ATTENZIONE, PREPARAZIONE, STARTZIONE!
Tulemas on Eesti Alfa Romeo Klubi kiirendusvõistlus – KIIRE ALFA 2006! See on järjekorras juba neljas! Kolm viimast aastat järjest on võitnud suurema töömahuga Alfade hulgas Kalvo oma 75-ga. Väiksema mahuga klassis 2 korda Toomas 147-ga ja korra Erki 156-ga.
Kes seekord jälle võidab? Kellel seekord pole enam Alfat? Kes millega? Kes kellega? Kes keda? Palju küsimusi!
Neile saame vastuse pühapäeval 17. septembril Haapsalus.
Võistluse korraldab Eesti Alfa Romeo Klubi. Võistlus toimub Pühapäeval, 17. septembril 2006. a. Haapsalu lähedal, Kaitseliidu lennuväljal.
Programm
10.00 – 10.15 kogunemine Laagris, Pärnu mnt. Statoili bensiinijaamas
11.30 – võistluste avamine lennuväljal
12.00 – esimese auto start
14.30 – võistluse lõpetamine
15.00 – võistlusjärgne koosolek Haapsalus.
Võistlusraja kogupikkus on umbes 402,33 meetrit. Aega mõõdetakse käsitsi stopperitega. Võistlus koosneb kahest eelsõidust ja ühest lõppsõidust. Eelsõitude aegade põhjal selgub paremusjärjestus, misjärel jaotatakse võistlejad paaridesse nii, et esimene sõidab teisega, kolmas neljandaga j.n.e. Võistluste tulemus selgub paaride omavahelises duellis, kus kiirem sõiduk on võitja. Võrdse lõpptulemuse korral tuleb kordusstart.
Võistlusautod
Võistelda võib kõikidel Alfa Romeo marki sõiduautodel, mis on mõeldud tänavasõiduks ning on tehniliselt korras.
Võistlusklassid
A. Alfad üle 2001 cm3
B. Alfad kuni 2000 cm3
C. Muud kiired Itaalia autod
Turbo-, nitro- või kompressormootoriga sõidukite kubatuur korrutatakse koefitsendiga 1,7. Väiksema kubatuuriga sõiduk võib osaleda suurema kubatuuri klassis.
Info ja võistlustele registreerumine kuni 8. sept. 2006.a. e-mailil erki.tammleht@netrauta.fi . Registreerimisel teatada osaleja nimi, auto mudel, ehitamise aasta ning kubatuur. Kulutuste osaliseks kompenseerimiseks on kehtestatud tasu ühe auto kohta: 180 EEK. Seda saab maksta sularahas kohapeal.
Avaldus omavastutuse kohta (täidetakse enne võistlust koha peal.)
Sõltuvalt osalejate arvust või muudest asjaoludest võib korraldaja võistluse reegleid muuta enne võistluste algust.
Iga klassi kolme paremat autasustatakse. Võistluste korraldajatel on õigus välja panna eriauhindu.
KIIRE ALFA 2006
#2DA.!
I BE THERE!
I BE THERE!
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.
KIIRE ALFA 2006
#3Kindel plaan oma esimesele kiirealfa üritusele tulla ja A klassis ka tugevamatele konkurentsi pakkuda;)
KIIRE ALFA 2006
#4Niisama kohale tulla ja teiste autosi uurida ju võib vist ikka ka
Proovipeenestamise võiks siiski teha vast

Proovipeenestamise võiks siiski teha vast

KIIRE ALFA 2006
#6
to maits: kohaletulemiseks registreerima ei pea, aga proovipeenestamiste jaoks kus soovitakse ka ajamõõtmist on vaja siiski registreeruda, muul juhul kipub ta klassifitseeruma huligaanitsemiseks
NB! hetkeseisuga on 24h jooksul 6 autot registreerunud )nii vanu tuttavaid kui uusi alfiste). julgemalt härrased, julgemalt

KIIRE ALFA 2006
#7...järgmine aasta võib siis historic klassi ka teha, siis saan üksi kimada oma 35 aastase tuttuue gtvga
...kui muidugi mõni hull midagi juurde vahepeal ei tari meie rüütliriiki

