originaalis ple ta nii pidev midagi...-vähemalt mingi ingliskeelse teksti järgi mis alfa nellikveo ajalugu puudutas... enamus töö teevad ära esi rattad, kui tekivad MÄRGATAVAD erinevused esi ja tagarataste pöörlemis kiiruses siis lülitatakse järgi ka tagasild...
see tekst käib 4x4 kohta (IjaII põlvkond on jah üsna suuresti varieeruvad), teatavasti oli viimasel 33 märkega permanent4 ehk siis pidev nelikvedu (50-50), Q4 puhul oleks siis selle analoogiks 155

33Q4 puhul on pigem tegu 164 analoogiga-> pöörlemiskiiruse erinevus üle 3 (või 4?) protsendi-> juhitakse mikrosekundi

erinevad allikad väidavad muuseas 164 juures pideva töö tegijat erinevalt

tegelikku tõde ei kinnita vist keegi, enne kui on tuvunud juhtajus asuva lülitustabeliga

(muuseas ametlikult on tegu siiski nelikveolisega, seega ei ole ka tehas öelnud rohkemat, kui

p.s. 164 jutt ei pruugi 100% olla ülekantav 33-le (lihtsalt eeldan, et ega nad jalgratast uuesti leiutama ei hakanud
