selline mure et bensiin oli õli sisse sattunud kuidagi.....sai pihustid ära vahetatud aga nüüd tundub et jälle nagu oleks õli tase tõusnud???? oskab keegi midagi soovitada mida kontrollida jne???
autoks siis alfa romeo 164 3,0 138 kw 1993
ette tänades lauri
õli ja bensiin
#2Sissepritsega autol ei pääse bensiin mitte kuidagi õli hulka...
Kui, siis erandina, kolvist/rõngastest mööda silindriseina, aga siis on mootor juba nii hõre, et normaalselt ei tööta ka.
Pigem kaob jahutusvesi läbi kaanetihendi mootorisse.
Kui, siis erandina, kolvist/rõngastest mööda silindriseina, aga siis on mootor juba nii hõre, et normaalselt ei tööta ka.
Pigem kaob jahutusvesi läbi kaanetihendi mootorisse.
õli ja bensiin
#3Stihl wrote:Sissepritsega autol ei pääse bensiin mitte kuidagi õli hulka...
Kui, siis erandina, kolvist/rõngastest mööda silindriseina, aga siis on mootor juba nii hõre, et normaalselt ei tööta ka.
Pigem kaob jahutusvesi läbi kaanetihendi mootorisse.

Nagu ma aru saan on mootor pärist minu doonor-autolt?
Sellega oli nii, et kui ta ostsin siis oli jahutussüsteem üsna tühi. Valasin kohe vett täis ja sõitsin sinna kus kere praegu seisab (ca 10km). Teepeal hakkas keskmistest ventika avadest tugevalt auru sisse ajama ja osa vett oli süsteemist kadunud. Ootasin kuni mootor jahtus ja valasime vett peale, seejärel lõpetades sõidu. Hiljem, kui rattaid vahetasin, avastasin, et kui mootor pöördesse lasta, siis jooksis vesi välja pahinal, muidu aga mitte. Alt vaadates jäi mulje nagu kuskil 4-5k pöörde juures oleks keegi ämbriga ülevalt poolt vett mootoril vahele kallanud. Vesi jooksis salongi ja mootri vahelt alla.
Täpset põhjust ma ei tea, aga jahutussüsteem oli igatahes vigane. Ka ei tea ma seda kui kaua eelmine omanik oli autot sedasi kasutanud. Auto oli ka 1a seisnud enne seda kui mina ta ostsin.
Kokkuvõtteks siis: Ma arvan, et plokikaane tihendit võib kahtlustada küll. Ma tahaks arvata, et mina selle põhjustajaks pole kuna sõitsin rahulikult ja küllalt lühikese maa ning rike oli olemas juba enne kui mina oma käe masina külge olin pand. Samas ei saa ma 100% välistada, et just minu käes mootor kuuma sai

Loodan, et pole nii hull kui tundub ja remont on võimalikult valutu! Kuidas muidu autol läheb? Kui keerukaks
südamesiirdamine ka kujunes?
õli ja bensiin
#4kui tõmbad õlivarda välja. puhastad selle ära ja proovid kontrollida õli taset ja välja tõmmates on vardal peal pisikesed veetilkade moodi tilgad, siis on sul kindlasti juba päris tugevalt muud vedelikku mootoris. ja lugedes siin eelnevat, siis on üsnagi kindel, et plokikaane tihend on juba otsas. paremal juhul. viletsam variant on see, kui plokikaan kõveraks on saand
Anna lollile alfa ja teeb sellest saia
õli ja bensiin
#5tekelt on sellega paras :icon_censored: olnud ühe asja saad korda teine khe jälle ära.......hetkel teoreetiliselt käib peaaegu kuigi iga käivitamise ajal tuleb hinge kinni hoida.... :icon_shifty: igatahes hetkel antifriis püsib sees ja enam pole oli ja bena kokku saanud.... ühesõnaga tööd on küll ja rohkemgi veel.....
õli ja bensiin
#6PS145 wrote:kui tõmbad õlivarda välja. puhastad selle ära ja proovid kontrollida õli taset ja välja tõmmates on vardal peal pisikesed veetilkade moodi tilgad, siis on sul kindlasti juba päris tugevalt muud vedelikku mootoris. ja lugedes siin eelnevat, siis on üsnagi kindel, et plokikaane tihend on juba otsas. paremal juhul. viletsam variant on see, kui plokikaan kõveraks on saand
nüüd paarikümne käimise minuti järel pole enam sisse visanud........
nii et kahtlane arvatavasti siiski olid pihustid ära.....
õli ja bensiin
#7Tubli.laurigt wrote:arvatavasti siiski olid pihustid ära.....
Kuhu Sa need "ära" pihustid viskasid? Mul oleks neid hädasti vaja...
õli ja bensiin
#8Stihl wrote:Tubli.laurigt wrote:arvatavasti siiski olid pihustid ära.....
Kuhu Sa need "ära" pihustid viskasid? Mul oleks neid hädasti vaja...
vml-i käes
õli ja bensiin
#101. mitte härra, vaid talumees...VML wrote:mida härra stihl ehitab?

