1,8 T.S 16V käigukasti eemaldamine.

#2
see peaks seal lihtsalt sees olema-kinni hoiab teda vaid see pikkenduse otsa pukk. Vahest on ka rõngas splint kasutusel-mis tuleb kerge löögi peale ikkagi välja. Vähemalt peaks asi nii olema. Probleem on ainult selles et kui seda pukkist välja ei võtta, siis tagasi on käigukasti raske saada, ära peaks lihtsalt tulema.

1,8 T.S 16V käigukasti eemaldamine.

#5
Mõtlesin, et ei hakka uut teema tegema, sest mul suht taoline küsimus. Kuna mul vajab sidur vahetamist ja tahaks ka hammaslati maha võtta, sest kaitsekummid olid katki ja tahaks sodist ära puhastada enne kui masina kokku tgasi panen (vb läheb doonorilt võetud hammaslatt kah sisse). Minu küsimus siis: Kas mul oleks mõtet mootor välja lasta koos poolraamiga või oleka lõppkokkuvõttes ikkagi sealt vahelt nikerdada?

sorry for OT :oops:

1,8 T.S 16V käigukasti eemaldamine.

#7
:icon_roll: no see on mitmekülgne küsimus... kisub jah sinna poole, et lihtsam kogu kuppatus vahelt välja võtta. Siis pole sul tagumise starteri poldiga ka nii palju jebla, sammuti ka roolilati poltidega. Väga lihtne see siiski pole-eeldab üsna mitme tungi olemasolu+toestuspakkud, sammuti ka oleks hea kui oleks miski käru mille peale saaksid selle mootori koos esisillaga lasta.