Kindalaekast ei ole võimalik pagasnikut elektriliselt (nupule vajutades) avada.
Kui nuppu vajutan teeb üks relee klõpsu aga rohkem midagi.
Kas siis relee toimib kui klõpsu teeb või peab viga kusilt mujalt otsima hakkama.
AR155 pagasniku avamine
#2spitfire vist vaevles ka sama probleemi köes aastaid tagasi... vaata juhtmepimp üle mis pagassi luuki jookseb kummikõri sees.. ilmselt surnud mõni kiud seal.
AR155 pagasniku avamine
#3Võtmega saan ilusti lahti teha aga see tüütu siis peab tema käest seda asja uurima vististi 

AR155 pagasniku avamine
#4Mul oli sama jama.. Nupust lahti ei saanud. Ei pööranud algul erilist tähelepanu. Natukese aja pärast kadusid ka tagurpidi käigu tuled.. siis hakkasin asja uurima ja tuli välja, et seal samas kummitoru sees olid pooled juhtmed lihtsalt pooleks!
155, 2x166, 159 ja 75?
AR155 pagasniku avamine
#5isegi sellise probleemiga kunagi jamanud...
kui hästi mäletan olid vist juhtmed pagasniku hingede juures ära väsinud
kui hästi mäletan olid vist juhtmed pagasniku hingede juures ära väsinud
AR155 pagasniku avamine
#6Tõsi, sealt nad puruks lähevad ja kohe hulgem korraga
Itaallased on mingi eriti jäiga kaabli pannud sinna, mis kohe kuidagi ei kvalifitseeru sobivaks meie kliimat ja yhenduse liikuvust silmas pidades.

AR155 pagasniku avamine
#7ära muretse, ISEGI toyota kaabeldus on surnud peale aktiivset kasutust (land cruiserite tagaluukides).
AR155 pagasniku avamine
#9rizto wrote:oodi 80- netel esineb ka selliseid jamasi!
tüüpviga 80-nel... ja see pisike kaablijupp maksab 1500.- (tellimisaeg 3 nädalat)

Tegelikult ma olen normaalne....
AR155 pagasniku avamine
#10kõige lahedam on see et need juhtmed vist kuidagi töllavad seal
kaks head tuttavat on need juhtmed isegi pagasniku kinni löömisega ära lõhkunud
kaks head tuttavat on need juhtmed isegi pagasniku kinni löömisega ära lõhkunud

AR155 pagasniku avamine
#11Ise keevitasin mingist muust paindlikumast kaablist jupid vahele ja pole nelja aasta jooksul miskit rohkem pragunenud. Ehk mitte kõige elegantsem lahendus, aga toimiv ja kiire.
AR155 pagasniku avamine
#12Sai siis nüüd seal pagasnikust välja tulev juhtmete puntra kummis kaitse puruks tehtud.
Tulemus oli neli katkist juhet ühendasin kõik korrektselt.
Tänu sellele töötab nüüd elektriliselt avanev pagasnik, tagumised udutuled, numbrituled ja tagurpidikäigu tuled.
Kokku oli neli katkist juhet ja neli viga mis sai kõrvaldatud
Tulemus oli neli katkist juhet ühendasin kõik korrektselt.
Tänu sellele töötab nüüd elektriliselt avanev pagasnik, tagumised udutuled, numbrituled ja tagurpidikäigu tuled.
Kokku oli neli katkist juhet ja neli viga mis sai kõrvaldatud

AR155 pagasniku avamine
#13kirjeldad täpsemalt ka remondi kulgu?
lihtsalt keerasid otsad kokku ja kerisid isoleerpaela peale või tegid midagi enamat?

kuidas lahti ja kokkupanek edenes jne
DIY korralik noh!
lihtsalt keerasid otsad kokku ja kerisid isoleerpaela peale või tegid midagi enamat?

kuidas lahti ja kokkupanek edenes jne
DIY korralik noh!
AR155 pagasniku avamine
#14Hetkel tegin isoleerpaelaga asja korda, kuna lähemalt uurides murrab ika see samune pagasniku luuk neid juhtmeid päris tõsiselt, mõtlen mis lahendus kõige parem on.
Peale selle on juhtmete enda plastkate suhteliselt jäik halb valik.
Peale selle on juhtmete enda plastkate suhteliselt jäik halb valik.