166 kompuuter

#1
Peale käsipiduri trossi vahetust enam kliima ei tööta ehk ekraanile on kirjutatud OFF ja kõik. Peale selle ka veojõu kontrolli ei saa maha võtta ja udutulede tulukesed ei põle, kõik ülejäänud tundus töötavat. Trossi vahetuseks tuli käigukangi ümbert kate maha võtta aga sellega küll juhetele haiget ei tehtud. Ettepanekuid milles võib viga olla?
Last edited by mrt on 20 Aug 2009, 12:13, edited 1 time in total.

166 kompuuter

#2
Uurisin nüüd natuke seda asja.
Kompuuter ka üldse ei tööta, lihtsalt pilt on ees, aga isegi kilomeetreid ei loe.
Ja peksab ühte 10A kaitset läbi.
Kas keskkonsooli äravõtmisega ja paigalduseda vigastati mingit juhet ja nüüd on lühis?
Või võib ta kaitset välja taguda ka mingil muul põhjusel?

166 kompuuter

#3
:icon_hi:

mis selle 10A kaitsme all on?

mina panustaks lühises konsoolivalgusele ja/või sigaretisüütajale (kõige tõenäolisemad asjad, mis tagasi "surudes" rebeneda võivad)

tavaliselt on nende juhtmete pistikud nimelt võetud ilma varuta :wink: ja ei ole ette nähtud surumiseks (kuna tegelikult peaks ics-il olema oluliselt rohkem, kui üks kaitse)

hauever- asi ei pruugi olla sellega seotud- proovi ics paneeli korra peale lükata (kui pistikud kehvasti on, siis võib jääda küll vaid off peale... minult nt on korra see juhtunud, et lohakalt jäänud pistik kliimapaneelil ei luba teha rohkem midagi, kui vaadata off tulukest)

:wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

166 kompuuter

#4
mrt wrote:Uurisin nüüd natuke seda asja.
Kompuuter ka üldse ei tööta, lihtsalt pilt on ees, aga isegi kilomeetreid ei loe.
Ja peksab ühte 10A kaitset läbi.
Kas keskkonsooli äravõtmisega ja paigalduseda vigastati mingit juhet ja nüüd on lühis?
Või võib ta kaitset välja taguda ka mingil muul põhjusel?

kaitse saab läbi põleda vaid juhul, kui on ülekoormus või siis lühis. vigu tuleb siiski otsida kusagilt juhtmestikust või ühendustest
Anna lollile alfa ja teeb sellest saia
cron