155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

#17
uiskur kirjutas:polegi vaielnud et kas need on sarniirid või mitte, lihtsalt tekkis küsimus et kas sa ähmaseltki kujutad ette milline 155-e esisild välja võib näha ?
Kujutan küll!
Olen kursis kõigi Alfade konstruktsioonidega,sest olen vaadanud Alfa Romeo workshop manuale. :icon_hi:
Kuid hetkel ei tule ette kas tal oli 2 või 4 šarniiri. :icon_think:
Kuid loogiliselt võttes peaks need ikkagi šarniirid olema,neid saab vahetada ilma selleta,et peaks ka õõtshoova šarniiri tõttu ära vahetama!? :roll:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

#19
Alfa Romeo 33 kirjutas:
uiskur kirjutas:polegi vaielnud et kas need on sarniirid või mitte, lihtsalt tekkis küsimus et kas sa ähmaseltki kujutad ette milline 155-e esisild välja võib näha ?
Kujutan küll!
Olen kursis kõigi Alfade konstruktsioonidega,sest olen vaadanud Alfa Romeo workshop manuale. :icon_hi:
Kuid hetkel ei tule ette kas tal oli 2 või 4 šarniiri. :icon_think:
Kuid loogiliselt võttes peaks need ikkagi šarniirid olema,neid saab vahetada ilma selleta,et peaks ka õõtshoova šarniiri tõttu ära vahetama!? :roll:
:icon_clap:
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

#24
alfaromeo155 kirjutas:Kui kiirendada või gaas lahti lasta siis käib: "krõk, krõk, krõk, krõk".. :shock:
Tulles tagasi teemaalgataja mure juurde, oskan pakkuda vaid ühte asja: esiratta poldid/mutrid on lahti...
Nüüd esimesel võimalusel:
Keerad kõik täitsa tavalise rattavõtmega (kõik 4, kahepoolestel vist on 5) korralikult kinni ja vaikus on majas.

See on kahjuks väga tavaline probleem pärast igaaastast rehvivahetushooaja algust...
:icon_wave:

Rehvikontorites tööjõud on voolav, püstolid on vanad ja tihti pole keegi ka momentvõtmega (maksab paar tonni uuena) ülepingutamisest kuulnudki...(kuldreegel: 12mm poldi/mutri puhul 120Nm; 14mm puhul natsa rohkem...(140Nm))

155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

#25
Stihl kirjutas:
alfaromeo155 kirjutas:Kui kiirendada või gaas lahti lasta siis käib: "krõk, krõk, krõk, krõk".. :shock:
Tulles tagasi teemaalgataja mure juurde, oskan pakkuda vaid ühte asja: esiratta poldid/mutrid on lahti...
Nüüd esimesel võimalusel:
Keerad kõik täitsa tavalise rattavõtmega (kõik 4, kahepoolestel vist on 5) korralikult kinni ja vaikus on majas.

See on kahjuks väga tavaline probleem pärast igaaastast rehvivahetushooaja algust...
:icon_wave:

Rehvikontorites tööjõud on voolav, püstolid on vanad ja tihti pole keegi ka momentvõtmega (maksab paar tonni uuena) ülepingutamisest kuulnudki...(kuldreegel: 12mm poldi/mutri puhul 120Nm; 14mm puhul natsa rohkem...(140Nm))
Ratta poldid olid kinni.
Peab kiiremas korras kellegi garaazi auto ajama, enda omas projektikas ees. Plaanis on 155-l korralik esisilla remont teha, kõik puksid ja kulunud vidinad välja vahetada.

155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

#26
E.T. kirjutas:Uskudes linnalegende on Teil õigus hr Cyber. Siiski salavärdjatest paramehed ei laia võõras foorumis oma detailide hinnaga ja edasi püsime palun topicus, mitte ei moodusta siia mölanurka!
ärra on vasaku jalaga voodist välja astund..? :) Asja point oli tegelikult see, et neid asju saab taastada vaatamata väidetavale "ühes tükis olemisele". Kui mingil põhjusel saada pole terves tükis näiteks. Võin uurida, kas mainitud kohas mingi kogemus alfaga on ja kas jutule võetakse, kui kohale astutakse.
Eesti Saabiklubi ja foorum

155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

#28
Jarmo kirjutas:
VML kirjutas:ladu 24-jas sellised asjad-meenutavad kahtlaselt šarniiri aga eks keegi 155 omanik vast oskab ka öelda kas need on... http://www.ladu24.ee/et/ladu2/139/7026,0,0,1/200474" onclick="window.open(this.href);return false;
:icon_problem: Sellist puksi näen küll esimest korda (ja neid läheb vaja veel neli?)
:icon_crazy: kusjuures kui selle šarniirilaadse asja pildile klikkida, siis avaneb pilt puksikesest mida võib teoreetiliselt vist küll 4tk per esisild paigaldada
Pilt

ladu24 on täis üllatusi :lol:

155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..

#30
alfaromeo155 kirjutas:Täna käisin kanali peal. Loksutasin stabilisaatori varrast ja see loksus korralikult ja tekitas sarnast häält ka. Ma arvan et sealt see heli tulebki. Kas keegi on neid pukse vahetanud, et kas on väga keeruline? :icon_roll:
Stabilisaatori varda kinnitused pead lahti laskma,ning vana puksi välja võtma ja uue asemele panema(nii oli vähemalt ühel teise margi autol,ei tea kas see ka Alfadel niimoodi on :icon_hi: )
Edu! :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.