Alfa 155 Enesediagnostika tulemus

#1
Nii.... Keegi tark oskab äkki öelda mida ma peaksin järgmiseks tegema. Sõidu aeg viskas pihusti tule korraks põlema. Sõitsin tööjuurde.. tegin diagnostika ära ja tulemus: 1 2 2 3 [MALFUNCTION- regulation of lambda probe] Replace control unit S11.



Küsimus: 1.Control unit S11?

2. Mõnest muust veast ei pruugi viga tulla. Näiteks õhulugeja? Sest segukella järgi viskab ühtlaselt sõites segu lahjaks pidevalt.



Olgu.. kustutan praegu vea ja vaatan mis edasi saab.

Vanasti liikus ikka paremini :(
155, 2x166, 159 ja 75?

Alfa 155 Enesediagnostika tulemus

#6
:mrgreen:



elektroonikapoole põhireegel:

uus andur kas töötab või ei tööta. Kui probleem peale tüki vahetust jäägitult ei kao, siis on 95-l juhul 100-st tegemist mingi muu probleemiga :roll: 5% on vahetatav tükk praak või on valitud vale varuosa :wink:



ja see kehtib nii A, B kui ka C kat varuosa kohta :wink:





need jutud B osa mittetoimimisest on 99% ulatuses lastud lendu originaalosade müüjate poolt :roll:

1% on valitud lihtsalt vale tükk :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 155 Enesediagnostika tulemus

#8
Lambda tellisin esindusest ja maksis 1200.- vist. Made in Italy.

Hommikul puhstasin kõik ühendused releede juures. Õhtu võtan salongi pooles osa käsile.





Üks kala on veel ka salongivalgusega. Kui süüde sees on ning juhi uks lahti teha, läheb salongi valgus põlema (loogiline) aga kui uks kinni tõmmata siis ära ei kustu enam(tegelt kustub küll aga tüki aja pärast), vahest harva läheb kohe kustu. Kuigi keskel mis see paneel on kus näitab milline uks lahti on, seal näitab et uks läheb kinni.
155, 2x166, 159 ja 75?

Alfa 155 Enesediagnostika tulemus

#9
Soovitaks proovida mõtta ära, et kas Sul ikka juhtmed terved on :wink:

kuna need jooksevad niimoodi meeldiva koha pealt, siis võib juhtuda, et rüüs on terve aja juhe ise olematuks korrodeerunud :roll:





155 tüüpviga-> nimelt ei ole ARC ja laevalgus 1:1-le seotud (ja tegelikult pabki olema seal viiteaeg-> standard oli vist 5 sek)-> ehk siis ARC annab impulsi vastavalt oma tujudele



kohe kustub tuli ära siis, kui istuda autosse, tõmmata uks kinni ning siis süüde sisse keerata [kui süüde sees uks lahti teha siis hakkab taimer tööle]



Isiklikult eelistan jätkuvalt 164 releed (palju lihtsama ja loogilisema tööga-> tõsi küll... komponente vaadates ka palju kallim ning keerulisem]
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 155 Enesediagnostika tulemus

#11
Hilti wrote:Omadest kogemustest võin öelda lambda võiks ikka olla originaal. Mul oli ka b lambda, siis tegi auto ka igasugu trikke, nii kui ära vahetasin muutus asi kõvasti paremaks. :D


väiselt identseid lamda andureid on kolm versiooni :roll:



takistuse vahe neil on minimaalne kuid sellest piisab, et andur käkerdama hakkaks :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 155 Enesediagnostika tulemus

#12
Nüüd on midagi juba väga valesti, Gaasipedaali vajutades on küttesegu natukese aega normi piires ja siis läheb täitsa lahjaks ära. Ei teagi enam mida kust kontrollida. Kütuserõhk oli kah normis viimati. Täna vaatan aju juurest ühendused üle. Võib-olla niiskus kuskil.



Salongi valguse poole pealt: Kui kui süüde sees, ja juhi ukse kinni tõmmata, ning valgus ära ei kustu, siis tavalielt teen tagumise ukse korraks lahti ning kui see kinni tõmmata kustub kohe tuli ära.
155, 2x166, 159 ja 75?

Alfa 155 Enesediagnostika tulemus

#13
Niisiis.. Tulemused: :(



Üks asi, mida ma kunagi teha ei taha, on kompressiooni mõõtmine.

Nagu tavaliselt ikka, on tulemus suhteliselt jama.



Silindrid: esimene 11, teine 11, kolmas 5,5, neljas- kah midagi sinna kanti.

Homme tulevad jupid. Õhtul võtan plokikaane maha, lihvin klapid ära. Üks sisselaske klapp vajab vahetust (seda tean eelmisest korrast kui mootorit kokku panin). Samas vahetan vist veepumba kah ära. Kui klapid lihvitud saan, siis lasen vist kaane ära kah lihvida- ilusti siledaks.

Küsimus veel suurele ringile. Kuidas saaks sellest klapiklõbinast lahti? Kuidas sellel mootoril ültse klappide reguleerimine käib? (mootor: 2.0 8v 104kW)

Kui kõik sujub, siis plaan on reede õhtu või laupäeva lõuna paiku töötava mootori häält kuulda.
155, 2x166, 159 ja 75?