Tervist kas keegi oskab sellisele imelikule küsimusele vastust anda.
Küsimus: Eile sõites oli temperatuur 90C parkisin siis mina auto kallaku peale auto nina allapoole, samal hetkel märkasin häire tulukest armatuuril, et jahutusvedeliku tase on alla miinimumi seda siis umbes 5cm.
Täna kontrollisin vedeliku taset mis ikka sama.
Oskab keegi seda vedeliku kadu seletada eelmine aasta sai muidu soojusvaheti ka ära vahetatud ei tea kas tasub seda kahtlustada.
Vaatasin ka õli see oli ilusa väljanägemisega.
Kui lisan jahutusvedeliku kas tasub autoga liikuda või enne viga välja uurida.
Täname vastuse eest. Mina ja auto :icon_hi:
Jahutusvedeliku tase paisupaagis.
#2üle max taseme mitte valada
vedelikud kuumenedes paisuvad ja lihtsalt ei mahu enam süsteemi ära
ja lihtsalt surutaxe välja
loomulikult on oht, et brilliantselt kiiskav mootoriruum määrdub
muud ei midagi :icon_hi:
vedelikud kuumenedes paisuvad ja lihtsalt ei mahu enam süsteemi ära
ja lihtsalt surutaxe välja
loomulikult on oht, et brilliantselt kiiskav mootoriruum määrdub
muud ei midagi :icon_hi:
Jahutusvedeliku tase paisupaagis.
#3Sealt on ennegi natuke jahutusvedeliku ära kadunud kuid nii suurel hulgal nagu pole. See panigi muret tundma loodan, et mingit suuremat jama see endaga kaasa ei too :icon_shocked:
Jahutusvedeliku tase paisupaagis.
#4Lõdvikute ühenduskohad vaata igaks juhuks üle.
155, 2x166, 159 ja 75?
Jahutusvedeliku tase paisupaagis.
#5Esimese hooga ei paistnud küll silma, et kuskilt oleks lekkinud.
Tuleb põhjalikumalt vist uurida ehk siis kõik voolikud küljest ära ja uus jahutus vedelik sisse, eks siis paista mis saab :icon_thumbup:
Tuleb põhjalikumalt vist uurida ehk siis kõik voolikud küljest ära ja uus jahutus vedelik sisse, eks siis paista mis saab :icon_thumbup:
Jahutusvedeliku tase paisupaagis.
#6Soojas (mootori)ruumis vedeliku jälgi taga ajada on paras valu p*ses... Aurab ära soojalt pinnalt ja siis oleks nagu kõik tore...
Jahutusvedeliku tase paisupaagis.
#7Mul oli sama jama, et jahutusvedelik kadus kuhugile ära ja suht lühikese aja jooksul. Soovitati paisupaagi kork õrnalt lahti jätta mitte täie jõuga kinni keereta, peale seda pole probleemi enam esinenud. 

Jahutusvedeliku tase paisupaagis.
#8hambaid ravid ka läbi tagumise otsa? Tänapäeva survestatud jahutussüsteemiga autol on paisupaagi kork rõhku reguleeriv asi (või on siis kusagil mingi muu klapp selle jaoks). Klapid-värgid sees. Kui see on pekkis, siis rõhku ei hoita või hoitakse liiast ja tulemus ongi käes. Vahetad paisupaagi korgi uue vastu ja saad suurema tõenäosusega asja korda.mrt wrote:Mul oli sama jama, et jahutusvedelik kadus kuhugile ära ja suht lühikese aja jooksul. Soovitati paisupaagi kork õrnalt lahti jätta mitte täie jõuga kinni keereta, peale seda pole probleemi enam esinenud.
Jahutusvedeliku tase paisupaagis.
#9Eks ma prooviks teen samamoodi ja kui see rahuldavaid tulemusi ei anna võtan asja põhjalikumalt ette :icon_hi:mrt wrote:Mul oli sama jama, et jahutusvedelik kadus kuhugile ära ja suht lühikese aja jooksul. Soovitati paisupaagi kork õrnalt lahti jätta mitte täie jõuga kinni keereta, peale seda pole probleemi enam esinenud.
Täname vastuste eest. :icon_wave:
Jahutusvedeliku tase paisupaagis.
#10Probleem siis lahendatud leidsin vea ülesse, kurja juurikas oli see voolik mis viib jahutusvedeliku salongi radiaatorisse.
Oli teine prao sisse võtnud.
Parandasime ära ja nüüd kõik korras.
:icon_thumbup:
Oli teine prao sisse võtnud.
Parandasime ära ja nüüd kõik korras.
:icon_thumbup:
Jahutusvedeliku tase paisupaagis.
#11minul läks see samune voolik sõidu ajal puruks...
155, 2x166, 159 ja 75?