Servus!
Veidi vähem kui kuu aega olen omanud ilusat punast Alfa 156-te (2,0 JTS, 2002a) ning kahjuks enamuse sellest ajast on ta seisnud TRK hoovi peal. Nimelt Selespeedi pea ei hoia õli kinni. (lööb suure survega korgi alt ära). Kaks korda on üritatud seda korki tagasi istutada, kuid kuna pea küljes on sooned vigastatud, siis on see üsna lootusetu tegevus. Seega tuleb kas pea ära vahetada või kuidagi need neetud sooned terveks teha. Jama selles, et tutikast peast maksab Selespeedi pea väga palju (üle 30k). Seega vahest on keegi sarnase probleemiga kokku puutunud ning mõne alternatiivse lahenduse leidnud või omab mõnd kasutatud kuid töökorras pead mis võiks mulle sobida. Või teab kust peaksin edasi abi otsima?
Parimat!
Martin
Selespeedi pea lekib (156, 2,0 JTS 2002a)
#2...ei taha sind kurvastada, aga hakka parem uue pea peale mõtlema :icon_hi:
selespeed is my middlename :icon_angel:
selespeed is my middlename :icon_angel:
Selespeedi pea lekib (156, 2,0 JTS 2002a)
#3Jano on ka variant, kust uurida... ehkki on viimasel ajal törts tõrva sattunud meepotti... :icon_shifty:
Huvipärast: kas JTS ja TS kastid on samasugused?
Huvipärast: kas JTS ja TS kastid on samasugused?
a.k.a Anthrax
Selespeedi pea lekib (156, 2,0 JTS 2002a)
#4Kui liigne surve punni minema lööb, siis ei ole viga kehvas keermes, vaid ikka liigses surves. Siledaks nühitud keere on lõpp-produkt... Keerme lappimiseks on iseenesest olemas mingid asjad, nimi ei tule kuidagi hetkel meelde. Würth müüb neid kindlasti... Keeratakse vigastatud asja sisse, näiteks kannatasb nendega lõhutud küünlapesa lappida jms.... aargh.. lubjatükk ajukurdude vahel...
Selespeedi pea lekib (156, 2,0 JTS 2002a)
#5
nendest "keermetaastamisvedrudest" on siin kuskil ka varem juba juttu olnud aga ei mäleta millega seoses (küünlapesa arvatavasti)



ja tulemuseks on lihvitud servad heal juhul keerataval asjal, kehval juhul mõlemal pool

Tegelikult ma olen normaalne....
Selespeedi pea lekib (156, 2,0 JTS 2002a)
#6Vabandust et teema mujale viin!ts wrote:(.... nigu nipsti)

ts kas sa oled Lõuna Eestist pärit?

Lõuna Eestis kasutatakse "nigu" ja mujal kandis kasutatakse "nagu".

SRY!

Aga teema juurde tagasi tulles,siis kus selliseid keermestamisvedrusid saada oleks nagu ts-i esimesel pildil on,ning mis hinnaga?

If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Selespeedi pea lekib (156, 2,0 JTS 2002a)
#7lõunas öeldakse "too"
aga põhjas "see"
aga kus öeldakse "ai-tsimmai-ruudi-ralla" vat see on juba küsimus
...uue seleka pea peab ikkagi ostma, seda öeldakse nii põhjas kui lõunas
aga põhjas "see"
aga kus öeldakse "ai-tsimmai-ruudi-ralla" vat see on juba küsimus

...uue seleka pea peab ikkagi ostma, seda öeldakse nii põhjas kui lõunas

Selespeedi pea lekib (156, 2,0 JTS 2002a)
#8ts@ei ole lõuna eestist aga kasutab hääl meelel mittetavalisi väljendeidAlfa Romeo 33 wrote:Vabandust et teema mujale viin!![]()
ts kas sa oled Lõuna Eestist pärit?![]()
Lõuna Eestis kasutatakse "nigu" ja mujal kandis kasutatakse "nagu".![]()
SRY!![]()
Aga teema juurde tagasi tulles,siis kus selliseid keermestamisvedrusid saada oleks nagu ts-i esimesel pildil on,ning mis hinnaga?