KIIRE ALFA 2006
#8eks katsun käbeda mootori kokku saada-et siis tulla ja uuesti laiali lasta
-nq ts ytles peab keegi ju selle viimase koha ka võtma 


KIIRE ALFA 2006
#9taaskord õhutan regama ennast mailile kirjutades, mul on suhteliselt võimatu arvata foorumisse vaba tekstina visatud arvausest mis auto ja mis soov 
aega eelregamiseks on paar päeva järel ainult ja ma tean vähemalt paari autot mis kindlasti tulevad aga ei ole regatud

aega eelregamiseks on paar päeva järel ainult ja ma tean vähemalt paari autot mis kindlasti tulevad aga ei ole regatud
KIIRE ALFA 2006
#10probleem selles et pole kindel kas enda oma kokku saan selleks ajaks...kuid venna omaga tuleme ikka ma usun-pead anda ei saa
kaugel tulla ka.... et selle registreerimise asja võiks ka nt järgmise nädala lõpus teha ve mis? siis pilt selgem...




KIIRE ALFA 2006
#11eks see registreerimine on peamiselt selleks, et oleks lihtsam organiseerida... muud ei midagi 
teab suures piiris osalejate arvu, oskab võistlusjärgse istumise koha valida paremini jne... ehk siis organiseerijatele elu on lihtsam ja riskivabam. loomulikult ei pane keegi kätt ette kui ilmud lihtsalt kohale, kas vaatama või osalema... ei pea olema isegi alfa, et osaleda, piisab kui on itaalias toodetud... ja publiku osas ei ole ju mingeid piire, ei registreerumise, osalemistasu ega transpordi osas
kui muud ei saa, tule võta kasvõi feelingut ja naudi päeva.

teab suures piiris osalejate arvu, oskab võistlusjärgse istumise koha valida paremini jne... ehk siis organiseerijatele elu on lihtsam ja riskivabam. loomulikult ei pane keegi kätt ette kui ilmud lihtsalt kohale, kas vaatama või osalema... ei pea olema isegi alfa, et osaleda, piisab kui on itaalias toodetud... ja publiku osas ei ole ju mingeid piire, ei registreerumise, osalemistasu ega transpordi osas

KIIRE ALFA 2006
#12Kui ma suudan endale selleks ajaks uue käigukasti sebida siis külastab üritust ka eesti kiireim Fiat
Samas võib kasutada ka minu G-Tech Pro'd kui kedagi huvitab enamvähem täpne veerandmiili aeg. Teine variant oleks isegi võibolla kaasaegsema G-Tech'i laenamine mis on täpsem.
EDIT: kas koha peal pole enam võimalik registreerida, sest 100% ei saa ma küll kohaolekut garanteerida !?

EDIT: kas koha peal pole enam võimalik registreerida, sest 100% ei saa ma küll kohaolekut garanteerida !?
Brera 3.6 Q4
KIIRE ALFA 2006
#13Tegelikult huvitab mind ka järgmine asi, et kas slikki võib kasutada ? See oleks samas ka hea võimalus veidi testimisega tegeleda, sest muidu (juhul muidugi kui ma saan käigukasti) ei saakski harjutada see aasta starti M/T slikiga.
Brera 3.6 Q4
KIIRE ALFA 2006
#14nu meid kindlasti huvitab veidi täpsem aeg
meil sama probleem et ei saa oma kohalolekut garanteerida-oleneb kas tehnika kestab
proovikatsetus järgmisel nädalal...siis näha kas ültse garaasialt kaugemale jõuan....
venna oma tuleme ikka peenestama 




KIIRE ALFA 2006
#15Vastuseks slikkide kohta,
Usun, et võistluses slikkide kasutamine on pinnas sotsiaalseks ebaõigluseks.
Aga testimine ja demonstreerimine - no kellel saaks midagi selle vastu olla?
Usun, et võistluses slikkide kasutamine on pinnas sotsiaalseks ebaõigluseks.
Aga testimine ja demonstreerimine - no kellel saaks midagi selle vastu olla?