164 V6 klapikambrikaane tihendite vahetus.

#1
Mootor on neist tihenditest alt poolt pea täielikult õline ja tahaks seda olukorda muuta. Kuna aga võtsin kogu auto korraga ette ja samas ise töötu, siis tuleb odavaif lahendusi kah osta. Kuid päris säästuremonti kah teha ei saa!
No mõte siis tekkis järgmin: klapikambri kaane tihendid ju tehakse korgist või kummist tavaliselt. Kas nad on 164 3.0 24v -l nii erilised, et peavad üle 1000.- paar maksma, rahvakatel ju tihti mingi 100.- tk. Kas see kõrge hind tuleb neil rariteetsusest, või ongi nad mingid übertihendid?
Siit lähtuvalt tekkis siis mõte, et äkki polegi see tihendi tegemine selline raketiteadus ja äkki leidub mõni kuldsete kätega mees kes väheke mõsitlikuma hinnaga mule samaväärse tihendi meisterdaks.

Kui keegi on selles vallas pädev sõna võtma, siis nõuanded väga oodatud!

Ette tänades, Aadu!

EDIT:
Pilti vaadates tundub, et suht keeruline oleks vist sellist tihendit välja lõigata :icon_think: . Kas on mõtet üldse aega raisata alternatiivide otsimisele, või tuleks ikka originaalosad tellida?
Image

164 V6 klapikambrikaane tihendite vahetus.

#2
Võibolla leiad mõnest traktoripoest või mujalt tihendimaterjali, samas kumerus tekitab vist probleeme. Kuni järgmise lahtivõtmiseni võib ka vastavast hermeetikust abi olla. Poolteist aastat tagasi maksis Victor Reinz`i täielik tihendikomplekt 12V mootorile 2000.- , mis oli kokkuvõttes soodsam, kui osta eraldi ülemine või alumine ots. Seal siis 100 % kõik tihendid olemas , ka simmerid, klapisääre- ja küünlaalused tihendid. Tellitud-ostetud Japanparts`ist, 24V mootorile kindlasti kallim, kuna vidinaid rohkem. Palju ainult klapikambrikaane tihendid maksavad, ei tea.