Maserati 222 SR, 1994, Luman

#151
Vahepeal jõudu mööda ikka jälle asju korda tehtud. Suurimaks saavutuseks peaksin kõikuva tühikäigu müsteeriumi lahendamist. Nimelt oli keegi eelnev omanik/remondimees keeranud tühikäigu reguleerimis kruvi täiesti kinnisesse asendisse, kus see kindlasti olla ei oleks tohitinud. Sai siis seda natukene lahti kruvitud ja nüüd on tühikäik nagu olema peab ja tundub, et see parandas ka auto üldist käitumist kiirendusel.

Sai käidud ka oma esimesel OT-l. Sooritus jäi kahjuks lühemaks kui lootsin, sest kolmanda sessiooni viimasel ringil otsustas osa rehvi mustrist kolina saatel rehvilt irduda ja peale seda otsustasin selleks korraks ürituse lõpetada enda jaoks. Lisaks ühele mustri kaotanud rehvile, sai ka üks esirehv kohe esimesel ringil täitsa kandiliseks pidurdatud :icon_moron: , nii et autos oli ikka täitsa tugev vibra sees pärast Tallinnasse sõties. Eks tuleb järgmiseks korraks ilmselt mingi rajarehv alla vaadata. Tänavarehvi jaoks on see ikka ilmselge piinamine vist.

Paar illustreerivat pilti ka.
Image
Image
Image
Image
*edit - miskipärast hammustas foorum kõigist piltidest tagumise otsa ära :icon_think:

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#152
Väga kena Maserati! :icon_thumbup:
Must värv sobib ka sellele masinale väga hästi! :)
Mustrit ei tohiks tegelt nii kergesti küll ära visata,kuid nagu näha siis millegi pärast on see juhtunud aga kindlasti spets rajarehv on palju parem sellisteks sõitudeks!
Pole muud öelda kui Edu ja paksu rahakotti edaspidiseks! 8)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#155
E.T. wrote:üsna hästi säilinud rehv OT puhul...
(need on need vanad plastrehvid ikka ?)

:icon_clap: korraliku ja sihtotstarbelise kasutuse puhul !!! siiralt!!! 1 tõeline mees iin foorumis vähemalt :)

-

rajarehvi puhul kiika allolevale lingile, võib osutuda rahakotile suht sõbralikuks lahenduseks ;)
http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m12b0s0p0" onclick="window.open(this.href);return false;


edu soovides!
-erki-
Esimesed olid veel need plastrehvid, aga kuna tagumised olid natukene palju kulunud ja SaabSpeed'il oli see 3 mm mustri nõue, siis otsustasin need kiiresti välja vahetada, mingite poolkasutatud Potenzade vastu, sest lihtsalt 225/45 R16 rehvi Eestist põmst ei saa ja seda peaks tellima ning kuna karta oli et 225/50 jääb vähekene suureks, siis ei raatsinud uue rehvi raha selliste eest välja käia.

Allolevat linki olen juba korduvalt vaadanud ning eile õhtul sai ka päring teele pandud. Kahju ainult, et nad 205/45 R16 rehve ei paku. Eks tuleb siis ette ka ilmselt laiem rehv lükata kui hetkel on.
ja stiilipunktid kiivrile veel ka
Kiiver pole isiklik, aga andsin respecti omanikule edasi 8)

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#156
maserati poldivalemi suhtes olen ma muidugi suht juhm (ka üldlevinud infoallikas ei aita siinohal eriti kaasa)

ainus mis ma leidsin on 5x108 aga see ei ole konkreetselt sinu autole mõeldud ja ET kohalt olen täielik 0
aga juhul kui on ntx 5x108 siis see on üsna laialt levinud ja ehk kannatab rehvi saadavuse huvides mõelda tull pisemale veljele (kui üle supporti mahub) või toll suuremale?
-

lihtsalt arutlen valju häälega...
(absoluutselt puhtteoreetiliselt - ilma 100% kindlusega alginfo paikapidavusest)

-

http://www.maserati.co.uk/maserati/uk/e ... 22-sr.html" onclick="window.open(this.href);return false;
väidab et 205 / 50 / 15 läheb alla... suht levinud mõõt (kui et ja pcd paika saaks)

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#157
No toll väiksemat kannatab kindlasti, sest selle auto originaal on tegelikult 15'' aga toll suurema kohapealt ma enam nii kindel ei oleks, sest hetkel taga olevad 225/50 R16 on ikka väga piiri peal juba. Aga ega neid velgi kuskilt väga võtta pole ka, sest ET35 ja PCD 5x106 pole just kõige levinumad mõõdud. Lisaks minu mäletamist mööda BiTurbo seerial suuremaid kui 16'' velgesid ei esinenudki.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#160
Leida mingi velg mille diameeter ning offset sobib ja lasta puurida uued augud, seda tööd oskab kindlasti Windorf (mulle on teinud) aga neid kohti on veel. Ja hind ei ole üldjuhul midagi müstilist. Muidu ongi nii, et sõidad OT-l originaalvelje kogemata katki ja jama kuipalju.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#165
Kui siis jäigemat, madalamaks eriti küll lasta ei tahaks teda, sest isegi praegu on tükk tegemist, et Tallinna tänavatel temaga sõidetud saaks :wink:
Jäigemaks saaks järgmiste võimalustega:
http://maseratinet.com/SPARE_PARTS/struttowerbrace.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://maseratinet.com/SPARE_PARTS/suspensionkits.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga ameerikast tellimine võib natukene kulukaks minna.