Karterikaitse GT-le

#1
klassikaline küsimus, kas metall või plast ... sai vahepeal paksemas lumes sõidetud ja nüüd pole enam tagumist osa kuhugi kinnitada
otseselt ei laperda, aga ma mõtlen väljavahetamise peale
valikuid on hetkel 2
http://karterikaitse.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ravolar.ee/?lang=est&section=5" onclick="window.open(this.href);return false;

ja teine küsimus kah äkki remontijad suudavad kataloogidest välja tuhnida kas GT-le sobivad 147 või 156 karterikaitsmed
Seitsekümmend Viis

Karterikaitse GT-le

#2
nii terast kui komposiiti saab lõigata ja uute aukudega varustada, küll spetsialistid kohapeal arvavad sulle midagi
kuna alfale ma ei näe alu kaitset pakutavat, siis mõtle palju 2mm teras kaalub... alfa ninasse selline pomm muudab juhitavust mingil määral... ???

olen ise kasutanud ravolari komposiiti ja seda kruusal, asfaldil ja jääl lihvinud... vasalemma rallikrossirajal oli mugav sisekurvi ratas lasta tee pervel soonde ja siis kõhu peal raginal liuelda läbi kurvi... hiiumaal sattusin metsateele mis kaardil oli kobe aga tegelikkuses oli mitmeid kilomeetreid VÄGA RÖÖPAS KRUUSA ning põhi peamise aja lohises kolinal mööda maad seal... ja ega neid talviseidki rööpaid on testitud... lisaks siis linnaliikluse ulakused kus kaitse asfaldi pinda silunud rämeraginaga ...

iga kord arvasin, et nüüd on küll auk kindlasti kuskilt läbi või vähemalt tugevad kulumisjäljed
aga
2 aastaga suutsin hädapäraselt veidi pinda kahjustada ja ca 10cm läbimõõduga ringi tekitada kus oli õhemaks kulunud (pealmine kiht kuni esimese armeeringuni)... seda nii lihtsalt puruks juba ei sõida, enne annavad kinnitused saba.