Kolin tagasillas (AR156)

#1
Masinaks 156, 2,5l. Müstiline kolin tagasillas. Masin käis servises raputaja peal, kuna aeg-ajalt kolin taga vasakus rattas. Peale 15min raputamist öeldi, et masina veermik on korras nagu tehasest tulnud ja et kuulete luulusid :D
Käisin siis täna ka ise antud isendiga sõitmas. Sõites otse või keerates vasakule- ei ole kolinat ei siledal teel, ega ka jääkonarustel sõites. Kui aga teha 90 kraadi või tagasipööre paremale, st raskus läheb vasakule rattale, tuleb vasaku tagaratta juurest kolinat. kolks ei ole tugev vaid siis on kuulda kuidas iga väike kumerus teel teeb kolksu. Mis see olla saab?
Amordi ülemine puks peaks ju kolksuma ka otse sõites üle konaruste? Miks pole kolksu kuulda kogu aeg? Fantoomkolks :mrgreen: ? tuleb ja läheb kuna ise tahab?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Kolin tagasillas (AR156)

#3
bnd wrote:et masina veermik on korras nagu tehasest tulnud ja et kuulete luulusid :D
Nii võib öelda ainult see, kes pole tehasest tulnud autodega töötanud. Pikkade aastate jooksul olen kokku puutunud umbes 5 - 10 masinaga, mis tuttuuena kolisevad, alates Omega Bst lõpetades new generation maxda 6-ga.

Pea alati on sellise fantoomkolisemise leidmine üsna vaevaline ja sisaldab mitmeid katsesõite ja mõnikord ka nö. valede osade vahetusi, enne kui vigane jupp käes.
On olnud ka juhtum, kus tehasest tulnud autol on lahtine mutter küljekarbi esiosas jne.

Antud juhtum meenutab kõige rohkem amordikolinat; see, et amort ise töötab ja õli välja ei aja, ei loe.

P.S. Rattalaagri kolisemist pole ma oma elus küll never kuulnud, vähemalt ei meenu küll..... :icon_hi:

Kolin tagasillas (AR156)

#4
Müsteerium lahendatud :D

Võtsin vasakust tagarattast suure jõu ja vihaga kinni ja loksutasin, ja peale 4-5 korda edasi-tagasi hakkas kolin peale. Ja mis siis selgus. Tagumise summutipoti kinnitused olid poti küljest irdunud. Ja tagaosa käis täitsa vabalt. Kuna tal on seal pärispalju ruumi liikuda, siis ta ei käinudki kuskile vastu va ainult, kui keerasid järsku/palju paremale, siis läks vastu tagasilla vidinaid ja tuligi kolin tuppa. Nüüd vaja aind 2 punkti keevitusega teha. Endal kodus aind 2x elektroodkeevitus, peab ootama tööpäeva taas ära, et tellida teenus kuskilt. Aga aru ma ei saa, kuidas need veermiku kontrollijad seda ei näinud??? Vabandust! Tellitud oli ju veermiku kontroll, Katkine summuti kinnitus ei ole veermiku osa :icon_censored:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Kolin tagasillas (AR156)

#5
No see on ammu teada asi, et kui enamustes teenindustes ütled ise, milles viga arvad olevat, siis ainult seda ka kontrollitakse. Kunagi ammu sai ka ühes alfateeninduses käidud ja öeldud, et pidurivedelik kaob kuidagi liiga kiiresti ära, et ehk vaataksite pidurisüsteemi üle. Nii tehtigi, aga viga sealt ei leitud ja seda kuhu see vedelik kaob, ei vaevutud uurima. Lõpuks selgus, et siduri töösilinder jooksis lahinal.
Järgmine kord pead lihtsalt ütlema, et mul auto koliseb, tehke korda.

Kolin tagasillas (AR156)

#6
Luman wrote:No see on ammu teada asi, et kui enamustes teenindustes ütled ise, milles viga arvad olevat, siis ainult seda ka kontrollitakse. Kunagi ammu sai ka ühes alfateeninduses käidud ja öeldud, et pidurivedelik kaob kuidagi liiga kiiresti ära, et ehk vaataksite pidurisüsteemi üle. Nii tehtigi, aga viga sealt ei leitud ja seda kuhu see vedelik kaob, ei vaevutud uurima. Lõpuks selgus, et siduri töösilinder jooksis lahinal.
Järgmine kord pead lihtsalt ütlema, et mul auto koliseb, tehke korda.
nii ta paraku on jah
ei tasu liialt isekas olla
milleks siis esindused tehtud on

mul punasega oli kah mingi elektrijama
tehti märkamatult korda, kuna sheffid tunnevad alfasi :icon_thumbup:

siinkohal privet pilotnikutele :icon_wave:

ma pole küll mingi tenikaguru aga tean seda, et alfade sillad on
päris keerulise ehitusega ja igasugu joodikutest teadjamehi, õliaadusid
pole mõtet kuulama jääda või siis veelgi hullem lasta neil oma
alfa kallal rõvetseda
kõike seda sillandust on vaja vaadelda tervikuna, juhul kui tahad head tulemust
kui müügix siis lase jobud peale
või leia mingi muu fäänamismark 8)