aga noid taastajaid saab kindlasti würth'ist ning tegelikult ka stokkerist ja teistest häsivarustatud kauplustest :icon_thumbup:
ja muidugi luna.ee
http://catalog.ee.toolstore.com/webspee ... id=5121409" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegelikult ma olen normaalne....
Selespeedi pea lekib (156, 2,0 JTS 2002a)
#9Kas üle puurida ja uuesti keermestada ei ole võimalik? Uue keerme järgi punni tegemine on lihtne, sest neid keerme parandajaid ei tahaks hästi uskuda.
Selespeedi pea lekib (156, 2,0 JTS 2002a)
#10ikka on-> kui ruumi on piisavalt, siis lased augu ette ja mõõduvõrra suurema keerme sinna peale
kõige hullem, mis võib juhtuda on see, et pead uue pea ostma :icon_roll:
ah jaa-> alternatiiv on ju kah uue pea ostmine
KUIGI :icon_roll: nagu juba mainitud-> mõõda enne rõhk ära... kui viga on keermes, siis on sellest abi, kui rõhus, siis tugevamalt kinnihoidva punniga annab kuskilt mujalt midagi järgi
kõige hullem, mis võib juhtuda on see, et pead uue pea ostma :icon_roll:
ah jaa-> alternatiiv on ju kah uue pea ostmine

KUIGI :icon_roll: nagu juba mainitud-> mõõda enne rõhk ära... kui viga on keermes, siis on sellest abi, kui rõhus, siis tugevamalt kinnihoidva punniga annab kuskilt mujalt midagi järgi
Tegelikult ma olen normaalne....
Selespeedi pea lekib (156, 2,0 JTS 2002a)
#11tõsine modede battle on jällegi teemas
...kui juba isetegemise peale läks jutt, siis paaniflööti saab ka lõdvalt teha kodus... asi see siis seleka pead pole uuristada
...etsiis
http://www.youtube.com/watch?v=HpmKykMT1JU" onclick="window.open(this.href);return false;

...kui juba isetegemise peale läks jutt, siis paaniflööti saab ka lõdvalt teha kodus... asi see siis seleka pead pole uuristada

...etsiis
http://www.youtube.com/watch?v=HpmKykMT1JU" onclick="window.open(this.href);return false;
Selespeedi pea lekib (156, 2,0 JTS 2002a)
#12
Tore et suutsin elevust tekitada. Kuna automehaanika pole minu eriala, siis ise puurima midagi ei hakka. Aga kuna rahakott on ka õhukene, siis läheb auto Tartusse Jano kätte ning loodan, et saab korda. Kui see ka ei peaks aitama, siis tuleb mul teda veel vähemalt pool aastat aknast vaadata kuniks uue pea jaoks piisavalt raha on koos.
Ei tea kas Selespeedi manuaalkasti vastu saab vahetada? Niisama lihtne see vaevalt on, aga sapakale pandi ka ükskord volkswageni mootor peale...
Ja kui lahmimiseks juba läks, siis selgitaks parem välja kas lumi pakib või hakkab kokku?alfanatico wrote:lõunas öeldakse "too"
aga põhjas "see"
aga kus öeldakse "ai-tsimmai-ruudi-ralla" vat see on juba küsimus![]()
Last edited by varvas on 05 May 2009, 18:28, edited 5 times in total.
Selespeedi pea lekib (156, 2,0 JTS 2002a)
#13:icon_roll:
ikka saab vahetada :icon_thumbup:
ainult, et sinna on veidike muud nänni kah juurde vaja (IMHO peaks olema ka ecu-d erinevad) aga kindlasti on Sul vähemalt ühte lisapedaali koos kaasneva mudruga (vedelikusilidnsrid jms) vaja
kuskilt on meelde jäänud, et selespeedi vahetamine tavakasti vastu on teostatav (kuigi mitte eriti lihtsalt) kuid vastupidine ettevõtmine tasuks aegsasti unustada
ikka saab vahetada :icon_thumbup:
ainult, et sinna on veidike muud nänni kah juurde vaja (IMHO peaks olema ka ecu-d erinevad) aga kindlasti on Sul vähemalt ühte lisapedaali koos kaasneva mudruga (vedelikusilidnsrid jms) vaja

kuskilt on meelde jäänud, et selespeedi vahetamine tavakasti vastu on teostatav (kuigi mitte eriti lihtsalt) kuid vastupidine ettevõtmine tasuks aegsasti unustada

Tegelikult ma olen normaalne....