Abi vaja oleks,väb näeb ette vahedust ja auto ka juba vaikselt puttertab.mis Küünlaid soovitada ja kas 4küünal või twin sparkil omamoodi lood? alles sain sellist tyypi mootori omanikuks,?
tänud ette!
156 2.0 114kw süüteküünlad!
#2NGK plaatinum küünlad.
kokku 8 tk 4 üht ja 4 teist
BKR6EKPA + PMR7A
Hind peaks kokku minema 2300.- kanti
kokku 8 tk 4 üht ja 4 teist
BKR6EKPA + PMR7A
Hind peaks kokku minema 2300.- kanti
156 2.0 114kw süüteküünlad!
#3:icon_hi:
TwinSpark mootor omab teatavasti igal silindril kahte erinevat küünalt
enne vahetama hakkamist kruvi ület silindrilt mõlemad maha ja vaata üle, kas nad vajavad vahetamist või mitte
Erinevaid pakutakse sellepärast, et küünlaid on laias laastus kahe sorti- head küülnad ja odavad küünlad.
Igatahes-> minu soovitus oleks sama, mis tehase omagi-> NGK plaantinumid -> 4x BKR6EKPA ning 4x PMR7A (kokku maksavad küll üsna palju, kuid kestavad 120kkm)
Champinjonid kestsid minu arhailisel mootoril umbes 20-25000 (samas jälle on pea poole odavamad - rc8tyc maksab umbes 90.- ning rg4php 160.-=
NGK tavalised läksid 35 pealt vahetusse (oleks võibolla veelgi kestnud); densod kestsid 45...
praegu on Beru omad peal (eks näis)-> kuid 16V mootorile maksavad need NGK omadest veelgi rohkem.
Igal juhul tasuks väsinud küünlad välja vahetada-> nimelt kui küünal on liiga tahmane, keevitatud, väsinud vms, siis liigub säde sinna, kuhu on kõige kergem- tavaliselt on see kahjuks süütepool (mis maksab ca 1000.- per tükk)
TwinSpark mootor omab teatavasti igal silindril kahte erinevat küünalt
enne vahetama hakkamist kruvi ület silindrilt mõlemad maha ja vaata üle, kas nad vajavad vahetamist või mitte
Erinevaid pakutakse sellepärast, et küünlaid on laias laastus kahe sorti- head küülnad ja odavad küünlad.
Igatahes-> minu soovitus oleks sama, mis tehase omagi-> NGK plaantinumid -> 4x BKR6EKPA ning 4x PMR7A (kokku maksavad küll üsna palju, kuid kestavad 120kkm)
Champinjonid kestsid minu arhailisel mootoril umbes 20-25000 (samas jälle on pea poole odavamad - rc8tyc maksab umbes 90.- ning rg4php 160.-=
NGK tavalised läksid 35 pealt vahetusse (oleks võibolla veelgi kestnud); densod kestsid 45...
praegu on Beru omad peal (eks näis)-> kuid 16V mootorile maksavad need NGK omadest veelgi rohkem.
Igal juhul tasuks väsinud küünlad välja vahetada-> nimelt kui küünal on liiga tahmane, keevitatud, väsinud vms, siis liigub säde sinna, kuhu on kõige kergem- tavaliselt on see kahjuks süütepool (mis maksab ca 1000.- per tükk)
Tegelikult ma olen normaalne....