2. Hetkel ei ehita midagi, aga kahju oleks kuulda, kui täiesti töökorras bemmi M5 kuuepütase (330kw vist), Alfa 164 3,0 24v, osad Irmscheri (opeli õuetuunija, kui keegi veel ei tea) 4-liitrised jne (varuosanumbrid on kõigil igaljuhul samad) täiesti töökorras pihustid minema visatakse...

P.S. Seda õli ja bensiini segunemist pihusti tõttu võib rääkida kusagil trafo taga karuõlle-meeste seltskonnas; tõsistele mootoriehitajatele on see lihtsalt üks hea nali... :icon_thumbup:
õli ja bensiin
#11Sry, ei lugenud teemaalgataja postituse kw tähelepanelikult....Need 138kw pihustid võib küll ära visata, nendega pole midagi teha.Stihl wrote:Alfa 164 3,0 24v, ... täiesti töökorras pihustid minema visatakse...![]()
See, kas see pihustivahetus õli ja bensu segunemise vähenemisele kaasa aitab, on, muidugi, iseasi.
õli ja bensiin
#12Pean talumees Stihliga nõustuma. Olen küll nö. iseõppiv mehhaanik, aga nii palju ikka tean, et pihustid õli sisse pensiini ei pihusta ega lekita. Sealt läheb ikka pena põlemiskambrisse ja halval juhul sealt siis hõreda mootori korral karterisse. Aga see moootor küll hõreda moodi ei tundunud kui ta mu doonori peal veel oli - käis nagu kell.
õli ja bensiin
#13
õli ja bensiin
#14Kas mitte valel ajal ja koguses pihustades ei teki mittetäielik põlemine? Ja siis peaks ju ülejäägid väljuma mööda soolikaid nagu tavaliselt? Ja mootor peaks ju kah ebaühtlaselt töötama kui segu vale on? Samas vb peksan siin täitsa segast, sejuhul vabandan väga. :icon_hi:
õli ja bensiin
#15No põhimõtteliselt jah, samas juhul kui bensiin sädeme ära matab, ei toimu seal silindris mitte sittagi, ja osa lendab sumpasse ja teine osa rõngaste vahelt karterisse, ja mida pikkemalt asi kestab, seda enam hakkab karterisse taguma, kuna bensiin peseb silindri seinad puhtaks ja kõik pole enam nii tihe. Konkreetsel masinal aga tekkis järgmine jama: töösoojaks saades suri maha ja enam käima ei läind...-siis käiates loopis bensu lõhna üles. Ei tea kindlalt palju seda juhtus, või palju lauri nii sõitis. Ehk kirjeldab ka seda siin lähemalt... ja kas auto endiselt nii teeb...
PS: ja seda bensu ja õli segunemist pihusti tõttu juhtub küll, kui pihusti on lahtises asendis kogu aeg-nimelt alfal need neetud metalltorud mis pihusteid ühendavad kippuvad rooste minema pikkalt seistes, ning roostetükkid kiiluvad pihusti kinni, nii et kuseb kogu aeg sisse pidevalt.
PS: ja seda bensu ja õli segunemist pihusti tõttu juhtub küll, kui pihusti on lahtises asendis kogu aeg-nimelt alfal need neetud metalltorud mis pihusteid ühendavad kippuvad rooste minema pikkalt seistes, ning roostetükkid kiiluvad pihusti kinni, nii et kuseb kogu aeg sisse pidevalt.