155 vasaku esimese ratta juures ragin/kolin..
#16polegi vaielnud et kas need on sarniirid või mitte, lihtsalt tekkis küsimus et kas sa ähmaseltki kujutad ette milline 155-e esisild välja võib näha ?
Kujutan küll!uiskur kirjutas:polegi vaielnud et kas need on sarniirid või mitte, lihtsalt tekkis küsimus et kas sa ähmaseltki kujutad ette milline 155-e esisild välja võib näha ?
:icon_clap:Alfa Romeo 33 kirjutas:Kujutan küll!uiskur kirjutas:polegi vaielnud et kas need on sarniirid või mitte, lihtsalt tekkis küsimus et kas sa ähmaseltki kujutad ette milline 155-e esisild välja võib näha ?
Olen kursis kõigi Alfade konstruktsioonidega,sest olen vaadanud Alfa Romeo workshop manuale. :icon_hi:
Kuid hetkel ei tule ette kas tal oli 2 või 4 šarniiri.
Kuid loogiliselt võttes peaks need ikkagi šarniirid olema,neid saab vahetada ilma selleta,et peaks ka õõtshoova šarniiri tõttu ära vahetama!?
jaah .. näe mõned kärutavad paraolümpiarõngastega ringi.. Teada-tuntud pommikindla esisillaga auto ju..E.T. kirjutas:Nojah, Cyber vaata kõik ei ole nii rikkad, et vanu saabe osta
Tulles tagasi teemaalgataja mure juurde, oskan pakkuda vaid ühte asja: esiratta poldid/mutrid on lahti...alfaromeo155 kirjutas:Kui kiirendada või gaas lahti lasta siis käib: "krõk, krõk, krõk, krõk"..
Ratta poldid olid kinni.Stihl kirjutas:Tulles tagasi teemaalgataja mure juurde, oskan pakkuda vaid ühte asja: esiratta poldid/mutrid on lahti...alfaromeo155 kirjutas:Kui kiirendada või gaas lahti lasta siis käib: "krõk, krõk, krõk, krõk"..
Nüüd esimesel võimalusel:
Keerad kõik täitsa tavalise rattavõtmega (kõik 4, kahepoolestel vist on 5) korralikult kinni ja vaikus on majas.
See on kahjuks väga tavaline probleem pärast igaaastast rehvivahetushooaja algust...
:icon_wave:
Rehvikontorites tööjõud on voolav, püstolid on vanad ja tihti pole keegi ka momentvõtmega (maksab paar tonni uuena) ülepingutamisest kuulnudki...(kuldreegel: 12mm poldi/mutri puhul 120Nm; 14mm puhul natsa rohkem...(140Nm))
ärra on vasaku jalaga voodist välja astund..? Asja point oli tegelikult see, et neid asju saab taastada vaatamata väidetavale "ühes tükis olemisele". Kui mingil põhjusel saada pole terves tükis näiteks. Võin uurida, kas mainitud kohas mingi kogemus alfaga on ja kas jutule võetakse, kui kohale astutakse.E.T. kirjutas:Uskudes linnalegende on Teil õigus hr Cyber. Siiski salavärdjatest paramehed ei laia võõras foorumis oma detailide hinnaga ja edasi püsime palun topicus, mitte ei moodusta siia mölanurka!
Jaa, jaa, oleme ka selliseid juhtumeid korduvalt näinud...alfaromeo155 kirjutas: Ratta poldid olid kinni.
:icon_crazy: kusjuures kui selle šarniirilaadse asja pildile klikkida, siis avaneb pilt puksikesest mida võib teoreetiliselt vist küll 4tk per esisild paigaldadaJarmo kirjutas::icon_problem: Sellist puksi näen küll esimest korda (ja neid läheb vaja veel neli?)VML kirjutas:ladu 24-jas sellised asjad-meenutavad kahtlaselt šarniiri aga eks keegi 155 omanik vast oskab ka öelda kas need on... http://www.ladu24.ee/et/ladu2/139/7026,0,0,1/200474" onclick="window.open(this.href);return false;
Stabilisaatori varda kinnitused pead lahti laskma,ning vana puksi välja võtma ja uue asemele panema(nii oli vähemalt ühel teise margi autol,ei tea kas see ka Alfadel niimoodi on :icon_hi: )alfaromeo155 kirjutas:Täna käisin kanali peal. Loksutasin stabilisaatori varrast ja see loksus korralikult ja tekitas sarnast häält ka. Ma arvan et sealt see heli tulebki. Kas keegi on neid pukse vahetanud, et kas on väga keeruline? :icon_roll: