KIIRE ALFA 2006

#1
ATTENZIONE, PREPARAZIONE, STARTZIONE!



Tulemas on Eesti Alfa Romeo Klubi kiirendusvõistlus – KIIRE ALFA 2006! See on järjekorras juba neljas! Kolm viimast aastat järjest on võitnud suurema töömahuga Alfade hulgas Kalvo oma 75-ga. Väiksema mahuga klassis 2 korda Toomas 147-ga ja korra Erki 156-ga.



Kes seekord jälle võidab? Kellel seekord pole enam Alfat? Kes millega? Kes kellega? Kes keda? Palju küsimusi!



Neile saame vastuse pühapäeval 17. septembril Haapsalus.



Võistluse korraldab Eesti Alfa Romeo Klubi. Võistlus toimub Pühapäeval, 17. septembril 2006. a. Haapsalu lähedal, Kaitseliidu lennuväljal.



Programm

10.00 – 10.15 kogunemine Laagris, Pärnu mnt. Statoili bensiinijaamas

11.30 – võistluste avamine lennuväljal

12.00 – esimese auto start

14.30 – võistluse lõpetamine

15.00 – võistlusjärgne koosolek Haapsalus.



Võistlusraja kogupikkus on umbes 402,33 meetrit. Aega mõõdetakse käsitsi stopperitega. Võistlus koosneb kahest eelsõidust ja ühest lõppsõidust. Eelsõitude aegade põhjal selgub paremusjärjestus, misjärel jaotatakse võistlejad paaridesse nii, et esimene sõidab teisega, kolmas neljandaga j.n.e. Võistluste tulemus selgub paaride omavahelises duellis, kus kiirem sõiduk on võitja. Võrdse lõpptulemuse korral tuleb kordusstart.

Võistlusautod

Võistelda võib kõikidel Alfa Romeo marki sõiduautodel, mis on mõeldud tänavasõiduks ning on tehniliselt korras.



Võistlusklassid

A. Alfad üle 2001 cm3

B. Alfad kuni 2000 cm3

C. Muud kiired Itaalia autod



Turbo-, nitro- või kompressormootoriga sõidukite kubatuur korrutatakse koefitsendiga 1,7. Väiksema kubatuuriga sõiduk võib osaleda suurema kubatuuri klassis.



Info ja võistlustele registreerumine kuni 8. sept. 2006.a. e-mailil erki.tammleht@netrauta.fi . Registreerimisel teatada osaleja nimi, auto mudel, ehitamise aasta ning kubatuur. Kulutuste osaliseks kompenseerimiseks on kehtestatud tasu ühe auto kohta: 180 EEK. Seda saab maksta sularahas kohapeal.



Avaldus omavastutuse kohta (täidetakse enne võistlust koha peal.)



Sõltuvalt osalejate arvust või muudest asjaoludest võib korraldaja võistluse reegleid muuta enne võistluste algust.



Iga klassi kolme paremat autasustatakse. Võistluste korraldajatel on õigus välja panna eriauhindu.

KIIRE ALFA 2006

#6
:wink:



to maits: kohaletulemiseks registreerima ei pea, aga proovipeenestamiste jaoks kus soovitakse ka ajamõõtmist on vaja siiski registreeruda, muul juhul kipub ta klassifitseeruma huligaanitsemiseks



NB! hetkeseisuga on 24h jooksul 6 autot registreerunud )nii vanu tuttavaid kui uusi alfiste). julgemalt härrased, julgemalt :) naudingu saavad kõik osalead - garanteeritud

KIIRE ALFA 2006

#9
taaskord õhutan regama ennast mailile kirjutades, mul on suhteliselt võimatu arvata foorumisse vaba tekstina visatud arvausest mis auto ja mis soov ;)



aega eelregamiseks on paar päeva järel ainult ja ma tean vähemalt paari autot mis kindlasti tulevad aga ei ole regatud

KIIRE ALFA 2006

#10
probleem selles et pole kindel kas enda oma kokku saan selleks ajaks...kuid venna omaga tuleme ikka ma usun-pead anda ei saa :evil: kaugel tulla ka.... et selle registreerimise asja võiks ka nt järgmise nädala lõpus teha ve mis? siis pilt selgem... :?: 8)

KIIRE ALFA 2006

#11
eks see registreerimine on peamiselt selleks, et oleks lihtsam organiseerida... muud ei midagi :)



teab suures piiris osalejate arvu, oskab võistlusjärgse istumise koha valida paremini jne... ehk siis organiseerijatele elu on lihtsam ja riskivabam. loomulikult ei pane keegi kätt ette kui ilmud lihtsalt kohale, kas vaatama või osalema... ei pea olema isegi alfa, et osaleda, piisab kui on itaalias toodetud... ja publiku osas ei ole ju mingeid piire, ei registreerumise, osalemistasu ega transpordi osas :) kui muud ei saa, tule võta kasvõi feelingut ja naudi päeva.

KIIRE ALFA 2006

#12
Kui ma suudan endale selleks ajaks uue käigukasti sebida siis külastab üritust ka eesti kiireim Fiat 8) Samas võib kasutada ka minu G-Tech Pro'd kui kedagi huvitab enamvähem täpne veerandmiili aeg. Teine variant oleks isegi võibolla kaasaegsema G-Tech'i laenamine mis on täpsem.



EDIT: kas koha peal pole enam võimalik registreerida, sest 100% ei saa ma küll kohaolekut garanteerida !?
Brera 3.6 Q4

KIIRE ALFA 2006

#13
Tegelikult huvitab mind ka järgmine asi, et kas slikki võib kasutada ? See oleks samas ka hea võimalus veidi testimisega tegeleda, sest muidu (juhul muidugi kui ma saan käigukasti) ei saakski harjutada see aasta starti M/T slikiga.
Brera 3.6 Q4

KIIRE ALFA 2006

#14
nu meid kindlasti huvitab veidi täpsem aeg 8) meil sama probleem et ei saa oma kohalolekut garanteerida-oleneb kas tehnika kestab :roll: proovikatsetus järgmisel nädalal...siis näha kas ültse garaasialt kaugemale jõuan.... :lol: venna oma tuleme ikka peenestama :twisted:

KIIRE ALFA 2006

#15
Vastuseks slikkide kohta,



Usun, et võistluses slikkide kasutamine on pinnas sotsiaalseks ebaõigluseks.



Aga testimine ja demonstreerimine - no kellel saaks midagi selle vastu olla?
cron