gaasiseadme arutelu 16V 155 näitel

#1
alfahoolik wrote:Tere!

Otsin doonorautot 155-le. Toon vajalikud jupid ka eraldi välja: Korralik mootor, soovitatavalt 2.0, võib ka koos käigukasti ja siduriga; kliimapump; radiaator; Poolnahkpolster; Juhipoolse esimese ukse töötav klaasitõstuki süsteem, juhipoolne ukselink. Võib pakkuda ülalpool mainitud varuosi ka eraldi või ka korralikku Alfat hinnaga kuni 25000

Samas võite ka ostupakkumisi minu 155-le teha. Vead: kliima ei tööta, paar väikest mõlki, mõned roostetäpid, esisillas klõbiseb midagi, istmed väheke kulunud, mootor jätab tühikäigul vahele ja teeb imelikku häält, ilmselt variaator, esistange vajab värvimist ja summuti sukk läbi. suka ja värviga tegelen ise kohe kui aega on.
http://www.alfaromeoforum.info/viewtopic.php?f=3&t=1438

tühikäigul puterdab selle pärast sul, et sõidetud madalakvaliteedilise gaasiga.

gaasiseadme arutelu 16V 155 näitel

#3
gaasi põlemisel kaasneb auto mootorisse rohkem vett, Vett aga ei saa kokku suruda ja see pikapeale väsitab ära pihustid, ning tekitab klappidele liigse tahma peale ning need ei slge enam korralikult.

kvaliteet gaasiga see mure on õneks tänapäeval vähendatud, kuid siiski kui gaasiseade on juba peal pikemat aegaja pidevalt gaasiga õidetud siis karta on, et võib viga sellest otsda. elektronilised osad ei tohiks tegelikult kül kahjustada saada, kiuid samas kui pihusti ei tööta koralikult siis ei oska ka aju juhtida mootorit korralikult, sest tema arvestab, et saab niipalju kütust peale aga seda kahjks ta enam ei saa.

peaks piisama sellest ka su autol kui gaasist auto võõrndaks, ehk sõidaks rohkem bensiini pealt ja lisada kütusesüsteemi puhastajat kütusele lisaks.(oma preludel sain nii seda jama vähemaks enne kui ootorile kapitaali tegin kapitaali tegin aga teistel põhjustel)

gaasiseadme arutelu 16V 155 näitel

#7
:icon_think:

kui paagi likvideerisid, kas siis veendusid, et kõik ülejäänu on nii nagu peab :?:

puterdamine-tuterdamine võib tulla ka sellest, et gaasisüsteemi siiber on kehvasti jäänud (sõltuvalt asukohast võib see hakata tühikäiku piirama)

iseenesest muidugi ei teeks paha korraks Pilotist läbi käia :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

gaasiseadme arutelu 16V 155 näitel

#12
paikas wrote:gaasiseadme aju enamasti juhipoolel armatuuri all.
sekundeerin :mrgreen:

olen näinud gaasiseadme aju paigaldust keskkonsoolis, kapoti all kilekotis, pagassis, kõrvalistuja jalgade juures...

ja ma olen üldse näinud vaid nelja gaasiseadmega autot :P

kõik sõltub sellest, kuskohas kui palju ruumi on (ja 155 armatuuris juhipoolsesse ossa mahub kõige paremal juhul aftermarket signaplokk...)

mina alustaksin otsimist esmalt mootoriruumist, siis vaataks kojameeste katte alla ning siis kiikaks pagassi-> kliimaautomaatikaga 155 armatuur ei ole koht, kuhu üldiselt eriti palju asju mahub (keskkonsooli ei mahu aga suurt mitte midagi)
Tegelikult ma olen normaalne....