Autoks 164 3.0 24v
Võtsin ette pukside, kuulliigendite ja siduri vahetuse. Seni on mulje jäänud, et ABS andurid tuleb lahti ühendada, et vajalike osi kätte saada, aga oh häda, absoluutselt ei tule lahti. leotasin terve päeva WD-40 -ga ja ikka keerasin poldi puruks. Hea küll polt poldiks, aga andur ise kah nii kõvasti kinni, et ühe juba lõhkusin ära. Katki läinud andurit ei saanud tornu ja haamrigagi kätte, tuleb vist välja puurida. Kas oskab keegi midagi soovitada või tulebki kõik välja lõhkuda ja uusi otsima hakata?
Varasemalt ABS ei töötand ja soov oleks see süsteem nüüd käima saada. Sellest tulenevalt küsiks, kuidas ABS anduri korrasolekut testitakse?
ABS andurid kinni
#2WD-40 pole ehk kõige parem asi selleks otstarbeks. Ise ostsin kuskilt a la Maksimarketist mingi roostes poltidele mõeldud sprei, suurt midagi ta ei maksnud, aga roostetanud sumpa poldid tulid lahti nagu siidi peale sellega töötlemist. Seda ma muidugi väita ei tea, kuidas nad ilma tulnud oleks, sest otseselt ei proovinud.
ABS andurid kinni
#3Mul oli sama jama, vahetada ei andnud enam. Nii kinni olid jäänud :icon_censored: ja üks purunes :icon_shocked:
tahtmatult. Peab mingit ime vigurit kasutama või siis uued ostma :icon_cop:
tahtmatult. Peab mingit ime vigurit kasutama või siis uued ostma :icon_cop:
ABS andurid kinni
#4Tegelikult saab ka ilma absi anduri eemladamiseta laagri ära vahetada. Vajalik töö tuleb lihtsalt autole ligidamal ära teha. Endal läks samuti pool päeva mõtlemise ja kangutamise peale kuid kogenumad näitasid, et saab ka ilma.
ABS andurid kinni
#5Jah, ega ei saagi neid andureid nii lihtsalt kätte. Lihtsam on andur pistikust lahti ühentada laagrivahetuse jaoks.
ABS andurid kinni
#6Tänan nõuanete eest! Hakkan otsast variante proovima.
Huvitaks veel kuidas ABS andureid testida saab.
Huvitaks veel kuidas ABS andureid testida saab.
ABS andurid kinni
#7Mõõdad abs-i anduri otste takistuse ära. See peaks olema mingi paarsada oomi...
Siis mõõdad, ega mõni juhtmetest massiga kokku ei puutu. (takistus peab olema lõpmatus)
Rohkem polegi midagi.
Aga kui arvestada sellega, kui paksuks nad seal paisunud/roostetanud on, ega sealt midagi head loota ei ole...Ja selliseid elusalt ei saagi kätte.
Kui nüüd mõni küsib, et miks neid anduriauke tehas ei määri/korrosiooni vastu ei töötle, siis vastus on, et
1. Määre on kallis.
2. Tehase turundusosakond ei luba. (siis saab uut andurit müüa). Volvo kuni 96nda aastani määris, aga siis läks pankrotti, sest keegi ei ostnud juppe ja autod sõitsid pool milli ilma suurte kulutusteta... :icon_hi:
Siis mõõdad, ega mõni juhtmetest massiga kokku ei puutu. (takistus peab olema lõpmatus)
Rohkem polegi midagi.
Aga kui arvestada sellega, kui paksuks nad seal paisunud/roostetanud on, ega sealt midagi head loota ei ole...Ja selliseid elusalt ei saagi kätte.
Kui nüüd mõni küsib, et miks neid anduriauke tehas ei määri/korrosiooni vastu ei töötle, siis vastus on, et
1. Määre on kallis.
2. Tehase turundusosakond ei luba. (siis saab uut andurit müüa). Volvo kuni 96nda aastani määris, aga siis läks pankrotti, sest keegi ei ostnud juppe ja autod sõitsid pool milli ilma suurte kulutusteta... :icon_hi:
ABS andurid kinni
#9:icon_roll: no see abs-i anduri kätte saamine on jah selline vaevaline tegevus... siiski olen isiklikult enamuse andureid kätte saanud ühes tükkis-plastik korpusega anduritega veidi keerulisem, aga muidu pisema kruvikaga kraabid serva puhtaks, lased mingi leotus ainega üle ja siis mitte ei hakka välja taguma teda, vaid üritad väikseste torutangidega teda pesas keerata kahele poole ning kui küljepeale liikuma saad, siis liigutad, ja lükkad kergelt teiseltpoolt andurit millegagi.