AR156 2,5V6 Siduri pedaal vajus põhja, kaspeasilinder p-s?

#2
Kas sidur ei lahuta üldse ja kas pedaal tuleb käega tõstes ülesse?
Võib olla mõni leke kuskil ja tõmbab ka õhu vahele. Tavaliselt on siduri töösilindri(see mis siduri juures) õhutusnippel, paned sinna vooliku otsa, teise otsa vedeliku sisse, keerad nipli lahti ja pumpad pedaali, kuni voolikust enam õhku ei tule. Tööpõhimõte selline, et õhk vooliku kaudu välja ja asemele imeb vedeliku.



Eks teadjamad räägivad 156-st täpsemalt kui seal midagi spetsiifilist on.

Täna tegin just ühel 164 sidurit, peasilinder oli kinni roostetanud, sest kummikatet polnud küljes. Keegi tarkpea oli ilmselt arvates, et Alfa sidur peabki raskelt käima pedaali põhja surunud. Ma siis vaatasin, et mis jama on voolik lahti aga pedaal ülesse ei tule, natuke aega mõtlemist ja painutasingi pedaali sirgeks tagasi. :lol:
Endal andis paremaid tulemusi see kui pumpasin õhutamiseks töösilindri kolbi sisse-välja mitte pedaali, seda ilmselt seetõttu et õhk oli töösilindris.

Sidurivedelikuks kõlbab tavaline DOT-4 pidurivedelik mis igalpool nt. tanklates müügil.
Last edited by alfahoolik on 23 Sep 2009, 14:35, edited 1 time in total.
159 2.4 JTDm:
Image

AR156 2,5V6 Siduri pedaal vajus põhja, kaspeasilinder p-s?

#5
Kui töösilindril leket ei tuvasta siis arvatavasti peasilinder lekib kuskilt manseti vahelt.

164-l on töösilinder käigukasti peal ja väga lihtne vahetada ca 15min töö!
leke peaks seal olema silmaga tuvastatav. Siduri peasilinder paikneb salongis siduripedaali taga.
Vähe keerulisem operatsioon. Töösilinder oli odav ca. 190.- ja peasilinder BENDIXi oma oli 890.-
cron