hommikust!



Probleem on järgmine: GTV-l puhub esiklaasile kuuma õhku vist neljast avast (kui õigesti mäletan) ning enda autol yks nendest töökorrast väljas (ma parem ei lasegi arvata milline nimelt), seetõttu uuringi enne pahade päevade tulekut, et kas kellelgi juhtub kogemust olema säärase asjaga. Tõenäoliselt on mõni lõdvik lihtsalt umbes või on kuidagi õnnestunud mõnel voldil sisse keerduda ning probleemi lahendamiseks tuleks terve armatuur eest ära keerata.

Kui mahukaks sellise töö tegemine võib kujuneda ning mislaadi yllatused ees võiksid oodata?



Tänades,



Martin Harak

GTV (916) esiklaasi soojendus

#2
:roll:



armatuuri eemaldamine on lihtne :wink:



aga kui selle pärast tagasi kah peab saama, siis... on asi juba hullem [meeles on 7-9 tundi 164 armatuurile-> kuna 916 on 164 ja 155 vahepeal, siis julgeks pakkuda, et sealne lahendus on "best of both" seega arvesta 10-12h :lol: ]



KUID-> kui vaid üks avadest umbes on (pakuks, et kõrvalistujapoolne :roll: ) ja on seda "alati" olnud :roll: ning autol on äftermarket alarm [näiteks] siis pakuks, et kui Sa nüüd võtad kruiku ja paar võtit :roll: murrad armatuuri sisse :roll: otsid sealt alarmiploki :roll: ja paned lõdviku otsa ilusti kinni tagasi :roll: peaks sealt jälle õhku voogama hakkama



KUI-> see üks ava on aga keskel, siis... :roll: vaata ega sinna midagi ette pole vajunud (põdrasammal [eestikeeli tuntud ka kui poroloon ning Soome olulisim maavara] peaks vist mürasummutuseks ka GTV-l olema kasutusel torude/kopsikute/püksikute jms mähkimisel
Tegelikult ma olen normaalne....

GTV (916) esiklaasi soojendus

#3
Tänud kiire vastuse eest! Plaanin selle homme varakult ette võtta ning et päeva just otsata pole, siis ongi orienteeruv aeg kasuks teada.

Aga vot ei ole kõrvalistuja poolne ega isegi keskmine ava, nagu kõikide probleemidega ikka ja alati, on need kõige hullemad. Seega tegemist on juhi vaateväljaga...

Mul auto on tehase kompleksuses täies ulatuses, seega mingeid "pealisehitajate" yllatusi ma ei karda. Samas on mul olemas ka kellegi siinse foorumi hea inimese (siin on kõik head inimesed) jagatud GTV/Spideri Repair Manual (tõenäoliselt ca 10000 lk GTV-st), kus õpetatakse isegi kere keevitustöid jms. Selline tehasedokument võiks lausa öelda. Väärt kirjandus igal juhul...



Klaasi saab iseenesest puhtaks kasvõi puhtsalt konditsioneeri sisselylitamisel, ja et GTV salong on niivõrd tilluke, siis klaasi puhtaks saamiseks ei peagi laskma otse klaasile puhuda. Samas ei ole see just kõige kõlbelisem probleemilahendus.



Martin Harak