võibolla ka wastegate (kindel on igatahes see, et see reageerib buustile)
ma lihtsalt eedasin, et see on survevoolik, mille üks ots surub by-passi ning teine kütusesurvet
aga mõtema hakates, siis tegelikult vist sellel mootoril on kogu pritsesüsteem vaid "krooni" sisse peidetud
hirmus keeruline on mõistatada vaadates paari joonist


krrrdi :icon_moron: :icon_moron: :icon_moron: olen ma ikka küll....
jätsin turbiinid ise üldse tähelepanuta->

jah tegu on by-pass'i juhtimisklapiga-> ühtpidi lastakse üleliigne surve tagasi ringlusse ning teispidi suunatakse klapi peale (ehk siis kui süsteemi surev on liiga suur, siis suunatakse siiber nendesse voolikutesse, mis juhivad By-passi-> sealt tuleva surve tõttu klapid avanevad ning õhk suunatakse turbiinist mööda)