156 2,5l saaga

#76
Luman wrote:
bnd wrote:Mitte rehvid ei olnud katki, vaid sild oli viltu all, st tahtis reg.
OT: Aga kas kas need jutud kiirendusvõistlustest ja streetracedest on ka tõsi?

Milliseid jutte sa silmas pead?

Lisaks veel tekkis väike huvi, et mis sai su vanast mootorist? Tegid korda või jäi katkisena seisma?


Juttude all pidasin silmas seda kiirendusvõistluste ja striitreisside asja... Nimelt korra servises olles, küsis üks töömees, et kuidas siis masin on, et kas peab valule vastu, mida saab kiirendustel? Tegin suured silmad, kuna tol hetkel olin olnd omanik alles paar kuud ja pole ise veel ühelgi kiirendusel käinud- seega eelmis(t)e sõitja(te) harrastus.



Moto seisab hetkel lahtivõtmatuna, st pole olnud kellegil aega, et sinna sisse piiluda ja seega ei tea keegi, mis täpselt juhtus... Tahad ära osta?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#77
...kle ts ütle nüüd ausalt (teised tahavad ka teada) kuidas sa oled nii tark?
...pean silmas seda, et ma pole näinud alfaga seonduvaid küsimusi mllele sa ei oska vastata, niiet vasta nüüd ka sellele!


rinnus tuksub Cuore Sportivo ja veenides voolab bensiin :?: :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

156 2,5l saaga

#78
ts wrote:
...kle ts ütle nüüd ausalt (teised tahavad ka teada) kuidas sa oled nii tark?
...pean silmas seda, et ma pole näinud alfaga seonduvaid küsimusi mllele sa ei oska vastata, niiet vasta nüüd ka sellele!
rinnus tuksub Cuore Sportivo ja veenides voolab bensiin :?: :lol:


Raskel ja kalli bensiiniga ajal peab sul siis aadrit laskma :P

156 2,5l saaga

#79
Selline tunne, et alfa elab, saab aru, mis taga teha tahetakse??? Nimelt sai end vaevalt neljap kirja pandud kiirendusele ja juba neljap õhtu hakkas taas "pritsungi häire" tuluke põlema, mis on nüüd põlenud vahet pidamata tänaseni.

Krt masin 2 x diagnostikas käinud ja iga kord miski erinev andur! Kas pole siis eestis inimest, kes oskaks selle jama lõpetada? Kui ikka see jama see nädal ka kestab, siis ma võin äkki - juhul kui korraldajad lubavad- 1,0 l klassis kaasa teha? :)
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#81
:? krrt- aga oled kindel, et asi ehk mitte ECU-st/selle ühendusest tingitud ei ole???



EDIT- mis andurite vead eelnevalt välja tulid??? ehk suudab leida nende ühise puutepunkti ning läbi selle järgmist viga ette prognoosida :roll: ning ka põhjuse välja mõelda...
Tegelikult ma olen normaalne....

156 2,5l saaga

#82
1 kord lambda, siis lambda, siis lambda, siis õhukululugeja, siis gaasipedaali asendi andur, siis lambda, aga miks ta täna põleb ei tea öelda- äkki keegi võtab arvuti sinna kaasa?



Arvan ise ka et asi tegelt kuskil juhtmetes, aga olen neid ise mitu korda kinni - lahti kakkunud jne.



Saaks juba korda.. st mootori vahetus tulemust ei andnud- seega asi pihustites ja jagajates pole- sest need uued.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#83
:evil: tegelikult peaksid need kõik jooksma ECU-sse ühe pistiku pealt :?



ehk siis esimene teoreetiline võimalus- ecu sisendklemmid/pistikud vms on vigased või on trükiplaadil mõned rajad rikutud- juhul, kui andurid on ise korras



teine kehvem võimalus- kui seadmed ise on igakordselt vigased-> ecu loeb andmeid valepidi ja juhib vastuvõtu asemel nendele anduritele pinget peale
Tegelikult ma olen normaalne....

156 2,5l saaga

#84
Nii olles noor liige ja värske, vana ja palju sõitnud alfa omanik ning lugedes selle teema poste ja bnd seda lõpputud saagat oma alfaga tekib kananahk peale :D ja tekib küsimus kas mul ikka on seda unistatud autot vaja :? või peaks minema kuhugi laskma korraliku motori kontrolli ära teha. bnd sul on ikka rautsed närvid :?

