AR 156 2,5 V6 vaakumvoolikud

#1
Kurtsin mõni aeg tagasi mootori tühikäigupöörete hüplemise ja mootori ootamatu
seiskumise üle ja et Piloti stend näitas kõik korras olevat. Sain siis siit nõu,
et tegemist võib olla vaakumvoolikute ühenduste ebatihedusega või
pragudega neis. Olen neid torusid - lõdvikuid kontrollinud siit ja sealt,
kasutanud käivitusabi aerosooli jne. Üritanud ühenduskohti täiendavalt
hermetiseerida, aga probleem ikka alles.
Üks koht on üle vaatamata. Nimelt lähtub üks vaakumtoru mootoriplokist
ja suundub esmalt kõrvalistujapoolsesse mootoriruumi ja poritiiva vahesse
salongi poole. Sealtsamast tuleb ka tagasi ja läheb läbi mootoriruumi auto
põhja alla karbikusse ja edasi bensiinipaaki.
Oskab keegi nõu anda, kuhu see toru(lõdvik) jõuab, kas salongi? Ja kuidas
talle kontrolliks ligi pääseb :?:

AR 156 2,5 V6 vaakumvoolikud

#2
:icon_hi:

kas toru on sinine?

kui jah, siis on arvatavasti tegu "bensiinivoolikuga"- ehk siis "fuel vapor recovery" kankusse mineva voolikuga.

selle süsteemi idee on, et maksimaalseks kütusekasutamiseks :mrgreen: õhutatakse kütusepaaki läbi kanistri, millel olev solenoid laseb vahepeal kogunenud kütuseaurud mõõdukalt doseerides sisselaskekollektorisse :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 156 2,5 V6 vaakumvoolikud

#3
Tänu tehnikaabi nurgakesest saadud AR 156 manuaalile sain sellest
jutust sotti. Tänud :icon_thumbup:
Kas siis selle süsteemi ( fuel vapour recovery) ajutistest ebatihedustest
võivad tekkida varem mainitud probleemid.
Kas tohiks kontrolliks selle süsteemi mõneks ajaks elimineerida näiteks.
Igal juhul sellele kanistrile ligipääs on suht keeruline. :icon_think:
Või jamab see solenoidklapp hoopis :?:
cron