156 2,5l saaga

#85
EI närve enam polegi- töö on oma võtnud, sellest ka nii paks nahk igasugu pisisasjade peale- nt ainult üks pisike lamp ju põleb armatuuris :D



Tegelt olen aru saand- kui masin seisab pikemat aega nt nädal, siis hakkab jebima, aga kui ikka igapäev või vähemalt üle päeva asi kurjaks ajada siis ei jama ta ühti. Aga sellega juba vaikselt harjub :P kui tuluke põleb siis nii 3-5 päeva tassa-tassa vaja liigelda ja siis taas kõik korras. Olen sellega juba leppinud, samuti nagu tööautol kaob vahest turbo tagant.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#86
to kasakas



ära üleliia muretse- Sul on veel nn vanakooli Alfa V6-> see ei ole nii kapriisne :wink: (ehk siis ei ole tal MAF-i, mitut lambdaandurit, gaasipedaal käib trossiga jne jne jne)



muidugi ei ole ta ka nii nobe (ja tegelikult ei näe ka täitsa nii hea välja, kuid ... 8) omapärasem)
Tegelikult ma olen normaalne....

156 2,5l saaga

#87
Sai siin vahepeal jamatud ühe raginaga esisillas. Kartuses midagi ära lõhkuda, ei saanud ma aega ka ringrajal kirja. Ragina ja aina hullemaks mineva kolina põhjuseks oli aga lahtine logar ja stabika kinnitus raamile- sealt ka poldid lahti. :?: Kahjuks aga seda ei teadnud ringil...



Täna .... st saaga jätkub. Ühel kiirendusel, noh seal 7000 p/min ligi otsustas rihm., mis veab nii genekat, roolivõimu pumpa jne, lihtsalt kapoti alt jehhat tõmmata. Õnneks oli see aind 500m kodust ja sai rahus sinna kolistatud. Nüüd küsimus selline- MIKS? Kas mõni laager andis otsad ja tõmbas kinni, mis põhjusel ka rihma ära lõhkus?





PS! Kui keegi pole veel aru saanud, miks ma seda juttu siin aina kirjutan- neid kuradi Alfasid on nii palju juba tänavatel, et varsti juba nagu a6 ja seda ma ei taha. St see jutt siin peaks potensiaalseid tulevasi omanikke hirmutama :D



PPS. Nüüd järgmine küsimus. Kuna see Alfa jääb mulle ilmselgelt lahjaks :D , siis olen vaadanud paar masinat uueks aastaks välja: Maserati Quattroporte V8, Alfa 156 GTA (ja-ja), ning veel üks Alfa GTV 3,0 sealt 80-ndate algusest. Kel kogemusi- andke tuld!!! Kõik umbes ühest hinnaklassist.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#88
bnd wrote:PPS. Nüüd järgmine küsimus. Kuna see Alfa jääb mulle ilmselgelt lahjaks :D , siis olen vaadanud paar masinat uueks aastaks välja: Maserati Quattroporte V8, Alfa 156 GTA (ja-ja), ning veel üks Alfa GTV 3,0 sealt 80-ndate algusest. Kel kogemusi- andke tuld!!! Kõik umbes ühest hinnaklassist.


Endal küll kogemus ei ole ühegiga neist ja kardan et siin foorumis ei pruugigi selliseid inimesi leiduda, aga oma arvamuse ütleks siiski välja.



Minu jaoks on need kõik kolm väga sümpaatsed autod, oma plusside ja väikeste miinustega. Kõik nad on eesti tingimustes kindlasti praktiliselt ainulaadsed, samas võib see ka nende kõigi miinuseks kujuneda kui remonid poolt mõelda. GTA miinuseks võrreldes nende kahe konkurendiga loeksin mina seda et erinevalt teistest on ta valeveoline, kuigi disaini poolest oleks ta minu ehk minu esimene valik. Masarati on konkurentidest selgelt võimsam ja ka parimate näitajatega kiirenduse poolelt, samas ei kujuta ma ette, kas siin meie kodumaa pinnal on üldse pädevaid inimesi kes suudaksid sellist autot hooldada ja remontida. GTV6 kohapealt võib kõige raskemaks kujuneda just korraliku 3.0 isendi leidmine kuna valdavalt on need siiski 2.5 samas võib lugeda plussiks mõnevõrra odavama hinna ja õigesilla veo.



Nii et valik ei saa kindlasit lihtne olema sul, samas ma ise lähtuksin rohkem südame häälest ja vähem mõistuse häälest :wink:

156 2,5l saaga

#89
noh mainstream... 156 baasil ehitatud auto... neid on 1 eestisse müüdud kunagi faktost :P

üldse ei ole originaalne, kuigi topgear v 5gear kunagi laulis pika kiidulaulu neile, proovin leida seda...





mas er atisid näeb ka liikumas ikka aga oleks VÄGA STIILNE VALIK !!!





aaaa see vanem alfa, see võidab südameid



UH AH UH AH :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: